Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 122 záznamů.  začátekpředchozí120 - 122  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální plánování a jeho využití v komerčních komunikacích
Novotná, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Blodigová, Lenka (oponent)
Média a jejich dělení Vývoj a účinnost médií Mediální thr Výzkumy a ukazatele Plánování Situační analýza,cíle strategie Plán Mediální plán pro kampan společnosti McDonald
Prezidentské primární volby ve Spojených státech amerických v roce 2008
Andrýsová, Lenka ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce)
Práce pojednává o prezidentských primárních volbách ve Spojených státech amerických v roce 2008. Po obecném úvodu o tom, jak primární volby fungují a v čem spočívá jejich smysl, následuje část popisující a srovnávající stanoviska klíčových kandidátů (Hillary Rodham Clinton, John McCain a Barack Obama, příp. John Edwards, Rudolph Giuliani, Mike Huckabee, Mitt Romney) k jednotlivým problémům. Tím zachycuje hlavní myšlenkové trendy v politických stranách a navrhuje, jak může vypadat diskuze v období listopadových prezidentských voleb. Tato práce se taktéž zabývá rasovou, genderovou otázkou a ageismem v průběhu politické kampaně. Mimoto práce zabývá novými komunikačními internetovými kanály, kterých lze v politické kampani využít.
Možnosti marketingové komunikace finanční společnosti
Hrstková, Kristýna ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Motyčka, Luděk (oponent)
Práce popisuje možnosti marketingové komunikace finančních společností na českém trhu. Blížeji se zabývá určitými doporučeními, které se týkají především oblasti reklamních kampaní. Je doplněna marketingovým výzkumem - konkrétně dotazníkovým šetřením, který se zabývá profilem typického klienta splátkových společností na českém trhu a charakteristikami typického úvěru, který je pomocí této možnosti financování, čerpán.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 122 záznamů.   začátekpředchozí120 - 122  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.