Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Integrace a automatizace nasazení aktualizovaných modulů pro zátěžové testování
Jedlička, Jakub ; Člupek, Vlastimil (oponent) ; Šeda, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje zátěžovému testování pomocí nástroje JMeter a vývoji modulů pro útoky odepřením služeb (DoS). Práce se nejprve zabývá teorií, kde je popsáno zátěžové testování, využité nástroje pro tento typ testování a nakonec typy DoS útoků. Praktická část se v úvodu věnuje migraci operačního systému zátěžového testeru, na kterém probíhalo testování. Dále popisuje aktualizaci nástroje JMeter z verze 4.0 na verzi 5.5, aktualizaci přídavných modulů a opravu chyb, aby bylo možné moduly využívat bez chyb s nástrojem JMeter ve verzi 5.5. Aktualizovaný nástroj JMeter a přídavné moduly jsou nahrány na zátěžový tester. Pro budoucí aktualizace jsou vytvořeny automatizační skripty, které umožní aktualizovat systémové balíčky zátěžového testeru, aktualizovat jak přídavné moduly tak i nástroj JMeter. Následně jsou rozebrány provedená rozšíření modulů, které umožnily zvětšení rozsahu testů. Tyto rozšíření přidávají parametry linkové vrstvy a podporu pro IPv6. V závěrečné části jsou popsány nově vytvořené části modulu DDoS. Nové části modulu rozšiřují možnosti testování webových aplikací za použití více IP adres nebo testování pomocí pomalých útoků.
Granular Synthesis in Music Production
Pečinka, Pavel ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
The focus of this thesis is on designing and creating a granular synthesis application for music production. The application is implemented as a VST3 plugin with the use of JUCE framework and C++ programming language and is capable of interfacing with Digital Audio Workstations, or DAWs for short, which are programs that serve as a central point for music producers, where they can create new sounds, mix songs and create audio recordings among many other things. The plugin is designed as a sampler, able to load a sample file containing audio data and use this data for further processing and playback. Evaluation of user tests indicates, that the application can be successfully used for music production as a granular synthesis instrument.
Experimental Software Musical Instrument, Combining Step Sequencer and Sampler
Dobrocký, Filip ; Jirásek, Ondřej (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to design an experimental software musical instrument combining a step sequencer and a sampler. The distinctive qualities of said instrument lie in the ability to produce complicated polyrhythms and make use of microtonality. The theoretical part of the thesis explores concepts such as polyrhythms, musical intonation systems, microtuning of electronic musical instruments, and explains the fundamentals of step sequencing and sampling. The practical part of the thesis features the design and implementation of the instrument, which takes form of a VST plug-in module implemented using the JUCE framework.
Experimentální softwarový hudební nástroj na platformě Android s možností ovládání některých parametrů převodem textu
Rychtecký, Václav ; Indrák, Michal (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvoření mobilní aplikace na platformě Android, vyznačující se tvorbou zvuku za pomocí textu zaznamenaného zabudovaným fotoaparátem zařízení v kombinaci se syntetizérem, sekvencerem a samplerem. Realizace vychází částečně z návrhu zpracovaného v rámci semestrální práce a je rozdělena do několika částí. V první části jsou stručně popsány druhy syntéz, operační systém Android, programovací jazyk Pure Data, MIDI a Android knihovna pro ovládání Pure Data. V druhé části je zpracován návrh aplikace a ve třetí části je popsána realizace a především funkcionalita aplikace, která je vytvořena pomocí programovacího jazyka Kotlin a IDE Android Studio od společnosti JetBrains v kombinaci s jazykem Pure Data.
Experimentální softwarový hudební nástroj na platformě Android, kombinující sampler, syntetizér, efektový procesor a sekvencer
Bezůšek, Marek ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a realizovat experimentální softwarový hudební nástroj na platformě Android, kombinující sampler, syntetizér, efektový procesor a sekvencer. Aplikace je navržena pro mobilní telefony. Experimentálnost aplikace spočívá v použití granulární syntézy na nahrané zvuky a s kombinací syntetických zvuků wavetable syntetizéru a efektů.
Application Protocols Testing In Jmeter
Srnec, Tomáš
This paper deals with stress testing of HLS (HTTP Live Streaming) and RTSP (Real Time Streaming Protocol) protocols utilizing Apache JMeter application. The main goal lies in design and implementation of plug-in module, that will performs server stress tests of the above-mentioned protocols.
Experimentální softwarový hudební nástroj na platformě Android kombinující sampler, syntetizér a sekvencer
Kučera, Karel ; Kavan, Jan (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je realizace aplikace jakožto experimentálního softwarového hudebního nástroje na platformě Android. Realizace částečně vychází z návrhu zpracovaného v semestrální práci. Aplikace je určena pro tablety a chytré telefony. Kombinuje funkce sampleru, sekvencéru a syntetizéru a disponuje vestavěnými efekty. Díky těmto vlastnostem umožňuje vytváření zvuků, sekvencí a skladeb. Aplikace je naprogramována pomocí vizuálního programovacího jazyku Pure Data. Grafické uživatelské prostředí je vytvořeno pomoci platformy MobMuPlat. Samotná práce se skládá ze tří částí. První část je teoretickým úvodem, kde jsou probrány teorie digitálního zpracování zvukových signálů, principy a druhy syntézy zvukových signálů, efekty a elektronické nástroje. V neposlední řadě i charakteristika jazyka Pure Data a platformy MobMuPlat. Druhá část je návrh grafického prostředí, kde jsou probrány funkce jednotlivých grafických prvků. V třetí části je pak popsána realizace aplikace pomocí jazyka Pure Data.
Testování protokolů pro video na vyžádání v programu Apache JMeter
Srnec, Tomáš ; Smékal, David (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá testováním aplikačních protokolů HLS a RTSP v programu JMeter. Cílem práce je pro tyto protokoly navrhnout a zrealizovat testovací moduly, pomocí kterých se provedou zátěžové testy. V první části práce jsou popsány typy zátěžových testů, testovací program JMeter a služba video na vyžádání. Další část popisuje použité protokoly, zejména HLS a RTSP, které jsou v práci použity. Praktická část obsahuje návrh a implementaci testovacích modulů včetně testovacích plánu a jejich realizaci pro vytvořené servery. Na závěr jsou zpracovány a okomentovány výsledky.
Softwarový sampler se zvuky cimbálu
Bičan, Jan ; Přikryl, Lubor (oponent) ; Jirásek, Ondřej (vedoucí práce)
Hlavní cíl této práce je vytvoření VST zásuvného modulu (pluginu), který bude sloužit jako výstupní část elektronického cimbálu. Práce nejprve vysvětluje základní pojmy sampler, cimbál, VST, MIDI, mikrofony a mikrofonní techniky snímání. Poté popisuje jednotlivé části tvorby softwarového sampleru se zvuky cimbálu. To zahrnuje nahrání jednotlivých tónů (vzorků) cimbálu, jejich třídění, editaci a implementaci do technologie VST. Popisuje problematiku konkrétního nástroje a odlišnosti od jiných, příbuzných zásuvných modulů a navrhuje řešení. Na konci práce je zhodnocen její průběh, testování s hardwarovými částmi elektronického cimbálu a její nedokonalosti s návrhy na budoucí zlepšení.
Moderní algoritmy posunu výšky základního tónu a jejich využití ve virtuálních hudebních nástrojích
Křupka, Aleš ; Balík, Miroslav (oponent) ; Trzos, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je seznámení s metodami posunu základního tónu akustických signálů. Teoretická část práce obsahuje popis tří různých technik pro posun základního tónu, je to metoda s využitím modulace zpožďovací linky, metoda PICOLA a metoda s využitím fázového vokodéru. První dvě metody jsou zástupci zpracování v časové doméně, třetí metoda představuje zpracování v kmitočtové oblasti. V souvislosti s metodou PICOLA jsou v práci také zmíněny algoritmy pro odhad základní periody signálu. V závěru teoretické části jsou metody srovnány z různých hledisek. Praktická část demonstruje využití těchto metod. Je zde popsán virtuální hudební nástroj sampler založený na přehrávání zvuků uložených v paměti. V této části jsou popsány jednotlivé funkční celky zajišťující požadovanou činnost sampleru. Generování zvuků virtuálního nástroje je řízeno pomocí MIDI protokolu. Pro generování různých tónů z jednoho uloženého zvuku je použita metoda PICOLA.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.