Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Použití marketingových nástrojů pro tvorbu a zavedení nového výrobku na trh
Chasák, Dalibor ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá inovacemi a inovačním řízením v pod-niku. Na konkrétním výrobku je aplikován proces, který zahrnuje výzkum trhu, vývoj výrobku a zvláště pak jeho uvedení na trh. Jedná se o nový produkt v oblasti obuvi, konkrétně o ochranné návleky na obuv.
Product innovation in mobile applications
Michaličová, Alexandra ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Jiřička, Martin (oponent)
Diplomová práce má za účel zjistit, zda zavedením nové funkcionality do mobilní aplikace, na základě stávajících konkurenčních trendů, dokáže vybraná aplikace získat novou pozici na trhu. Na zhodnocení nám slouží sběr dat a zpětné vazby od uživatelů. Práce přitom poukazuje na různé aspekty spojené s produktovým managementem v praxi. V teoretické části se věnuje definování produktového managementu a mobilní aplikace jako produktu, popisuje produktovou inovaci a metodiky využívané při řízení produktu. Úkolem praktické části je výběr nové funkcionality, kterou je zavedení programu pro firmy, popis všech aspektů při přípravě funkcionality a následně její vývoj. Z analýzy získaných dat a zpětné vazby od uživatelů práce vyhodnocuje její přínos pro společnost Liftago a jeho postavení na konkurenčním trhu.
Analýza inovačních procesů ve Společnosti Provident Financial, s.r.o.
Hrušovská, Petra ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Trnka, Lukáš (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza inovačních procesů Společnosti Provident Financial s.r.o. , jejich zhodnocení a doporučení pro jejich řízení. Důraz je kladen zejména na produktové inovace, které přinášejí hodnotu jak pro zákazníka, tak pro Společnost. Podpůrným cílem je zhodnocení inovačního prostředí ve Společnosti. Přínosem bude zhodnocení inovačních procesů v konkrétní firmě z hlediska jejich správného řízení a měření jejich efektivnosti.
Mladí lidé a alkohol: charakteristika a segmentace trhu
Adámková, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Štěpán, Jakub (oponent)
Hlavním cílem této práce bylo rozdělit Generaci Y, tedy věkovou skupinu mladých lidí 18-32 let, do segmentů podle toho, jaké druhy alkoholických nápojů konzumují, a následně pro tyto segmenty doporučit vhodné výrobkové inovace pro český trh alkoholických nápojů. Pomocí analýzy sekundárních dat MML-TGI byly identifikovány pomocí faktorové a shluké analýzy čtyři segmenty: Raději něco lehčího..., Pivař a mixér, Tvrďák a Víno a sladší drinky. Následně pomocí kvalitativního výzkumu (skupinová diskuse s určenou věkovou skupinou) byl vytvořen strukturovaný dotazník pro kvantitativní výzkum. Data získaná tímto výzkumem byla rozdělena do stejných segmentů, které byly identifikovány v datech MML-TGI a následně pro ně byly doporučeny vhodné výrobkové inovace v oblasti alkoholických nápojů na základě preferencí respondentů zjištěných ve výzkumu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.