Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.09 vteřin. 
Modelování a HIL simulace ovládání pátých dveří osobního automobilu
Musil, Filip ; Matějásko, Michal (oponent) ; Brablc, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou, tvorbou modelů a simulacemi mechanismů pátých dveří osobního automobilu. Problém byl analyzován na základě reálného měření, provedeného na třech různých vozidlech. Na základě měření byly vytvořeny výpočetní modely popisující reálnou soustavu na různých úrovních složitosti. Pro tvorbu a výpočet modelů byl využit Matlab/Simulink. Výstupem práce je simulátor pátých dveří osobního automobilu, který obsahuje i zjednodušený model řídicí jednotky. Simulátor by měl poskytovat aproximaci průběhu proudu a kinematických veličin těchto mechanismů. Model je implementován na výpočetní platformě dSPACE, která umožňuje běh simulace v reálném čase. Simulátor lze modifikovat ve smyslu změny parametrů mechanismu a modifikace některých jeho funkcionalit.
Bezsensorové polohové řízení solenoidu
Keprt, Jaroslav ; Janák, Luděk (oponent) ; Houška, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá určením polohy jádra solenoidu v reálném čase na základě měřeného proudu. Reference polohy z proudu je využívána pro zpětnovazební a přímovazebnířízení solenoidu.K této problematice byly použity nástroje Matlab/Simulink. Pro snímání proudu a měření teploty, což jsou veličiny nezbytné pro řídicí smyčku solenoidu, byly vytvořeny obvody na deskách plošných spojů. Práce je realizována na platformě dSPACE.
Odhad polohy rotoru PMSM pomocí VF signálu
Moravec, Vojtěch ; Veselý, Libor (oponent) ; Pohl, Lukáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá navržením vektorového řízení na vícefázový synchronní motor s permanentními magnety uvnitř rotoru. V prvních části práce je uvedený popis motoru s potřebnými transformacemi k návrhu regulačních struktur. Dále jsou uvedeny metody odhadu polohy rotoru pomocí VF signálu společně se stručným přehledem ostatních bezsnímačových metod. Je využita jedna bezsnímačová metoda injektování VF signálu, na kterou je navrženo otáčkové a momentové řízení. Pomocí simulací v prostředí MATLAB/Simulink je ověřena funkčnost řídících struktur a také možná kompenzace fázového zpoždění vznikající při filtraci. V závěru práce jsou zobrazeny a zhodnoceny výsledky testů zvolené metody na dvou reálných motorech v otáčkovém a momentovém řízení i při velké zátěži.
SW development and testing for engine monitoring module
Sumtsov, Artem ; Sova, Václav (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
The thesis describes Model Based Design process and its application for the design and testing of algorithms. This approach was employed in the development of the Engine Monitoring Module in collaboration with the UNIS, a.s. company. The continuous monitoring of equipment is a current trend in the development of the aerospace industry. The outputs of these algorithms can be used for planning maintenance with respect to operative modes and conditions. Monitoring algorithms are implemented in the Matlab/Simulink environment and are tested on the dSpace platform.
Bezsensorové polohové řízení solenoidu
Keprt, Jaroslav ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá určením polohy jádra solenoidu v reálném čase na základě měřeného proudu. Reference polohy z proudu bude využívána pro zpětnovazební řízení solenoidu. K této problematice byly použity nástroje Matlab/Simulink. Pro snímání proudu a měření teploty byly vytvořeny DPS obvody. Práce je realizována na platformě dSPACE.
SW development and HIL testing for engine monitoring module
Sumtsov, Artem ; Sova, Václav (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
The thesis describes Model Based Design process and it’s application for design and testing of algorithms. The description of this approach is done on example of practical application for development of the Engine Monitoring Module in collaboration with Unis company. The development of the aerospace industry nowadays is focused on continuous monitoring of equipment. The outputs of these algorithms can be used for planning the maintenance with respect to operative modes and conditions. Monitoring algorithms are implemented in Matlab/Simulink environment and are tested on dSpace platform.
Návrh zařízení pro Power HIL simulaci stejnosměrného motoru
Chalupa, Jan ; Maršík, Jiří (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou a realizací Power-HIL systému, který je určen k simulaci reálného stejnosměrného motoru s komutátorem a permanentními magnety. K analýze problému byly využity simulace reálných komponent v prostředí Matlab/Simulink. Elektronické části systému byly simulovány pomocí knihovny SimElectronic. Na základě výsledků byly navrženy a realizovány jednotlivé hardwarové komponenty. Výstupem práce je výkonový elektronický simulátor reálného stejnosměrného motoru, který je implementován na platformě dSPACE. Systém umožňuje softwarově nastavit parametry a chování motoru, toho lze využít pro testování elektroniky řídících jednotek stejnosměrných motorů.
Bezsensorové řízení BLDC motoru
Križan, Jakub ; Toman, Jiří (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou řízení bezkartáčového stejnosměrného (BLDC) motoru jak s užitím senzorů natočení, tak i bezsenzorově. Dále pojednává o problematice řízení při výpadku senzoru a zabývá se rovněž odvozením a simulací matematického modelu. První část práce rešerší shrnuje možnosti měření natočení motoru a popisuje používané metody bezsenzorového řízení. Ve druhé části je potom popsána realizace jak senzorového a bezsenzorového řízení na zařízení dSPACE, tak i řízení při výpadku senzoru. Další část práce se zabývá odvozením matematického modelu, jeho simulací v prostředí Matlab Simulink a identifikací jeho parametrů. Poslední část práce shrnuje výsledky a porovnává jednotlivé dílčí metody řízení aplikované na reálné soustavě.
Vizualizace pohybu vozidla se čtyřmi řízenými a hnanými koly
Blechta, Martin ; Vejlupek, Josef (oponent) ; Lamberský, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem prostředí pro vizualizaci pohybu dvoustopého experimentálního vozidla se všemi řiditelnými a hnanými koly popsaného jeho matematickým modelem. Vizualizace umožňuje testování různých dynamických modelů a lze ji ovládat joystickem a programově. Je zde navrhnut algoritmus pro řízení zadních kol vozidla v závislosti na rychlosti vozidla. Tento algoritmus je validován výpočetní simulací i provedeným experimentem. Matematický model experimentálního vozidla je propojen se systémem dSPACE, jenž umožňuje řízení v reálném čase. Je zde řešena vhodnost knihovny MLIB k zápisu a čtení dat při běhu simulace na systému dSPACE.
Open Repositories 2012
Simandlová, Tereza
Náplní služební cesty byla účast na mezinárodní konferenci Open Repositories 2012, která se ve dnech 9. – 13. července konala na University of Edinburgh ve Skotsku. Konference byla rozdělena do 3 částí – první zahrnovala workshopy, druhá se skládala z několika paralelních bloků přednášek a závěr konference byl věnován přednáškám děleným dle softwaru užívaného pro budování repozitářů (DSpace, Fedora, EPrints). Podnázvem letošního ročníku bylo Open Services for Open Repositories, díky čemuž byla většina přednášek věnována ukázkám služeb podporujících myšlenky otevřeného přístupu, a to nejen k publikacím, ale také vědeckým datům a ukázkám služeb zaměřených na obohacování či rozšiřování uloženého obsahu. Konference byla zároveň spojena s Repository Fringe, festivalem, který každý rok Edinburghská univerzita pořádá pro správce repozitářů.
Plný text: Stáhnout plný textPDF

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.