Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Statistická analýza rozvoje města Havlíčkův Brod
Váchová, Zuzana ; Hošková, Pavla (vedoucí práce) ; Procházková, Radka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá statistickou analýzou rozvoje města Havlíčkův Brod v letech 2001-2014. V teoretické části jsou shrnuty odborné poznatky z oblasti veřejné správy, obce a regionu. Další část se věnuje charakteristice Havlíčkova Brodu. Analytická část práce se pak zaměřuje na ukazatele z finanční oblasti, jakou jsou příjmy a výdaje a dále na rozvoj města, školství, zemědělství, průmysl a zdravotnictví. Vše bylo zkoumáno analýzou časových řad, převážně elementárními charakteristikami časových řad a bazickým indexem. V závěru bakalářské práce jsou shrnuty výsledky zkoumání, silné a slabé stránky města a možné návrhy a doporučení ke zlepšení dalšího rozvoje Havlíčkova Brodu.
Coworkingová, kreativní a inovační centra v Brně a jejich význam pro rozvoj města
Gongolová, Michaela
Diplomová práce je zaměřena na coworkingová, kreativní a inovační centra v Brně a jejich význam pro rozvoj města. Cílem práce je popsat aktuální stav těchto center, následně analyzovat jejich dopad na rozvoj města a zjistit jejich přínos pro potenciální uživatele. První část práce se zabývá vymezením základních podnikatelských pojmů a podnikatelského prostředí v České republice, věnuje se také důležitosti inovací a kreativity v organizaci. Současně představuje historický vývoj coworkingových, kreativních a inovačních center, jejich vymezení a popisuje zkoumané organizace v Brně a České republice, kdy se soustředí především na představení vize a hodnot těchto subjektů, principů jejich fungování, konkrétním příkladům realizovaných projektů a hlavním přínosům pro uživatele. Praktická část se věnuje vlastnímu výzkumu, který má smíšený design a následnému zhodnocení a formulaci závěrečných doporučení, která jsou zaměřena nejen na další rozvoj těchto center, ale i na navázání hlubší spolupráce s Magistrátem města Brna, aby docházelo k synergickému růstu mezi městem a jeho obyvateli.
Komunikační strategie měst, obcí a regionů
Honzík, Jiří ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Olšová, Petra (oponent)
Předmětem diplomové práce Komunikační strategie měst, obcí a regionů je představení teoretického konceptu marketingové komunikace obcí, měst a regionů a zhodnocení role komunikace v rozvoji obcí měst a regionů na příkladu města Lovosice. První část práce se věnuje problematice vlivu marketingové komunikace na rozvoj obcí, měst a regionů v teoretické rovině. Druhá část práce se zabývá zhodnocením komunikace města Lovosice směrem ke svým cílovým skupinám s důrazem na obyvatele města. V této části práce jsou analyzovány jednotlivé složky komunikace značky města Lovosice, a to prostřednictvím analýzy prostředí města, analýzy vnímání značky města obyvateli pomocí sondáže a analýzy jednotlivých komunikačních kanálů města. Město Lovosice nemá vypracovaný strategický dokument zastřešující komunikaci města, ani nemá tuto oblast dostatečně personálně zabezpečenou. Komunikace města směrem k obyvatelům není efektivní, schází jí integrita a konzistence. Pokud chce být město úspěšnější v budování svojí značky, mělo by vypracovat strategický plán komunikace a dostatečně personálně zabezpečit tuto oblast. Město by mělo provádět interaktivní komunikaci s občany založenou na pravidelné výměně informací, a následně se v rámci svých rozvojových aktivit takto získanými informacemi řídit.
Hospodaření a rozvoj města
HLASOVÁ, Lenka
Cílem této bakalářské práce je popsat hospodaření a rozvoj města Soběslav a posoudit existující tendence. Konkrétně je řešeno zejména období od roku 2001 do roku 2009. Základem pro dosažení cíle práce je porovnání vybraných ukazatelů se stejnými ukazateli 10ti podobných měst, přičemž je vycházeno zejména z dat přístupných v systému ARIS Ministerstva financí a z údajů Českého statistického úřadu. Oblast hospodaření je zaměřena na rozpočtové příjmy, které město může přímo ovlivnit, ve výdajích je největší prostor věnován kapitálovým výdajům. Celkově je na kapitálový rozpočet v této části práce kladen zásadní důraz, neboť je významný i z hlediska rozvoje města. Pozornost je věnovaná i zadluženosti. Oblast rozvoje je zaměřena především na demografické údaje, které jsou nejčastěji používaným a poměrně spolehlivým ukazatelem, dále je řešena bytová výstavba, nezaměstnanost a podnikatelské subjekty. Záměrem při zpracování této práce bylo především to, aby poskytla ucelený pohled na hospodaření a rozvoj města Soběslav a byla přínosem nejen pro představitele města, ale také pro jeho občany. Z analýz provedených k zhodnocení hospodaření a rozvoje města Soběslav vyplývá, že především rozpočtové hospodaření města lze hodnotit jako velmi dobré. Pozitivní je především to, že město dostatečně využívá své možnosti k vylepšení svých příjmů a v případě kapitálových výdajů postupuje uvážlivě. Za uspokojivou lze považovat i oblast rozvoje.
Socioekonomická analýza města Vimperk
Doležalová, Jana ; Šulcová, Irena (vedoucí práce) ; Dvořák, Pavel (oponent)
Pro bakalářskou práci jsem si vybrala téma Socioekonomická analýza města Vimperk. Cílem práce je kompletní zpracování analýzy současného stavu ve městě. V následujících kapitolách se budu zabývat historií města, strukturou obyvatelstva, infrastrukturou města, kde bude zahrnuta doprava, bydlení, školství, kultura, sport, podnikání, životní prostředí. Vimperk má turisticky atraktivní polohu, která je dána příhraniční polohou a vstupem do přírody Šumavy, proto budu zjišťovat rozsah a intenzitu cestovního ruchu. Provedu dotazníkové šetření turistické atraktivnosti města, jehož cílem bude zjištění míry spokojenosti turistů a následné doporučení a návrhy pro zlepšení turistického ruchu ve Vimperku. Porovnám plánované projekty, financované z fondů EU a jejich možné využití do budoucna. V závěru práce bude následovat SWOT analýza, ve které bych chtěla analyzovat silné a slabé stránky města, příležitosti a hrozby pro město Vimperk a také směry rozvoje, kterými by se město mělo v budoucnu ubírat.
Marketing města Jihlavy
Losenický, Aleš ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Kottová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o využití marketingu v oblasti řízení rozvoje města. Práce se věnuje především třem hlavním cílovým skupinám města (obyvatelům, podnikatelům a turistům). Teoretická část popisuje vývoj městského marketingu, srovnání komerčního a městského marketingu, tvorbu strategie a marketingový mix města. Obsah aplikační části tvoří nejprve charakteristika města Jihlavy, dále situační analýza a tvorba strategie města. Hlavní částí práce je zpracování marketingového mixu města Jihlavy. V závěru práce je zhodnocen přístup města Jihlavy k marketingu a jsou také navržena zlepšení současného stavu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.