Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza systému vzdělávání ve vybraném podniku
HYPŠOVÁ, Petra
Cílem diplomové práce je analýza systému vzdělávání a řízení lidských zdrojů ve vybraném podniku {--} Jihočeská plynárenská. Součástí analýzy je i analýza nákladů na vzdělávání a systém hodnocení účelnosti investic do vzdělávání. Zhodnocení systému vzdělávání v Jihočeské plynárenké, a. s. je podkladem pro návrhy změn. V současné době hraje vzdělávání velmi důležitou roli pro úspěch podnikání. Kvalifikovaní zaměstnanci jsou přínosem nejen pro firmy, ale i pro celou společnost. Většina podniků již tuto skutečnost akceptovala. Neustále je však třeba soustředit se na efektivnost vynaložených peněžných prostředků do rozvoje lidských zdrojů. Součástí péče o zaměstnance je rozšiřování dosavadních vědomostí. Vedoucí pracovníci by měli sestavovat individuální plány rozvoje pro všechny zaměstnance. Také by měli v zaměstnacích podnítit zájem o vzdělávání. Když se zaměstnanci podílí na plánování fremního vzdělávání, pak jsou aktivními účastníky šlolení. Znalosti, dovednosti a schopnosti zaměstnanců jsou konkurenční výhodou pro firmu. Budoucnost podniku závisí na odbornících, kteří budou umět aplikovat své poznatky v praxi.
Vytvoření a ověření programu pro kroužek sportovní gymnastiky dívek na prvním stupni základní školy
VÍTKOVÁ, Pavla
Cílem mé diplomové práce je vytvoření programu vhodného pro práci krouţků sportovní gymnastiky na 1. stupni základní školy a jeho ověření v praxi. Hlavním úkolem je sestavit a ověřit vhodný program v oddílu sportovní gymnastiky (přípravka), nebo v krouţku SG při ZŠ. Výzkum probíhal na ZŠ a MŠ Sezimovo Ústí v krouţku SG pro 1. stupeň od září do prosince roku 2011. Součástí práce je zjištění úrovně pohybových dovedností pomocí vstupních testů a případné zdokonalení díky aplikovanému programu, tedy zjištění výstupní úrovně dovedností. Pro získání výsledků pohybových dovedností byla pouţita testovací baterie. Výsledky byly zpracovány do přehledných tabulek a grafů. Diplomová práce obsahuje nově vytvořený program pro krouţek sportovní gymnastiky. Učitelům a trenérům gymnastiky by měla zpřístupnit problematiku programů pro krouţky sportovní gymnastiky a pomoci při vytváření vlastních programů.
Osobnostní faktory podmiňující účinnou komunikaci zdravotnických záchranářů v krizových situacích.
JURIGOVÁ, Martina
Komunikace je klíčovým aspektem vztahu mezi zdravotníkem a klientem a pomáhá nám ucelit si o něm obraz a vnímat ho jako bio-psycho-socio-spirituální bytost. V souvislosti s tím jsou ale dnes kladeny mnohem větší nároky na komunikační kompetenci zdravotníků, které ještě rostou spolu se stále větším mediálním zájmem o jejich profesi. V oblasti přednemocniční péče jsou nároky na pracovníky Zdravotnické záchranné služby ještě vyšší, neboť mnohdy pracují v improvizovaných podmínkách a v časové tísni. Proto se ve své práci věnuji tématu osobnostních faktorů podmiňující účinnou komunikaci v krizových situacích. Výzkum probíhal kvantitativní metodou, šetření proběhlo formou dotazníku mezi zdravotnickými záchranáři výjezdového stanoviště Teplice a Ústí nad Labem. Dále mezi laickou veřejností a laiky, kteří v minulosti Záchrannou službou byli ošetřeni. Cílem bylo přispět k rozvoji komunikační kompetence pracovníků Záchranné služby prostřednictvím výzkumu sledujícího dominantní komunikační dispozice záchranářů v jejich vlastních očích i v očích veřejnosti. První hypotéza, kterou jsem si stanovila, předpokládala, že pracovníci Záchranné služby považují za potřebné osobnostní dispozice podmiňující účinnou komunikaci záchranáře v krizových situacích odolnost, schopnost improvizace a důslednost. Všechny tyto vlastnosti označilo jako na numerické škále nejvyšším číslem pět více než 75% respondentů, tato hypotéza se tedy potvrdila. Druhá hypotéza, kterou jsem si stanovila, předpokládala, že laická veřejnost považuje za potřebné osobnostní dispozice podmiňující účinnou komunikaci záchranáře v krizových situacích ochotu riskovat, odvahu a empatii. Všechny tyto vlastnosti označilo jako na numerické škále nejvyšším číslem pět více než 85% respondentů, tato hypotéza se tedy také potvrdila. Třetí hypotéza vyjadřovala premisu, že zdravotničtí záchranáři mají zájem se vzdělávat v oblasti profesní komunikace s pacientem. Tato hypotéza byla taktéž splněna, protože 64% respondentů odpovědělo kladně. Pro zlepšení rozvoje komunikační kompetence zdravotnických záchranářů bych navrhovala kladení většího důrazu na účast a vzdělávání záchranářů v oblasti profesní komunikace a častější pořádání akcí věnující se problematice profesní komunikace s pacientem.
Osobnostní kvalifikace pracovníka v sociálních profesích
HORUTOVÁ, Andrea
Práce se zabývá osobnostními předpoklady pracovníka v sociálních službách. Teoretická část charakterizuje osobnost obecně a osobnost sociálního pracovníka. Vysvětluje pojmy předsudek, stereotyp, předpoklad. Dále popisuje formování osobnosti a spolupráci mezi klientem a pracovníkem. Praktická část obsahuje sedm rozhovorů provedených s respondentkami (sociálními pracovnicemi) z různých oblastí sociálních služeb. Dále obsahuje výsledky zapracované do tabulek, které byly vytvořeny pomocí výzkumných otázek, na které respondentky odpovídaly.
Ověření úrovně pohybových dovedností ze sportovní gymnastiky na základních školách v Českých Budějovicích\\
ATEXINGER, Zděnek
Cílem mé diplomové práce bylo ověření úrovně pohybových dovedností ze sportovní gymnastiky na Základních školách v Českých Budějovicích. Hlavní součástí práce je především její analytická část, která vymezuje pojem "gymnastika" a popisuje její zastoupení v tělesné výchově. Jako hlavní způsob mé práce jsem si zvolil testování. Tento způsob umožňuje vcelku objektivně nahlížet na současný stav i s dostatečnou časovou rezervou. Jako jeden z nejzávažnějších a zároveň alarmujících výsledků se mi jeví fakt, že podle výše uvedených výstupů testovací baterie dosahují žáci většinou pouze průměrných či podprůměrných hodnocení, což nesvědčí o metodicky vhodném, kladně motivujícím a pro žáky atraktivním přístupu většiny vyučujících tělesné výchovy na zkoumaných školách.
Provedení kontroly tréninkového procesu hráčů a družstva ve volejbale
ULČ, Jan
Bakalářská práce zjišťuje rozdíly ve vybraných pohybových schopnostech a zdatnosti u hráčů volejbalu. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a výzkumné. Teoretická část obsahuje charakteristiku volejbalu, herního výkonu hráče v utkání, pohybových schopností a testování. Ve druhé výzkumné části jsem testoval hráče Vavexu Příbram a Jihostroje České Budějovice, kteří se účastní již řadu let nejvyšší volejbalové soutěže v České republice. Jejich výsledky jsem porovnával, vyhodnotil a graficky zobrazil. Vzhledem k výsledkům v soutěži předpokládám, že u Jihostroje bude prokázána vyšší úroveň testovaných schopností na základě jejich výrazně lepších výsledků v soutěži. Cílem práce je pomocí testování zjistit, jestli tomu tak doopravdy je. Výsledky práce by mohly zajímat nejen trenéry obou družstev, kteří takto zjistí úroveň fyzické zdatnosti svých svěřenců, ale i širší volejbalovou veřejnost.
Ověření úrovně pohybových dovedností ze sportovní gymnastiky na základních školách města České Budějovice\\
SVOBODOVÁ, Pavla
Cílem této diplomové práce bylo ověření úrovně pohybových dovedností ve sportovní gymnastice na základní škole. V úvodní části je popsán historický vývoj sportovní gymnastiky. Teoreticko-metodologická práce se zabývá cíly a úkoly diplomové práce, rozborem metod používaných při ověřování a rozborem literatury, ze které bylo čerpáno. Vybrané poznatky o daném tématu byly zpracovány v analytické části. Výsledky měření a matematickými tabulkami se zabývá část syntetická, která obsahuje četnost známek, zastoupení známek v jednotlivých disciplínách a přehledem úspěšnosti v jednotlivých ročnících. Vše je přehledně zobrazeno v grafických přílohách.
Podpora rozvoje zdraví mentálně postižených pomocí intervenčního pohybového programu (Český Krumlov)\\
HROMADOVÁ, Lenka
V diplomové práci jsem se zabývala problematikou lidí s handicapem a zařazením intervenčního pohybového programu do týdenního režimu po dobu pěti měsíců. Výzkumné šetření probíhalo na Základní škole speciální v Českém Krumlově. Anamnestické údaje mi poskytla kompetentní pracovnice školního ústavu. Pomocí standardizovaných motorických testů jsem provedla otestování cvičenců. Byly stanoveny dvě hypotézy, poukazující na oblast motorické a sociální kompetence. Program, jež jsem aplikovala, byl vytvořen na podporu rozvoje pohybových schopností a dovedností žáků s mentálním postižením. Zahrnoval jednoduchá pohybová cvičení, jógu s prvky relaxace a psychomotorické hry. Vliv programu byl zjišťován dvojím měřením (vstupním a výstupním), veškerá získaná data byla statisticky zpracována a vyhodnocena.\\
Aspekty výjimečného projektového manažera
Bednář, Marek ; Slánský, David (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Hlavním cílem práce je postihnout vlastnosti a schopnosti takových projektových manažerů, o nichž je možné říci, že jsou ve svých výsledcích výjimeční. Dílčím cílem pak je pokusit se nejprve analyzovat tyto aspekty vedoucích projektů z dostupné literatury a poté ověřit výsledky analýzy v praxi pomocí osobních interview. Vlastním přínosem této práce pro společnost je sestavení Testu rozpoznání výjimečnosti projektového manažera. Tento test by mohl sloužit v IT/ICT organizacích k rozpoznání potenciálu skutečné výjimečnosti u výběrových řízení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.