Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výuková aplikace pro trigonometrii s využitím počítačové grafiky
Plíšek, Martin ; Kubíček, Radek (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vyučováním matematických jevů, a to zejména výukou goniometrických funkcí pro druhý stupeň základních škol. Pro tyto účely vznikly 2 aplikace. První je aplikace Goniometrie , která se zabývá výukou goniometrických funkcí především pomocí zobrazení na pravoúhlém trojúhelníku, případně prezentací grafu funkce. Druhou aplikací je editor příkladů ( Editor ), kde lze jednoduše vytvořit příklad k dané funkci a následně ho při výuce použít přímo v aplikaci Goniometrie .
Editor kaligrafie s rozpoznáváním japonských znaků
Horáček, Petr ; Žák, Pavel (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
Práce řeší problematiku vytvoření aplikace pro podporu výuky japonských znaků. Její součástí je i stručný přehled vývoje a podob japonského písma. Diskutuje některá existující řešení a na základě jejich studia stanovuje požadavky na aplikaci. Rozebírá problémy, které je třeba v souvislosti s nimi řešit, a snaží se navrhnout možné postupy. Důležitou částí je rozpoznávání znaků. Následně práce popisuje zvolená řešení a jejich implementaci. Na závěr shrnuje a demonstruje dosažené výsledky a diskutuje možnosti dalšího vývoje systému.
Webová aplikace na výuku dějepisu
Hlinovský, Marek ; Samec, Marek (vedoucí práce) ; Svatoš, Oleg (oponent)
Cílem této bakalářské práce je implementace funkčního návrhu webové aplikace, která by měla sloužit jako vhodná učební pomůcka studentům gymnázií při studiu dějepisu. Tato aplikace by měla být implementována s ohledem na možnost jejího rozšíření o další obsah. Pro dosažení tohoto cíle je nejprve v teoretické části práce analyzován dějepis, jeho vývoj, současná podoba a funkce, které plní jakožto školní předmět. Následně je provedena analýza již existujících webových aplikací pro výuku dějepisu. Praktická část práce je pak věnována autorově návrhu aplikace. Nejprve je zde popsán koncept aplikace. Poté se práce věnuje technologiím použitých při vývoji aplikace, kterými jsou především framework Ruby on Rails pro serverovou část aplikace, framework Angularjs pro klientskou část a formát JSON použitý pro komunikaci mezi těmito dvěma částmi. Následně je zdokumentováno, jak bylo těchto technologií využito při tvorbě samotné aplikace. Na konci práce je pak vytvořena jednoduchá uživatelská příručka, provádějící uživatele použitím touto aplikací. Hlavním přínosem této práce je tedy vytvoření učební pomůcky pro gymnázia.
Vizualizace kvantové kryptografie
Slavíček, Petr
Text se zabývá možnostmi vizualizace kvantové kryptografie a její implementací ve výukové aplikaci. Detailně popisuje základní principy kvantové kryptografie a způsob, jakým byly převedeny do aplikace, která má být pro uživatele pomůckou k výuce. Sděluje, jak se ve vývoji aplikace postupovalo a jaké metody byly zvoleny. Popisuje problémy, které při programování nastaly, a jejich řešení. Srovnává aplikaci s realitou a jinými možnými implementacemi. Poskytuje nápady na její další rozšíření.
Interaktivní výuka pozičních soustav na ZŠ
DVOROŽŇÁK, Marek
Tato diplomová práce se zabývá výukou pozičních soustav na základní škole pomocí vytvořené počítačové aplikace. V teoretické části této práce je, mimo jiné, rozebráno několik důvodů, proč je vhodné vyučovat i nedesítkové soustavy. Hlavní část diplomové práce se zabývá vytvořenou počítačovou aplikací, která obsahuje interaktivní výuku dvojkové soustavy a vytvořeným počítačovým modelem počítadla. Tyto aplikace jsou přístupné i z internetu. Výsledky experimentálního vyučování, které proběhlo na dvou základních školách, jsou v této diplomové práci rovněž obsaženy.
Podpora počítačové výuky pro seniory
Sedláček, Adam ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením výukové multimediální aplikace pro seniory, která by je seznámila se základními principy práce na počítači a s jeho ovládáním. V první části práce se zaměřuji na současný stav počítačové gramotnosti u seniorů v České republice. Dále se zabývám počítačovou výukou seniorů a možnostmi, které v této oblasti mají. Ve druhé části se zabývám přístupem k vytváření výukové aplikace pro seniory. Popisuji problémy spojené se stářím a na jejich základě vyvozuji doporučení, jak by měl vypadat vzhled, ovládání a výukový text aplikace určené pro seniory. Třetí část práce je věnována samotnému vytváření multimediální výukové aplikace pro seniory. Zbývám se v ní výběrem vývojového prostředí a technologie, vytvářením vzhledu, ovládání a výukového textu aplikace. Dále se zaměřuji na testování aplikace a její konečné publikování. Nakonec se zabývám možnostmi využití aplikace pro počítačovou výuku seniorů.
Analýza architektury a implementačních aspektů výukového programu pro zdokonalování sociálních dovedností
Müller, Jindřich ; Svatoš, Oleg (vedoucí práce) ; Doležal, Josef (oponent)
Tato diplomová práce je studií se záměrem vyvinout výukovou aplikaci s herními prvky. Obsahovým tématem výukové hry je rozvoj sociálních dovedností. Úvod práce obsahuje vymezení požadavků na aplikaci a proces vývoje. Ve své práci pak rozepisuju teoretická východiska pro jednotlivé aspekty tvorby a prodeje aplikace. Z technického hlediska podrobněji rozpracovávám tématiku tzv. chatbot technologií, kdy popisuji principy, na jakých tato technologie pracuje a hodnotím jejich současnou úroveň vyspělosti a možnosti vzhledem k případnému využití v mé aplikaci. Závěr je vyústěním teoretických poznatků a je věnován konkrétnímu navrhovanému řešení aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.