Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29,817 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.90 vteřin. 

Návrh procesů obchodního oddělení v IT společnosti a měření jejich výkonnosti
Schütz, Martin ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá návrhem nových procesů obchodního oddělení v IT společnosti poskytující služby serverhostingu, webhostingu a registrace domén. Tyto procesy vycházejí z identifikace a analýzy stávajících procesů a z teorie řízení obchodního oddělení. U vybraných procesů jsou stanoveny klíčové indikátory jejich výkonnosti (KPIs) využitelné pro řízení organizace jako celku. Modely procesů jsou vytvořeny dle notace EPC. Nové procesy jsou navrženy tak, aby při jejich průběhu vznikala v informačním systému CRM data poskytující evidenční a informační podporu nezbytnou pro řízení obchodního oddělení včetně možnosti měření jeho výkonnosti. Procesy také automatizují často se opakující činnosti a poskytují relevantní informace dalším dotčeným organizačním jednotkám společnosti. Přínosem práce jsou výsledky analýzy identifikovaných stávajících procesů, obsahující návrhy řešení objevených problémů a modely nových procesů. Mohou posloužit jako vzor pro optimalizaci stávajících procesů v již existujících organizacích nebo pro tvorbu nového procesního modelu v nových organizacích ze stejného nebo podobného oboru.

Zjednodušení kvantových obvodů pro modulární umocňování
Fišer, Petr ; Ivánek, Jiří (vedoucí práce) ; Nentvich, Libor (oponent)
Tato práce navazuje na práci "Security of modern encryption protocols", ve které bylo představeno nové paradigma návrhu obvodů pro kvantový počítač. Zde byly představeny obvody pro modulární aritmetiku (sčítání, násobení a umocňování) na kvantovém počítači, jejichž cílem bylo, ve výsledku, rozbít El-Gamalův asymetrický kryptosystém. Aktuální práce reviduje všechny navržené obvody a stavební bloky s cílem snížit počet kvantových bitů, které potřebují ke svému fungování, a diskutuje možnosti jejich optimalizace. Dále ukazuje, že původní odhad použitých qbitů O(log(m)log^2(N)) (m zpracovávané číslo, N modulus), nelze zlepšit, což je způsobeno vlastností paradigmatu - přítomností tzv. COPY hradel. Tato hradla nelze odstranit bez nutnosti velkých zásahů do stávajícího paradigmatu. Práce navíc podává návrh na optimalizaci obvodu modulární násobičky který, za předpokladu že se povede vyřešit potíže s COPY hradly, umožní na některých fyzických implementacích kvantového počítače snížit počet použitých qbitů řádově o O(log(m)) za cenu zvýšení počtu výpočetních kroků.

Optimalizace CRM řešení
Fučík, Ivan ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na problematiku CRM řešení v malých a středních organizacích s ohledem na kvalitu jejich vztahů se zákazníky. Cílem této práce je připravit návrh optimalizace CRM řešení v reálné organizaci. Pro naplnění tohoto cíle je nutné porozumět teoretickým východiskům práce, tj. organizacím a jejich vztahům se zákazníky, CRM systémům, jejich funkcím a trendům. Na základě těchto teoretických východisek bylo možné analyzovat současné CRM řešení v dané organizaci. Z údajů, získaných metodami pozorování a řízeného rozhovoru, bylo možné navrhnout optimální CRM řešení v souladu s požadavky organizace a uživatelů CRM systému. Toto nové CRM řešení klade důraz na úsporu času a nákladů, spojených s provozem a obsluhou CRM systému tím, že nahrazuje stávající ne zcela efektivní CRM nástroje.

Návrh marketingové strategie ve společnosti Imperium Finance
Petrovič, Marko ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Internetový marketing je v současnosti jednou z nejdůležitějších složek marketingu. Avšak internetový marketing jako celek je mnohem důležitější než pouhý webdesign, pouhá optimalizace pro vyhledávače (SEO) nebo pouhá PPC reklama. Většina firem si donedávna vystačila s webovými stránkami a tím byla jejich prezentace na internetu hotová. Nicméně internet je jednou z nejrychleji se rozvíjející technologií současnosti a každým rokem roste počet jeho uživatelů. Neustále se objevují nové technologie, které umožňují lepší uživatelský komfort a které také přinášejí nové způsoby prezentace a propagace. Většina společností udělá chybu již na začátku a podcení přípravu, neznají své cíle, zákazníky nebo konkurenci. Internetový marketing je proces. Obsahem tohoto procesu je poznání, analýza, návrh, realizace a nakonec i ověření, zda bylo dosaženo cílů organizace. V teoretické části je definován internetový marketing a jeho výhody oproti offline marketingu. Stručně je zde shrnuta historii a hlavní milníky internetového marketingu, které formovaly jeho současnou podobu. Dále jsou popsány současné trendy internetového marketingu a detailněji rozebrány vybrané nástroje internetového marketingu a nástroje pro vyhodnocení úspěšnosti kampaní. V praktické části se zabývám návrhem marketingové strategie ve společnosti Imperium Finance s.r.o. Hlavním cílem práce je zanalyzovat požadavky společnosti Imperium Finance s.r.o., z analýzy vyvodit konkrétní závěry a navrhnout marketingovou strategii, která podpoří vizi a strategii firmy v následujícím období. Veškeré kroky probíhaly přímo ve společnosti Imperium Finance na reálných datech od aktivních klientů a testovány v ostrém chodu společnosti. Výsledkem je pak návrh marketingové strategie, kterou se bude Imperium Finance řídit, a to v podobě marketingového plánu společnosti. Největším přínosem práce je tak reálné využití teoretických poznatků v praxi.

Staré, či nové v Serenádě op. 44 Antonína Dvořáka
Kolátorová, Petra
Příspěvek se zabývá žánrem orchestrální serenády v kontextu reflexí "starého" a "nového".Orchestrální serenádu pro 19. století objevil opět německý skladatel Johannes Brahms,který navázal na tradice vídeňského klasicismu. O klasicistním modelu lze na základě analýzy a historických souvislostí uvažovat též v případě Serenády op. 44 Antonína Dvořáka, konkrétně o Serenádě B dur KV 361/370a Wolfganga Amadea Mozarta. Dvořák posunul Brahmsovu snahu dál směrem k pozdějšímu neoklasicismu.

Úvod do bio artu
Šperanda, Nina ; SILVERIO, Robert (vedoucí práce) ; JANOŠČÍK, Václav (oponent)
Bio art je současný umělecký směr, který pracuje s živými organismy (kromě lidí), nebo je vytvářen ve spolupráci s živými organismy. Je to relativně nové umělecké hnutí, které má své kořeny hluboko v historii evoluce. Vychází z domestikace zvířat a rostlin, technologických objevů, vývoje a vědy. V minulosti nebylo umění, které by zpochybňovalo svou estetiku a etiku v tak hluboké míře způsobem molekulárním a submolekulárním, jak je tomu u bio umění. V této práci se budu zabývat historickými vlivy a podmínkami, které vedly k současnému vývoji této oblasti. Pokusím se také vysvětlit problematiku toho, co je bio umění a současně vysvětlit terminologii s ním spojenou. Ve své práci zmíním průlomové objevy a díla současných umělců zabývajících se oborem bio artu. V teorii bývá estetika bio artu často zastíněna diskuzí o etice, nicméně je velmi důležitou a nedílnou součástí tohoto uměleckého směru. Ve své práci se budu zabývat hlavně estetikou bio umění s odkazem na filosofii. Nastíním stručný přehled názorů současných autorů.

Činnost a fungování Nové sítě, z.s.
Tyl, Jan ; PROKOP, Petr (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent)
Abstrakt Bakalářská práce s názvem Činnost a fungování Nové sítě, z. s. si klade za cíl detailní rozbor této kulturní sítě. Jaké cesty volí, jak naplňuje své vize, atd. Popsat vznik organizace, motivace a dílčí kroky, které Nová síť ke svému současnému fungování podnikla. Jak jednotlivé části organismu přemýšlejí a jak spolu kooperují. Věnuje se organizační struktuře, v jakých podmínkách existuje. Chce souhrnně vypsat přehled činností, kterým se věnuje. Rozkrýt zdroje financování. To vše v návaznosti na představení jiných evropských kulturních networků. Konkrétně IETM, Trans Europe Halles a IN SITU. V závěru práce nastínit další směřování Nové sítě.


Etienne Decroux a jeho metoda Le Mime Corporel
Šimon, Lukáš ; VIZVÁRY, Radim (vedoucí práce) ; SOPROVÁ, Jana (oponent)
Tato práce pojednává o životě a díle Etienna Decrouxe, jednoho z nejvýznamnějších francouzských reformátorů divadla a jeho metodě Le Mime Corporel, která dodnes tvoří základ moderní pantomimy. Decroux je známý ve světě jako vynikající mim, režisér, pedagog, teoretik a reformátor divadla. Jeho přínos pro vývoj evropského divadla v minulém století je velmi významný, zejména pro mimické divadelní žánry. Práce přibližuje čtenáři Decrouxovu osobnost a jeho přínos pro pantomimu vytvořením nové metody mimického divadla - Le Mime Corporel. Další náplní práce je zmapovat významné vlivy různých osobností na umělecký vývoj Etienna Decrouxe, popsat základní prvky formující metodu Le Mime Corporel a porovnání s jinými žánry pohybového divadla.

Marketingový plán podniku
Nosálová, Lucie ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Ladislav , Ladislav (oponent)
Obsahem práce je odhalení chyb v řízení malé rodinné firmy, která v podstatě nevyužívá marketing. V návaznosti na toto zjištění, by mělo dojít k sestavení efektivního marketingového plánu. Práce je rozdělena na teoretickou část, která tvoří podklady pro analytickou část. V analytické části dochází k popisu firmy a následně snaze o poodhalení chyb v řízení, které jsou způsobené špatným nastavením marketingu. K výsledku je třeba dojít pomocí různých druhů analýz, na jejichž základě je třeba stanovit nové marketingové cíle, strategie, změny a projekty, na základě nich má dojít ke změně. Snahou je poskytnout podniku podklady a přesvědčit ho, že využívání dobré marketingové komunikace by mělo vést k vyšší efektivnosti hospodaření a v konečném důsledku i zvýšení ziskovosti firmy, a to bez nutnosti odpoutat se od podnikového cíle, jímž je maximální snaha o vybudování pro-zákaznicky orientovaného servisu.