Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr - zřízení svatební agentury
Mohelská, Martina ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru na založení svatební agentury, která bude působit na Jižní Moravě. Práce obsahuje teoretická východiska, která jsou podkladem pro praktickou část. V návrhové části jsou podrobně vytvořeny služby tak, aby se agentura odlišila od konkurence. Dále je zpracována finanční část, jejímž cílem je dospět k závěru, zda agenturu založit.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Čevelíková, Barbora ; Večeřa, Michal (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce hodnotí finanční situaci společnosti REDA a.s. mezi lety 2005 až 2010 pomocí vybraných finančních ukazatelů. Hlavním cílem této práce je formulovat návrhy na zlepšení finanční situace ve společnosti. Tohoto cíle je dosaženo v závěrečné části diplomové práce.
Analýza konkurence společnosti CZ TOP TRADE s.r.o.
Hrabovský, Lukáš ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Hořejší, Bronislava (oponent)
Bakalářská práce na téma Analýza konkurenceschopnosti společnosti CZ TOP TRADE s.r.o. se zabývá především schopností konkurovat podnikům, kteří se nacházejí na českém trhu ve strojírenském odvětví. Pro zjištění konkurenceschopnosti a stanovení konkurenční výhody jsem využil analýz jak vnitřního, tak i vnějšího prostředí podniku. Zahrnul jsem zde Analýzu vnitřního prostředí podniku, Porterův model 5 sil, PEST analýzu a vše jsem shrnul ve SWOT analýze. Aplikoval jsem výše uvedené analýzy a na základě výsledků jsem došel k závěru, že je společnost schopná konkurovat svým konkurentům a navrhl jsem změny, které by měly přispět ke zvýšení tržního podílu.
Prostředí dopravní firmy
Francúzová, Andrea
Francúzová, A. Prostředí dopravní firmy, Bakalářská práce 2010 Tato práce je zaměřena na zmapování vnitřního a vnějšího prostředí dopravní firmy s cílem nalézt vhodné strategie k udržení a posílení postavení firmy na trhu. K hodnocení vnějšího prostředí bude využito PESTE analýzy, oborové prostředí bude zkoumáno prostřednictvím hodnocení klíčových aktérů podle Kotlera "3C" a vnitřní prostředí bude hodnoceno pomocí systému "7S" firmy McKinsey. Získané poznatky budou využity k sestavení SWOT analýzy, jež bude základem k tvorbě vhodných strategií.
Zavedení nového produktu na trh
Myslinskyy, Oleh
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií zavedení nového produktu na trh. Součástí strategie je analýza PESTE, Porterův model pěti hybných sil a situační analýza. Dále jsou v práci vyhodnoceny výsledky dotazníkového průzkumu o chování spotřebitelů. Tato práce obsahuje sestavení marketingového mixu včetně závěrečného sestavení dílčích kroků marketingové strategie a doporučení právní ochrany.
Význam a využití marketingu v maloobchodě
KUTHEILOVÁ, Adéla
Cílem bakalářské práce bylo zjistit, zda vybraná firma využívá marketing a případně navrhnout změny, které by vedly ke zlepšení stávající situace. První část práce je zaměřena na získání teoretického základu. Tento základ byl získán studiem odborné literatury. Ve druhé části autorka provedla analýzu firmy a jejího okolí. V praktické části byl také proveden marketingový výzkum. Díky výsledkům z provedených analýz a marketingového výzkumu autorka vytvořila návrhy na zlepšení stávající situace podniku.
Strategická analýza podniku
Antonyová, Jana ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Klos, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je zpracování strategické analýzy v podniku Moravia Lacto a. s. Na základě zjištěných skutečností navrhnout opatření a doporučení pro zlepšení postavení společnosti na trhu.
Metody strategického řízení
LOMSKÝ, Tomáš
Cílem bakalářské práce je pomocí vybraných metod analyzovat vnější prostředí, vnitřní prostředí, určit silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení dané organizace. Tyto výsledky zpracovat, analyzovat, provést vyhodnocení a navrhnout vhodnou strategii. Abych daný cíl naplnil, musel jsem podnik analyzovat prostřednictvím vybraných metod strategického řízení. Ve své práci jsem použil následující analýzy: STEP analýza, Porterův model, Model stupně turbulence, Analýza exponovanosti podniku a SWOT analýza.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.