Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Trámový silniční most
Prekop, Michal ; Pěkník, Robin (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh trámového předpjatého mostu. Byly navrženy 3 předběžné studie ze kterých byla jedna vybrána pro podrobnější zpracování. Rozpětí mostu je 30,0 m. Vybraná varianta byla posouzena na mezní stav použitelnosti a mezní stav únosnosti podle platných evropských norem. Práce je zaměřena především na návrh betonové nosné konstrukce.
Silniční most přes řeku Budišovku
Drabina, Tomáš ; Olšák, Martin (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Úkolem této bakalářské práce je vytvořit návrh silničního předpjatého mostu přes řeku Budišovku. Studie byla zpracována ve třech variantách, z nichž jedna byla vybrána pro podrobné zpracování. Rozpětí mostu je 17,0 metrů. Vybraná varianta byla posouzena na na mezní stavy únostnosti a mezní stavy použitelnosti dle ČSN EN 1992-2.
Předpjatý most přes řeku Budišovku
Hroudná, Denisa ; Zich, Miloš (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh deskového předpjatého mostu přes řeku Budišovku. Byly navrženy 3 předběžné studie ze kterých byla jedna vybrána pro podrobnější zpracování. Rozpětí mostu je 18,0 m. Vybraná varianta byla posouzena na mezní stavy únosnosti a použitelnosti dle normy ČSN EN 1992-2.
Most přes dálnici D1
Balkanský, Ondřej ; Diviš, Dalibor (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řešením nosné konstrukce silničního mostu přes dálnici D1. Konstrukce je desková, spojitá o 4 polích, uložená na bodových podporách. V podélném směru je provedeno předpětí. Vnitřní síly byly řešeny v programu Scia Engineer, posudek byl proveden podle platných norem.
Návrh trámového mostu o jednom poli
Podškubka, Patrik ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh nové mostní konstrukce, hospodárné a bezpečné, nad stávající komunikací S7,5 dle současně platných norem a předpisů. Ze tří navrhovaných variant byla vybrána varianta předpjatého dvoutrámového mostu o jednom poli s délkou přemostění 26,750m. Kategorie převáděné komunikace je S7,5.
Trámový předpjatý most
Páteček, Tomáš ; Klusáček, Ladislav (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem nové mostní konstrukce v místě stávajícího mostu na silnici II/39 mezi obcemi Dobrkovice a Kájov přes říčku Polečnici. Byly vypracovány tři studie řešení. Zvolena byla varianta trámového předpjatého mostu, prostě podepřeného, s délkou přemostění 27,464m. Kategorie převáděné komunikace je S9,5, těleso převáděné komunikace se nachází na obou stranách mostu v náspu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.