Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 187 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Rekonstrukce železniční stanice Uničov
Šafář, Zdeněk ; Vacek, Josef (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční stanice Uničov. Cílem bylo vytvořit řešení, které bude co nejlépe vyhovovat potřebám budoucího provozu a především potřebám cestujících. Záměrem bylo řešit vše v souladu se stávající legislativou, jednoduše a účelně. Všechny nové konstrukce byly navrženy tak, aby zajistily maximální možnou míru bezpečnosti. Velký důraz byl kladen na přístupnost stanice pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. V nově navržených kolejích došlo oproti původnímu stavu ke zvýšení rychlosti, byla navržena nová nástupiště a vytvořen nový systém odvodnění.
Studie rekonstrukce železniční stanice Zruč nad Sázavou
Hřib, Oldřich ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Hlavním úkolem práce je navrhnutí kolejového řešení železniční stanice Zruč nad Sázavou pro vybudování mimoúrovňových nástupišť, s přístupem pro osoby s omezenou možností orientace a pohybu v prostoru, s požadavkem na tři nástupní hrany a zajištění 4 dopravních kolejí. Dalším úkolem je navržení odvodnění železniční stanice a rekonstrukce železničního svršku a spodku.
Rekonstrukce žst. Studenec
Vlachová, Dominika ; Slávik, Dušan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Studenec tak, aby vyhovovala současnému a výhledovému provozu. Hlavním účelem rekonstrukce je zvýšení traťové rychlosti. Rekonstrukce zohledňuje požadavky pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace dle platné legislativy.
Rekonstrukce žst. Šlapanice
Zemánek, František ; Kroupa, Jan (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
V rámci diplomové práce je řešena rekonstrukce železniční stanice Šlapanice s vložením nástupišť respektující platnou legislativu a umožňující přístup pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. Práce je vyřešena ve třech různých variantách. Vždy je dodrženo zadání práce s požadavkem na tři nástupní hrany. Je vyřešeno i odvodnění upravovaného kolejiště.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Šlesingerová, Veronika ; Hora, Jan (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Předmětem této architektonicko-urbanistické studie je vytvořit návrh nového přestupního terminálu ve Dvoře Králové nad Labem. Terminál má sdružovat současné autobusové linky a novou vlakovou trať s využitím stávající vlečky, která navazuje na vlakové nádraží ležící zcela na okraji města. Město se současně zabývá problematikou návaznosti vlakové a autobusové dopravy. Přišlo s návrhem prodloužení trati blíže k městu a zároveň přesunutí stávajícího autobusového nádraží na jedno místo. Vznikne tak přímý přestup vlak - autobus. Cílem projektu je však navrhnout nejen dopravní terminál, ale vytvořit nový veřejný prostor s využitím pro obyvatele samotného města.
Návrh modernizace železniční stanice Polička
Zvejška, Ivo ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh rekonstrukce železniční stanice Polička, tak aby splňovala podmínky pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. V té souvislosti bylo nutno navrhnout nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Dále byla zvýšena rychlost v hlavní koleji a zrušeno napojení zrušených vleček. Rovněž byla navržena rekonstrukce odvodnění.
Obnova nádraží v Ústí nad Orlicí
Tomoryová, Bianka ; Sznapková, Radka (oponent) ; Vojtová, Lea (vedoucí práce) ; Brzoň, Roman (vedoucí práce)
Predmetom bakalárskej práce je obnova a nové využitie bývalej nádražnej budovy v Ústí nad Orlicí. Jej základom sa stala architektonická štúdia vypracovaná v rámci predmetu AG34 v zimnom semestri 3. ročníka. Bakalárska práca architektonickú štúdiu rozvádza do stupňa Dokumentácie pre stavebné povolenie a Dokumentácie pre realizáciu stavby. Budova nádražia je umiestnená na okraji mesta Ústí nad Orlicí uprostred súčasného koľajiska. Okolitý terén je svažitý. Objekt ohraničuje strmý kopec zo severnej strany a rieka Tichá Orlica z južnej strany. Budova bola postavená v roku 1874 a od roku 2010 je vyhlásená za kultúrnu pamiatku. Základnou požiadavkou zadávateľa bol návrh prenajímateľných priestorov pre verejnosť, ktoré by podporili oživenie lokality. Návrhom viacerých prevádzok by malo dôjsť k prilákaniu obyvateľov a okoloidúcich turistov vo všetkých záujmových a vekových kategóriách. V prízemí sa nachádza požičovňa bicyklov, infocentrum, obchod so zdravou výživou a domácimi výrobkami a kaviareň. V budove nechýba ani workshop, prechodné ubytovanie, prenajímateľné administratívne priestory a služby pre verejnosť ako kaderníctvo a kozmetický salón. Hlavnou ideou bolo oživiť budovu nie len z interiéru, ale aj z exteriéru. V blízkosti objektu sa navrhol oddychový a rekreačný park s posedením. Chodník v parku tvorí dlažba z prefabrikovaných betónových dosiek. Dlhé dlažobné prvky majú zúžený koniec a tým vytvárajú nepatrný prechod medzi dlažbou a zeleňou. Ani fasáda budovy neostala bez úprav. Vzhľad budovy zmenilo doplnenie pohľadového hrázdenia a návrh novej presklenej fasádnej steny. Presklená fasádna stena umožní využívanie novo navrhnutej zimnej záhrady s posedením aj v zimnom období. Návrh hrázdenia bude prevedený podľa pôvodných historických plánov a fotografií z doby výstavby budovy.
Studie rekonstrukce žst. Blažovice a zdvoukolejnění úseku Blažovice - Holubice
Valehrach, Jan ; Bubníková, Dana (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Práce se zabývá rekonstrukcí železniční stanice Blažovice a zdvoukolejněním úseku Blažovice - Holubice. Ve stanici Blažovice byla navržena nová nástupiště pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Nástupiště byla přesunuta blíže obci Blažovice. Návrh se dále zabývá odvodněním stanice, novým uspořádáním kolejiště, železničními přejezdy a napojením vlečky.
Návrh modernizace železniční stanice Čadca
Juchelková, Lenka ; Šestáková,, Janka (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem modernizace železniční stanice Čadca. Obsahem této práce je návrh rekonstrukce zhlaví, zvýšení rychlosti v hlavních kolejích na 140 km/h, odstranění úrovňových přechodů pro cestující na nástupiště a úprava šířkového uspořádání nástupišť pro bezpečný pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace.
Rekonstrukce železniční stanice Svitavy
Marek, Josef ; Rotschein, Petr (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Úkolem této diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Svitavy. Cílem rekonstrukce je zvýšit traťovou rychlost v hlavních kolejích ze stávající rychlosti na rychlost 160 km·h-1. Dalšími požadavky pro vypracování jsou plná peronizace stanice a další nezbytné úpravy s tím související, zejména návrh pražcového podloží, odvodnění stanice a přilehlých dotčených úseků trati. Z důvodů změny počtu kolejí a jejich poloh byla také ověřena možnost prodloužení užitečných délek hlavních a prvních předjízdných kolejí na délku 740 m.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 187 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.