Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Statické řešení železobetonové konstrukce
Mašek, Petr ; Kostiha, Vojtěch (oponent) ; Zlámal, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studií proveditelnosti části monolitické železobetonové konstrukce aquaparku se střešní terasou. Konstrukce se skládá z jednoho podzemního podlaží, které slouží jako technické zázemí aquaparku a ze dvou nadzemních podlaží. Na střeše se nachází terasa s trávníkem, mobilním barem a místem pro odpočinek. Předmětem diplomové práce je nosný rám, který překlenuje rozpětí 32 m. Konstrukce je navržena podle mezních stavů platných norem včetně zohlednění vlivu výstavby a časové analýzy. Statický model je proveden jako prutový a deskostěnový. Je zpracován statický výpočet a přehledná výkresová dokumentace.
Sekundární obranné mechanismy v psychoanalýze
Malimánek, Karel ; Šípek, Jiří (vedoucí práce) ; Bahbouh, Radvan (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza sekundárních obranných mechanismů v kontextu psychoanalytických teorií intrapsychického konfliktu. Je provedena důkladná analýza současných přístupů a konceptů vztažených k sekundárním obranným mechanismům, v nichž je zohledněna jejich teoretická a observační komponenta. Vytěsnění je považováno za základ sekundárních obranných mechanismů. Další část práce chronologicky shrnuje Freudovo dílo s ohledem na jeho užívání konceptů obrana, vytěsnění a obranný mechanismus v souvislosti se zbytkem psychoanalytické teorie konfliktu, která se v průběhu jeho života proměňovala. Vedle příspěvku Anny Freudové je pojednáno o revizi strukturálního modelu Charlese Brennera. S ohledem na experimentální část je kladen důraz na konflikty oidipovského období. Práce shrnuje nejvýznamnější pokusy experimentálně prokázat vytěsnění a všímá si jejich nedostatků. V praktické části je replikována a široce diskutována studie týkající se vytěsnění incestuálního příběhu u studentů gymnázií. Klíčová slova obranné mechanismy, vytěsnění, obrana, intrapsychický konflikt, strukturální model, oidipovský komplex
Analýza a návrh informačního systému elektronického vzdělávání
Štacha, Jan ; Eysselt, Miloš (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Práce se podrobně zabývá metodikou IBM Rational Unified Process, která představuje komplexní a robustní přístup k vývoji a životnímu cyklu software. Tato metodika je velmi dobře zdokumentována a každý krok životního cyklu vývoje lze dopředu předpovědět, proto se stává postupně standardem mnoha organizací vyvíjejících komerční software. Cílem práce je podrobný popis této metodiky a vypracování obvyklých výstupů fáze zahájení a fáze rozpracování při vytváření informačního systému elektronického vzdělávání. Vzhledem k tomu, že IBM Rational Unified Process je tzv. use-case driven přístupem, je v práci kladen největší důraz na podrobný popis jednotlivých případů užití.
Analýza a návrh sanace krovu kostela
Múčka, Martin ; Brdečko, Luděk (oponent) ; Zídek, Rostislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením statického modelu historického krovu daného kostela. Cíle práce byly provedení statické analýzy krovu, který prodělal řadu stavebních zásahů ovlivňujících tuhost, návrh sanace a stručné posouzení vybrané části konstrukce.
Školní podvádění starších žáků: od explorativního výzkumu k strukturnímu modelu. Pilotní studie.
VRBOVÁ, Jana
Cílem páce bylo zjistit, jaké chování ve škole vnímají žáci (14-16 let) jako podvádění, zda je toto chování možné zařadit do určitých typů (faktorů) a tyto pak vztáhnout k individuálním charakteristikám žáka (pohlaví, prospěch, zameškané hodiny ve škole, učební cíle žáka, obavy ze školy, self-efficacy, hodnota školního výkonu) a ke kontextovým charakteristikám jeho školního výkonu (cílová orientace rodičů a učitelů, spokojenost žáka se školou, neutralizace, podvádění spolužáků a reakce učitelů na podvádění). Získaná data byla statisticky vyhodnocena (N = 401). Exploratorní faktorovou analýzou byly extrahovány dva typy nečestného chování: podvádění (opisování a napovídání) a klamání (falšování podpisu rodičů, absence). Jako možné prediktory podvádění byly faktorovou analýzou zjištěny dva žákovské faktory - odklon žáka od školy (amotivace žáka) a příklon žáka ke škole (motivace žáka) - a dva kontextové faktory - vliv učitelů a vliv rodičů. Rodiče ani reakce učitelů na podvádění neměli signifikantní vliv na podvádění ani na klamání žáků. Strukturní model potvrdil, že na klamání žáků měly největší vliv kladný vztah k učitelům a dobrý prospěch žáka. Na podvádění měl největší vliv odklon žáků od školy; kladný vtah žáků ke škole a kladný vztah k učitelům snižovaly četnost podvádění. Podvádění a klamání spolu korelovaly. Po odstranění faktoru rodičovského vlivu z modelu byly hodnoty regresních koeficientů podobné. Strukturní model vysvětlující závislost latentních endogenních proměnných podvádění a klamání na třech latentních exogenních proměnných (příklon žáka ke škole, odklon žáka od školy a vliv učitelů) a třech manifestních proměnných (pohlaví, průměr známek a podvádění spolužáků) fitoval data dobře. Model vysvětlil 42 % variance proměnné podvádění a 39 % variance proměnné klamání

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.