Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální spotřeba nových a tradičních médií u českých studentů
Čentíš, Jan ; Stroukal, Dominik (vedoucí práce) ; Tříska, Dušan (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o problematice mediální spotřeby mezi středoškolskými a vysokoškolskými studenty v České republice. V návaznosti na zahraniční výzkum jsou na vzorku 490 studentů aplikovány regresní modely rozšířené o nové proměnné veličiny, jejichž vliv na mediální spotřebu nebyl zejména v českých podmínkách kvantifikován. Důležitým závěrem práce je identifikace odlišných spotřebních návyků uvnitř analyzované skupiny studentů. Jejich věk hraje významnou roli, neboť je ukázáno, že čím starší student, tím více času celkem tráví s médii. Taktéž pro výběr jednotlivých médií je důležitým faktorem věk, kdy všechna tradiční média a internetové zpravodajské servery více preferují starší studenti oproti mladším. Podstatné vlivy při predikci spotřeby byly objeveny i u nově zařazených proměnných, které zaznamenávají vlastnictví elektronických zařízení či předplatné denního tisku, popřípadě situaci, kdy student žije ve společné domácnosti s rodiči. Naopak významný vliv nebyl zjištěn u příjmů studentů nebo jejich rodičů, dále pak u pracovního statusu studenta. Rovněž byl na základě analýzy zkoumán vztah mezi tradičními sdělovacími prostředky a novými médii. Na základě obdržených výsledků se přikláníme k tvrzení, že jejich vztah je konkurenční ve spotřebě z pohledu studentů.
Nová média ve volnočasových výtvarných aktivitách
ŠEVČÍKOVÁ, Edita
Práce se zabývá možnostmi využití nových médií v rámci výtvarných volnočasových aktivit. Teoretická část se zabývá tradičními médii s návazností na média nová. Dále popisuje nová média v umění s možností jejich využití ve výtvarné volnočasové praxi. Definuje pojmy volný čas, pedagogika volného času, zájmové činnosti v době mimo vyučování. Snaží se vymezit místo pro nová média v rámci systému pedagogiky volného času a definovat jeho přínos pro účastníky. Praktická část obsahuje konkrétní návrh výtvarných aktivit s použitím nových médií, následně vlastní realizaci projektu, fotodokumentaci a reflexi jednotlivých činností.
Social Networking and the Potential Challenges for Marketing
Zupanoska, Biljana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
V dnešní době čelí marketéři a média změněnému prostředí ovlivněnému érou internetu. Vznik mnoha nových technologických aplikací společně s globální změnou zákaznického chování ovlivňují komunikaci mezi marketéry a zákazníky. Role zákazníků a marketérů se také mění. Zákazníci se stávají tvůrci mediálního obsahu, pronátory a distributory díky využívání sociálních sítí. Cílem této diplomové práce je analyzovat tento trend, odhadnout jeho životnost a poskytnout užitečnou inspiraci pro všechny zúčastněné strany. Hlavními hodnocenými problémy jsou: struktura systému marketingu sociálních sítí, vliv sociálních sítí na podnikatelské prostředí, vztah mezi sociálními médii a konvenčními médii a právní a etické problémy využití sociálních médií. Sociální sítě jsou novým fenoménem, který je v současnosti využíván mnoha společnostmi v jejich marketingové komunikaci. Tento fenomén je však také výzvou pro podniky, jak v pozitivním, tak v negativním smyslu. Aby mohli využít tento pozitivní trend, musí se marketéři naučit nová pravidla a vylepšit své strategie pro marketing sociálních sítí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.