Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 147 záznamů.  začátekpředchozí142 - 147  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdělávání dospělých v oblasti cizích jazyků v Českých Budějovicích
MALKUSOVÁ, Lucie
Diplomová práce s názvem " Vzdělávání dospělých v oblasti cizích jazyků v Českých Budějovicích" se zabývá především charakteristikou jazykového vzdělávání dospělých, motivací a bariérami limitující toto vzdělávání. V práci jsou rovněž popsána specifika vzdělávání dospělých, jejich možnosti, smyl a cíle s důrazem na jazykové vzdělávání. V neposlední řadě práce poukazuje na dokumenty týkající se vzdělávání dospělých v oblasti cizích jazyků. Část práce je věnována cizímu jazyku, jeho vlivu na kulturu, prohlubování a zlepšování mezinárodních vztahů. V praktické části je prezentován kvantitativní výzkum, který pomocí dotazníkové metody zkoumal nejčastěji studované jazyky, motivaci a bariéry v jazykovém vzdělávání dospělých.
Problematika paměti ve vzdělávání dospělých
CHALUPA, Karel
Práce se věnuje problematice paměti v oblasti vzdělávání dospělých. Zabývá se jednotlivými druhy lidské paměti, procesy, které v paměti probíhají, a faktory, které činnost paměti ovlivňují. Popisuje procesy vzdělávání dospělých, motivy, které je ke vzdělávání vedou, a uvádí způsoby, kterými lze napomoci lepšímu fungování paměti. Praktická část práce obsahuje konkrétní testy paměti, které byly předloženy zvoleným skupinám účastníků vzdělávání dospělých. Výsledky těchto testů zde byly vyhodnoceny a zvolené skupiny, na jejich základě, vzájemně srovnávány.
Blended learning ve vzdělávání manažerů
Duchek, Pavel ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Práce se zabývá bledended learning a jeho použitím ve vzdělávání a rozvoji manažerů. Přináší přehled o tom, jaké existují přístup k blended learningu a jaké formy a metody se využívají v tomto způsobu vzdělávání. Součástí práce je i návrh na využití blended learningu při inovaci výukových metod na FM VŠE Jindřichův Hradec.
MOŽNOSTI CELOŽIVOTNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ A PROFESNÍ RŮST PEDAGOGŮ VOLNÉHO ČASU
KŘÍŽOVÁ, Lucie
Práce se zabývá možnostmi celoživotního vzdělávání v České republice. Teoretická část charakterizuje celoživotní vzdělávání z historického i současného hlediska. Zmiňuje okolnosti vzdělávání v souvislosti s členstvím v Evropské unii a následně podmínky a možnosti v České republice. V závěru se zaměřuje na pedagogy volného času a na možnosti jejich profesního růstu. Praktická část obsahuje výzkumné šetření, jehož cílem je analýza faktorů a okolností ovlivňujících profesní rozvoj pedagogů volného času. Zabývá se kvalitativním empirickým výzkumem a pomocí metody rozhovoru zjišťuje, jaký mají pedagogové volného času přístup ke vzdělávání a jaké faktory vzdělávání ovlivňují.
Úmluva o právech dítěte a její konsekvence pro pedagogickou teorii a praxi
HRNČÍŘOVÁ KONSTANTINOVÁ, Jana
Práce se zabývá Úmluvou o právech dítěte, jejími důsledky a využitím v pedagogické teorii a praxi dle jejího článku 42. Je strukturována do tří hlavních částí, které se snaží sledovat logickou posloupnost zpracovávaného tématu. První část se zabývá teoretickými východisky Úmluvy, počínaje jejím historickým vývojem a současným stavem, právním postavením, institucionální úpravou, přístupy k ní u vybraných evropských zemí, včetně analyzování jednotlivých článků a jejich okomentování v souvislosti s právními předpisy ČR a zjišťování příčin a nedostatků při její implementaci, dodržování a naplňování. Druhá část se věnuje definici článku 42 Úmluvy ve smyslu vzdělávání dospělých jako prostředku k uplatňování práv dětí a dalším teoretickým a praktickým možnostem efektivního předávání. Na tuto část navazuje třetí, která přináší praktická cvičení, návody a hry, jak děti s dokumentem Úmluvy seznamovat, nejen ve školní výuce, ale i v rámci mnohých volnočasových aktivit, včetně možnosti dětí zapojovat se do fungování dětských parlamentů či zřizování vlastních školských samospráv a participovat tak na věcech veřejných.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 147 záznamů.   začátekpředchozí142 - 147  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.