Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparativní analýza kreditních karet vybraných českých bank
Třísková, Simona ; Půlpánová, Stanislava (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce "Komparativní analýza kreditních karet vybraných českých bank" je analýza a identifikace odlišností kreditních karet GE Money Bank a ČSOB v oblasti finančního dopadu na jejich klientelu. Nejprve práce popisuje český bankovní systém a vybrané společnosti. Následně se zaměřuje na charakteristiku kreditní karty. V závěrečné části analyzuje a porovnává vybrané kreditní karty a jejich finanční dopad na spotřebitele.
Bezpečnost platebních karet
Coufal, Jiří ; Schlossberger, Otakar (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce Bezpečnost platebních karet je seznámit čtenáře s četnými riziky, které s sebou přináší používání platebních karet v dnešním světě. V úvodu se zaměřuji na historii prvních podvodů a dále rozebírám současnou situaci platebních karet. Hlavní část práce pojednává o nejčastějších podvodech zneužívající platební karty. Čtenář je zároveň seznámen s možnostmi, jak se podvodům bránit. Poslední část práce pojednává o technologických novinkách a v samotném závěru přikládám vlastní názor na zabezpečení platebních karet.
Kreditní karta jako produkt
Barcal, Tomáš ; Votava, Libor (vedoucí práce)
Cílem teoretické čáti bakalářské práce je seznámit čtenáře s historickým vývojem produktu kreditní karty a kartových asociací, technologickými novinkami posledních let, typologií platebních karet a vývojem používané technologie. Praktická část mé práce má za cíl analyzovat produkty kreditních karet poskytovaných třemi "hlavními hráči" na českém trhu. Dále tyto produkty porovnat a vyhodnotit nejvýhodnější z vybraných produktů. Praktická část práce slouží jako návod pro potencionálního zájemce o produkt kreditní karty a zároveň nastiňuje doporučení, kterých by se zájemce měl při rozhodování držet. Cílů praktické části jsem dosáhl za pomoci metod analýzy, komparace a deskripce. Přínosem mé bakalářské práce je poskytnutí návodu, na co vše se zaměřit, které kategorie poplatků analyzovat a jak správně hodnotit tyto kategorie, potencionálnímu zájemci o produkt kreditní karty. Stejně tak tvorba doporučení, jak správně zacházet s tímto produktem, tak aby byla zajištěná jeho maximální výhodnost.
Platební karty a jejich budoucnost
Fiedlerová, Tereza ; Zámečník, Petr (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou platebních karet od jejich vzniku přes současnost až po jejich vývoj do budoucna. V práci jsou uvedeny data o zavedení karet do běžného života lidí, jejich kategorizace, ochranné prvky i možnosti jejich zneužití. Práce Vás seznámí s aktuální situací na trhu platebních karet a s vývojem nových technologií v oblasti platebních karet. Po provedeném a vyhodnoceném průzkumu následují jeho výsledky, které jsou porovnávány s volně dostupnými statistikami.
Platební karty a jejich využití
PETROVÁ, Jaroslava
Práce se zabývá tím, jaká je míra využití platebních karet debetních a zda roste míra zájmu o platební karty kreditní a zjišťuje, jaký je postoj klientů k vlastnictví platební karty. Dále se zabývá historií vzniku platebních karet jak v zahraničí, tak v České republice, rozdělením platebních karet či karetními asociacemi. Zajímavým tématem jsou též výhody a nevýhody kreditních karet pro vydavatele, obchodníka a držitele kreditní karty - tudíž možnost porovnat pro koho je kreditní karta nejzajímavějším produktem. Zabývá se i rozdělením platebních karet a základními informacemi o nejznámějších karetních asociacích. Zahrnuje jejich postavení na trhu v České republice. Platební karty jsou fenoménem současné doby a i proto tento platební instrument dnes vlastní téměř každý. Při pohledu do nabídek bank a finančních ústavů na území České republiky zjistíme, že dnes již neexistuje žádná finanční instituce, která by nenabízela širokou škálu kreditních a debetních platebních karet. Cílem bakalářské práce bylo potvrzení nebo vyvrácení stanovených hypotéz, jaká je míra růstu využití platebních karet a zda roste zájem o kreditní karty. Pro potvrzení hypotéz byla využita kvantitativní metoda formou dotazníkového šetření určeného pro klienty Raiffeisenbank, a.s. Dále výzkumnou otázkou zjistit, jaký je postoj klientů k vlastnictví platebních karet. Výsledky dotazníků byly zpracovány pomocí popisné statistiky v grafech. Zjištěné výsledky byly popsány a vyhodnoceny z hlediska vyvrácení či potvrzení hypotéz a výzkumné otázky v závěru bakalářské práce.
Služby v rámci běžných účtů
VRTILKOVÁ, Jana
Práce je zaměřena na problematiku týkající se nabídky služeb, které jsou v rámci běžných účtů u konkrétně vybraných bank nabízeny. Mezi tyto služby jednak patří kanály přímého bankovnictví (Internetbanking, Telebanking, GSM banking, WAP banking a homebanking), jednak kontokorentní úvěr, platební karta, kreditní karta a devizový účet. Zpracovány jsou společnosti Komerční banka, a. s., Československá obchodní banka, a. s., Česká spořitelna, a. s., Raiffeisenbank, a. s. a GE Money Bank, a. s. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. V praktické části je nastíněn na několika modelových příkladech princip fungování vybraných služeb. Tyto modelové příklady navazují na uvedenou teorii.
Využití zobecněného lineárního modelu k analýze splácení retailových úvěrů
Šolc, Michal ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Forbelská, Marie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zobecněnými lineárními modely a možností jejich využití v bankovní praxi. Konkrétně k analýze splácení retailových úvěrů. Nejdříve se zabývá problematikou zobecněných lineárních modelů z teoretického hlediska. Ve stručnosti se pokouší shrnout problémy, které vznikají z omezeních v klasickém lineárním modelu, a následně se věnuje základní teorii, na které jsou postaveny zobecněné modely. U zobecněných modelů je uveden nejdříve jejich přehled, a dále se s ohledem na praktickou část práce podrobněji zabývá modely, ve kterých má vysvětlovaná proměnná Multinomické rozdělení a rozdělení Gama. Hlavní náplní práce je analýza dat o splácení retailových úvěrů klienty bank. K této analýze využívá dva výše zmíněné zobecněné modely. Pokouší se vytvořit kvalitní statistické modely, na jejichž základě by bylo možné předpovídat rizikovost stávající klientely bank. Rizikovost zde měřím podle dvou nejdůležitějších ukazatelů a těmi jsou: "doba po splatnosti" a "výše dluhu po splatnosti". K analýze a tvorbě zobecněných modelů je využit statistický software SAS.
Analýza nástrojů elektronického platebního styku
Svěcený, Lukáš ; Marešová, Zdena (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Cílem diplomové práce je ozřejmit celkový technologický a organizační koncept platebních karet a naznačit další směřování v této oblasti během nejbližších let, ovlivněný technologickými trendy a snahou o standardizaci (přijetí nových mezinárodních standardů nutí banky, aby změnily vlastní organizační zabezpečení platebních karet). Práce by měla též osvětlit individuální výhody a nevýhody platebních karet a nástrojů sloužících k jejich autorizaci. Z těchto informací jsem poté vycházel při sepisování případových studií v další části diplomové práce, kde si kladu za cíl ilustrovat popisované poznatky na konkrétních případech z praxe. Při psaní této práce jsem využil tříleté osobní zkušenosti získané prací pro společnost Wincor Nixdorf na pozici projektového manažera. Společnost patří k vedoucím hráčům na trhu dodávek informačně-technologických řešení pro bankovní a maloobchodní sektor. Jelikož je otázka nákladů na informační technologie stále ožehavé téma, použil jsem informace získané z různých retailových řetězců pro porovnání nákladů jednotlivých variant komunikačního připojení a dále jsem využil modelu porovnání celkových nákladů vlastnictví (tzv. TCO), abych srovnal výši investic nutných k pořízení pokladního HW.
Kvalita služeb v bankách
Chourová, Stanislava ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Práce hodnotí systém kreditních karet a především správy pohledávek v jedné nejmenované bance. Jedná se o systém kvality služeb především při získávání kreditní karty a dalšího užívání.A to bezprostředně souvisí s kvalitou Správy pohledávek, která je nejen službou pro klienty, ale i pro banku. Hodnoceno je poskytování informací, které ovlivňují rozhodování o kartě a mohou zbůsobit nedostatky při hrazení splátek. Pokud nejsou splátky hrazeny, přichází na řadu správa pohledávek, která řeší důvody nehrazení, informuje klienty o jejich povinnost a především jim objasňuje špatně pochopené informace.
Tvorba marketingové strategie pro tržní segment kreditních karet Citibank a.s.
Studeník, Peter Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Vacíková, Hana (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá tvorbou marketingovej strátégie pre spoločnosť Citibank v Českej republike, pre produkt - kreditná karta. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú čast. V teoretickej časti popisujem postup zostavenia marketingovej stratégie na základe přeštudovanej literatúry a poznatkov, ktoré som si osvojil počas štúdia na Fakulte managementu v Jidřichově Hradci. V úvode praktickej časti charakterizujem Citibank, ktorá je mojim zamestnávatelom od roku 2001. Neskor analyzujem interné a externé prostredie Citibank, ktoré doplňujem dokladnou SWOT analýzou. V poslednej časti poukazujem na nedostaky súčasnej marketingovej strátegie. Na základe uskutočnenej analýzy a súčasnej podnikovej stratégie Citibank, navrhujem novú marketingovú stratégiu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.