Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán
Melezínková, Martina ; Valášková, Veronika (oponent) ; Polák, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Podnikatelský plán“ je zpracování konkrétního podnikatelského plánu na založení podniku. Teoretická část se zabývá především analýzou jednotlivých částí podnikatelského plánu a právními, formami podnikání. Praktická část aplikuje poznatky z teoretické části do zpracování podnikatelského plánu na založení společnosti, jejímž předmětem podnikání bude vedení účetnictví a daňové poradenství.
Elektronické formy marketingu
Habart, Lukáš ; Kousal, Ivan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingu společnosti. Ve své práci se budu zabývat, zda společnost dostatečně využívá zejména elektronického marketingu, shrnu nejvýznamnější druhy elektronického marketingu, jeho trendy a vyberu pro společnost nejlépe vyhovující.
Reporting vybrané firmy
Lerchová Jonasová, Zdeňka ; Kostoláni, Rastislav (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se zabývám reportingem. V teoretické části, práce vysvětluje pojem reportingu, jako jedné ze základních funkcí controllingu, SLEPTE analýzu a Porterův model konkurenčního prostředí. Praktická část se zabývá tvorbou tabulek v MS Excel. Na základě závěru provedených analýz jsou zpracována doporučení, která by mohla umožnit zlepšení situace firmy.
Podnikatelský záměr
Štugel, Miroslav ; Škorpík, Pavel (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování reálného podnikatelského plánu pro založení nové firmy INEX plus s.r.o. Hlavním předmětem podnikání bude realizace střech a výroba nábytku na míru. Práci tvoří tři části. Teoretická část popisuje založení nového podniku a strukturu podnikatelského plánu. Dále je provedena analýza vnitřního a vnějšího okolí budoucí firmy a nakonec následuje sestavení vlastního podnikatelského plánu.
Reporting vybrané firmy
Lerchová Jonasová, Zdeňka ; Janáč, František (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se zabývám reportingem. V teoretické části, práce vysvětluje pojem reportingu, jako jedné ze základních funkcí controllingu, SLEPTE analýzu, Porterův model pěti sil – analýza konkurence, Kralickův Quick test a SWOT analýzu. Praktická část se zabývá návrhem analytické evidence a tvorbou tabulek. Na základě závěru provedených analýz jsou zpracována doporučení, která by mohla umožnit zlepšení situace firmy.
Adaptace firemní strategie a změna obchodních aktivit
Válek, Lubor ; Dvořák, Luboš (oponent) ; Dvořák, Luboš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce, která nese název „Adaptace firemní strategie a změna obchodních aktivit“ pojednává o výrobní firmě – tiskárně. Práce pojednává o teoretické, ale i praktické stránce obchodních strategií s důrazem na vytvoření obchodní strategie. Teoretická část je zaměřena na obecné popisy a postupy metod používaných při tvorbě strategie firmy. Praktická část je zaměřena na firmu TISKÁRNA (z důvodu ochrany obchodních dat, není firma dále konkretizována a je v praktické části uváděna jako TISKÁRNA), kde byly provedeny obchodní a strategické analýzy. Výsledky odhadů a analýz nastiňují možné návrhy na investice, změny a na možnosti získání nových obchodních příležitostí.
Podnikatelský záměr firmy
Zimolová, Miluše ; Skoumal, Zdeněk (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce „Podnikatelský záměr firmy“ je poskytnout návod na úspěšný rozvoj malé firmy, která bude mít reálný předpoklad uplatnit se na současném trhu. Diplomová práce se skládá z části teoretické, z analýzy problémů a z vlastního návrhu řešení. V teoretické části jsou uvedena klíčová východiska a poznatky, které jsou aplikovány v další části práce. Analýza je zaměřena na současné a budoucí prostředí firmy. Na základě závěrů plynoucích z analýz jsou formulována konkrétní doporučení. Návrh je zpracován do uceleného postupu, jenž poskytuje návod k dosažení firemního rozvoje.
Podnikatelský záměr pro rozvoj malé firmy
Černý, Michal ; Kyselák,, Pravoslav (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce „Podnikatelský záměr pro rozvoj malé firmy“ je poskytnout návod jak rozvinout mikrofirmu na úspěšnou malou firmu, která bude mít reálný předpoklad uplatnit se na současném trhu. Diplomová práce se skládá z části teoretické, z analýzy problémů a z vlastního návrhu řešení. V teoretické části jsou uvedena klíčová východiska a poznatky, které jsou aplikovány v další části práce. Analýza je zaměřena na současné a budoucí prostředí firmy. Na základě závěrů plynoucích z analýz jsou formulována konkrétní doporučení. Návrh je zpracován do uceleného postupu, jenž poskytuje návod k dosažení firemního rozvoje.
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
SLÍPKOVÁ, Pavla
Tato bakalářská práce je zpracována na téma ?Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku.? V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s problematikou práce a popsány jednotlivé analýzy. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány pomocí analýz vnějšího prostředí na zvoleném podniku. Analýza vnějšího prostředí je nedílnou součástí strategické analýzy, která vede ke stanovení strategie. Výhodou analýz je předvídání trendů, pochopení změn v podnikatelském prostředí a přemýšlení nad budoucím vývojem podniku. Cílem práce je aplikace PEST analýzy a Porterova modelu konkurenčního prostředí a následné zhodnocení postavení podniku na trhu. Řešením je shrnutí výsledků a navržení příslušných opatření vedoucí k prosperitě podniku a vytvoření konkurenční výhody. Po shrnutí a syntéze všech výsledků provedených analýz na vybraném podniku byly zjištěny následující dva předpoklady nutné pro další rozvoj podniku: ? potřeba investic do vědecko-technického rozvoje, ? výrazné posílení v marketingové oblasti. Podniku bylo doporučeno orientovat se na diferenciační strategii, která by firmu odlišila od silné konkurence a pomohla by zlepšit postavení na trhu.
Strategická analýza společnosti
Kubeš, Jan ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Votoček, Aleš (oponent)
Předmětem diplomové "Strategická analýza podniku" je aplikace strategické analýza u vybraného podniku. Práce si klade za cíl analyzovat současný stav vybraného podniku se zaměřením na oblast financí a oblast distribuční sítě. Poté na základě vyhodnocení provedených analýz formulovat pro společnost strategická doporučení. Práce je rozdělena do dvou částí. V první, teoretické části, je popsán obecný základ strategie podniku, postup pro provádění strategické analýzy a nástroje pro zpracování podnikových strategií. Ve druhé, praktické části, jsou jednotlivé části analýzy aplikovány na konkrétní podnik, společnost adidas ČR s.r.o. Závěrem této diplomové práce jsou na základě výsledků analýz shrnuta strategická doporučení pro vybraný podnik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.