Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 143 záznamů.  začátekpředchozí132 - 141další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zaměstnávání odsouzených ve výkonu trestu ve věznici Mírov
Chomová, Veronika ; Kaczor, Pavel (vedoucí práce) ; Lang, Vladimír (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje problematiku zaměstnávání odsouzených ve výkonu trestu, a to konkrétně ve Věznici Mírov v regionu Mohelnicko. Práce popisuje možnosti zaměstnávání odsouzených v oborech truhlářství, obráběčství, zámečnictví či opravy a instalace elektronických přístrojů. Dále popisuje jejich ohodnocení, to znamená nejen jejich základní mzdu, ale také odměnu navíc a strhávání povinných poplatků. V práci je také zahrnuta délka pracovní doby či pracovní podmínky, které jsou silně ovlivněny především zákonem a zároveň také zaměstnaností v daném regionu.
Využívání kázeňských prostředků učiteli druhého stupně základní školy
FRANCOVÁ, Jana
Diplomová práce s názvem ?Využívání kázeňských prostředků učiteli druhého stupně základní školy? si klade za cíl zjistit, jak učitelé na druhém stupni základních škol reagují na nekázeň svých žáků při hodinách českého jazyka. V empirické části bylo k tomuto účelu užito zejména metody nezúčastněného pozorování a rozhovoru s učiteli. Pro doplnění informací pak byl použit dotazník pro žáky, aby byl získán náhled na tuto problematiku z více úhlů. Teoretická část nabízí odborný základ pro následné zkoumání v praxi. Nejprve je definován pojem kázeň očima různých autorů, dále jsou vyjmenovány a popsány příčiny a projevy nekázně, následuje nejrozsáhlejší kapitola o druzích kázeňských prostředků a poslední dvě kapitoly se zabývají prevencí nekázně a vzájemnou komunikací mezi učitelem a žákem.
Odměna a trest v životě předškolního dítěte
DVOŘÁKOVÁ, Pavla
Obsahem bakalářské práce je problematika výchovných prostředků. K nejvíce používaným patří odměna a trest, které jsou však zároveň se svými klady i zápory velice diskutované. Teoretická část se zabývá různými pohledy, názory i jinými možnými přístupy v této oblasti. Poukazuje na tradiční i novější možnosti výchovného působení na dítě v rodině i mateřské škole. Součástí práce je také psychologický pohled na morální vývoj dítěte, jeho možné prožívání. V praktické části je vyhodnocen a zpracován výzkum formou dotazníkového šetření v prostředí mateřské školy a v rodině, který byl veden ve čtyřech mateřských školách. Doplňující informace poskytly rozhovory s dětmi.
Odměny a tresty ve výchově
JAŠKOVÁ, Eva
ABSTRAKT Tato bakalářská práce s názvem ?Odměny a tresty ve výchově? popisuje frekvenci využití určitých odměn a trestů ve výchovném procesu žáků. Cílem bakalářské práce je porovnání pohledu na užívání určitých druhů odměn a trestů ve výchovném procesu žáků na vybrané škole. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku metod v procesu hodnocení chování žáků, byly popsány odměny a tresty z pohledu pedagogického i psychologického. Praktická část je zaměřena na provedení výzkumného šetření, které se zabývá informovaností pedagogů, rodičů a žáků o užívání odměn a trestů na vybrané škole. Podle získaných výsledků a dat lze konstatovat, že odměny jsou u všech skupin preferovány před tresty.
Hodnocení a motivace zaměstnanců ve vybrané firmě
JANOUŠOVÁ, Michaela
Cílem mé bakalářské práce s názvem "Hodnocení a motivace zaměstnanců ve vybrané firmě" je zjistit současný stav v oblasti motivace a hodnocení zaměstnanců pomocí dotazníkového šetření a navrhnout řešení ke zlepšení stavu.Práce se skládá z teoretické a praktické části. První část se zabývá popisem motivace, nežádoucí motivace, radami jak udržet motivaci zaměstnanců, teoriemi motivace zaměřené na obsah a na proces, metodami hodnocení zaměstnanců a dalšími důležitými pojmy k danému tématu. V druhé části bakalářské práce je stručně popsána charakteristika společnosti a její historie, motivační program a systém hodnocení. Dále pak následuje vyhodnocení dotazníkového šetření s konkrétními připomínkami.
Systém odměňování a poskytování benefitů ve zvoleném podniku
ČADKOVÁ, Jana
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit systém odměňování zaměstnanců a poskytování benefitů ve zvoleném podniku a navrhnout doporučení ke zlepšení současného stavu. V první části práce byly vysvětleny jednotlivé pojmy související s problematikou odměňování zaměstnanců a poskytování benefitů. Následně byla charakterizována společnost, ve které bylo provedeno dotazníkové šetření, které bylo vyhodnoceno i podle pracovní pozice a věkové skupiny zaměstnanců. Otázky byly zaměřené na mzdové ohodnocení zaměstnanců, poskytování benefitů v podniku a jejich vliv na motivaci pracovníků. Na závěr byl systém odměňování zaměstnanců podniku zhodnocen a byla navržena doporučení na zlepšení.
Odměňování za práci v pracovněprávních vztazích
Mášová, Hedvika ; Soušková, Milena (vedoucí práce) ; Spirit, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje odměně. Zabývá se mzdou, platem a odměnami z dohod jak z hlediska společných vlastností, tak i jednotlivých charakteristik. Cílem této práce je vysvětlení základních právních pojmů podle ustanovení zákoníku práce a souvisejících předpisů a následné zjištění právního povědomí této problematiky u běžných zaměstnanců. Práce je strukturovaná do třech částí. V první části je vysvětlena problematika mzdy, platu a odměn z dohod v porovnání vzájemných vlastností. Druhá část práce pojednává o mzdě, platu i odměně z dohod samostatně. Třetí část práce řeší pojmy z praxe a pohled na tyto záležitosti z pohledu zaměstnanců pobírající plat či mzdu, což vede k cíli této práce, tedy zjištění právních znalostí běžných zaměstnanců a jejich informovanosti o odměně.
Odměna a trest v předškolním vzdělávání
HEJDOVÁ, Eva
Zvolené téma bakalářské práce naznačuje ústřední problematiku, kterou se práce zaobírá. Teoretická část shrnuje oblast odměn a trestů se specifickým zaměřením do oblasti předškolního vzdělávání. Jedná se především o pohledy současného pedagogického přístupu v porovnání s teologickým a společenským názorem na uvedenou problematiku. Praktická část mapuje oblast odměn a trestů tak, jak je ve společnosti akceptována a užívána. Výzkum, zaměřený do rodin věřících a ateistických, porovnáná vlastní zkušenosti rodičů v oblasti odměn a trestů a jejich požadavky ve vztahu k vlastním dětem. Cílem práce je prokázat vliv rodinné filosofie a vlastních zkušeností na užívání odměn a trestů ve výchově dětí. Závěr práce shrnuje zjištěné skutečnosti a vyvrací navrženou hypotézu.
Odměna a trest v náboženské výchově
HEJDOVÁ, Eva
Práce se zabývá odměnou a trestem ve výchově a vzdělávání dítěte. Teoretická část shrnuje oblast odměn a trestů se specifickým zaměřením do oblasti náboženské výchovy, zaobírá se také rodinnou výchovou a vzdělávací praxí na základním stupni vzdělávání. V práci je zohledněn přístup pedagogický (nábožensko-pedagogický), psychologický a teologicko-biblický. Praktická část obsahuje výzkumné šetření v oblasti odměn a trestů z pohledu 16 učitelů náboženství. Zabývá se zkušenostmi s odměnami a tresty v jejich dětství, jejich vlastní rodinnou praxí a používání odměn a trestů v hodinách náboženské výchovy. Cílem práce je prokázat míru vlivu vlastních zkušeností a zážitků v oblasti odměn a trestů na jejich užívání ve výchově dětí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 143 záznamů.   začátekpředchozí132 - 141další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.