Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 159 záznamů.  začátekpředchozí149 - 158další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Použití sémantického diferenciálu při hodnocení výuky na ZŠ
ŠERÝ, Michal
Jednou z metod získávání dat v psychologii je metoda sémantického diferenciálu. Použití sémantického diferenciálu je velmi rozsáhlé, tato metoda se hojně využívá v oblasti výzkumu osobnosti, klinické psychologii, psychologii trhu a marketingu. V posledních letech se tato metoda začíná uplatňovat i oblasti pedagogického výzkumu, pedagogické psychologii. Širší využití naráží na problematiku velkého množství dat získaných touto metodou. V disertační práci jsou uvedeny některé možnosti sestavení dotazníku s ohledem na výběr bipolárních adjektiv, reprezentujících hodnotící dimenzi, dimenzi aktivity a potence z hlediska reprezentativnosti a relevantnosti. Byla vytvořena sada nástrojů pro automatické generování sestavy dotazníků. Byly vytvořeny technické podpory sběru dat a jejich následného vyhodnocení a vizualizaci metody sémantického diferenciálu. Tyto postupy byly využity v rámci projektu zavádění výuky matematiky v angličtině na základních školách. U sémantického diferenciálu byly do analýzy globální podobnosti experimentálně aplikovány další možnosti výpočtu a vizualizace ze shlukové analýzy a byla ověřena jejich použitelnost.
Matematika na internetu
CHOCHOLATÁ, Monika
Tato práce analyzuje webové stránky, které se zabývají matematikou a výukou matematiky. Jedná se zejména o stránky vysokých škol a univerzit. Teoretická část obsahuje možnosti, které internet nabízí při výuce matematiky. V praktické části hodnotíme webové stránky podle čtyř funkcí. Toto téma je rozšířeno o SEO test a zájmové weby věnující se popularizaci matematiky.
Implementace metody CLIL do výuky matematiky na druhém stupni ZŠ
SUCHOPÁROVÁ, Tereza
V bakalářské práci se zabývám tématem implementace obsahově a jazykově integrovaného vyučování do výuky matematiky na druhém stupni základní školy. Práce je rozdělena na část teoretickou, kde je podrobněji popsána daná problematika a praktickou, kde je popsán proces vytváření výukových materiálů a následně samotná implementace a vyhodnocení. Materiály, podle nichž probíhala výuka, jsou součástí přílohy.
Výuka metodou CLIL a její využití v matematice
POSEKANÁ, Monika
Bakalářská práce je zaměřena na popis metody CLIL (Content and Language Integrated Learning). V teoretické části jsou shrnuty principy tohoto přístupu, formy, kterých CLIL může nabývat, faktory ovlivňující jeho zavádění na školách, jeho výhody a možné překážky. Poté se práce soustředí na výuku matematiky touto metodou. Praktická část obsahuje výukové materiály pro žáky šestých tříd na téma Zobrazení těles ve volném rovnoběžném promítání a reflexi zkušeností ze Základní školy Matice školské v Českých Budějovicích, která se zúčastnila projektu zaměřeného na výuku matematiky metodou CLIL.
Grafická podoba matematiky
BÍNA, Matěj
Práce rozšiřuje obsah vybraných knih řady učebnic Matematika pro gymnázia o grafický a interaktivní obsah. Je zamýšlena především jako materiál pro učitele matematiky na střední škole, ale díky její těsné provázanosti s výše zmíněnou řadou učebnic je vhodným doplňkem i pro studenty.
Aritmetika a algebra v zájmové matematice pro žáky 1. stupně ZŠ
SUČÁKOVÁ, Renata
Hlavním obsahem diplomové práce je rozbor jednotlivých hodin ze zájmového kroužku matematiky s příklady řešených úloh. Práce by mohla posloužit hlavně učitelům zájmové matematiky na 1. stupni ZŠ. Diplomová práce je rozdělena do 2 částí. První část vymezuje hlavní teoretická východiska práce. Druhou částí práce je rozbor jednotlivých hodin a vybraných úloh, které žáci řešili v rámci zájmového kroužku. Součástí práce je sbírka úloh obsahující příklady z aritmetiky a algebry vhodnými pro žáky 1. stupně ZŠ.
Česká digitální matematická knihovna DML-CZ
Rákosník, Jiří
Cílem práce je vysvětlit principy digitální knihovny a postupy a metody jejího vytváření, se zvláštním zřetelem k potřebám matematiky, a prezentovat Českou digitální matematickou knihovnu, která je výsledkem řešení projektu podporovaného v rámci programu výzkumu a vývoje Informační společnost.
Vědění a neznalost v Platónově dialogu Theaitétos
Chvatík, Ivan
Autor se snaží vyzkoumat, jaké je vlastní sdělení Platónova dialogu Theaitétos. Vykládá Sókratovo babické umění jako alegorii platonské dialektiky; vysvětluje hermeneutický charakter dialogu; popisuje strukturu geneze poznatků; ukazuje, že údajné vyvrácení Protagorovy teze "homo – mensura" je vlastně jejím potvrzením; a předvádí, že vědění ve vlastním, silném smyslu je možné pouze v matematice.
Jednota československých matematiků a fyziků
Kábová, Hana
Inventář Jednota československých matematiků a fyziků obsahuje popis archivního fondu z let 1872-1952 (1959), uloženého v Archivu Akademie věd České republiky v 80 kartonech a 2 kartotékách. Fond je zachován torzovitě, zahrnuje hlavně materiály z ediční činnosti Jednoty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 159 záznamů.   začátekpředchozí149 - 158další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.