Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Maskulinní svět pokeru: kvalitativní studie žen za pokerovými stoly
Haas, Petr ; Soares Moura, Eva (vedoucí práce) ; Teichmanová, Klaudia (oponent)
pokerovém prostředí. Autor zjišťuje, ým způsobem hráčky vstoupily do pokerového prostředí umožnilo. jakými problémy se hráčky při svých pokerových začátcích potýkaly a způsoby se s těmito překážkami vyrovnávaly Součástí práce je i ě podmíněných ů, se kterými se hráčky při hraní pokeru setkávají. Autor vysvětluje, zda a případně jakým způsobem, ženy přizpůsobují svou herní strategii, v hrají proti ženám či mužům. V samém závěru se hráčkou mimo prostory kasina? Jak jejich blízké okolí vnímá tuto "podivnou" p je poker náročný a jaká omezení pro ženy úvodní teoretické části autor představuje teoretická východiska výzkumu, tedy studium genderu, genderových stereotypů, átký přehled dosavadních sociologických výzkumů pokeru. Druhá část práce pojednává zejména o metodologii kvalitativního výzkumu, metodě sběru dat a jejich následné analýze. Výzkum je založen na šesti strukturovaných rozhovorech, které autor následně analyzoval otevřeným kódováním. Třetí částí práce je samotná analýza dat, která je zakončena závěrem, ve kterém autor odpovídá
Poker
Jelínek, Roman ; Staněk, Jakub (vedoucí práce) ; Slavík, Antonín (oponent)
Na počátku této práce budou připomenuty některé potřebné informace o Texas Hold'em pokeru - pravidla hry, počítání pravděpodobnosti výhry v situaci na flopu a v situaci na turnu. Další kapitola se věnuje výpočtům střední hodnoty zisku, potažmo úspěšnosti hráčů z dlouhodobého hlediska. V poslední kapitole pak budou uvedeny základní strategie, které mohou hráči v jednotlivých situacích volit. Čtenář se dozví, jaké okolnosti mají vliv na volbu adekvátní strategie, a proč tomu tak je. Hlavním poselstvím práce je ukázka toho, že pouze matematické dovednosti - které by však měl dobrý pokerový hráč mít - nestačí. Mnohem podstatnější jsou dovednosti spojené s pokerem samotným. Pokerovými dovednostmi jsou myšleny především tyto: upravení strategie dle pozice, práce s výší svého stacku, volba vhodné výše sázek, správný odhad typologie soupeřů a podobně. Celkově je práce zaměřena především didakticky. Je zde snaha přiblížit poker širší veřejnosti, a to na příkladech z reálných sehrávek. Na své by si měli přijít i rekreační hráči pokeru, kteří zde naleznou spoustu užitečných rad, díky nimž se mohou ve hře dále zdokonalovat. Klíčová slova: Pravidla Texas Hold'em pokeru, pravděpodobnost výhry, střední hodnota zisku, herní strategie.
Hra využívající projekce na dotykový stůl
Kovaľan, Patrik ; Hradiš, Michal (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Táto práca je o využití interaktívneho stola ARTable pre hranie kartovej hry Poker. Výsledkom práce je aplikácia, ktorá je premietaná na plochu stolu a ovládaná pomocou dotykovej plochy. Medzi komponenty tohto systému patri aj robotická ruka , kamera, dotykova plocha a projektor. Robotická ruka je zodpovedná za premiestňovanie kariet. Kamera karty skenuje a zobrazuje na hraciu plochu. Aplikácia slúži na prepojenie digitálneho a reálneho sveta. 
Maskulinní svět pokeru: kvalitativní studie žen za pokerovými stoly
Haas, Petr ; Soares Moura, Eva (vedoucí práce) ; Teichmanová, Klaudia (oponent)
pokerovém prostředí. Autor zjišťuje, ým způsobem hráčky vstoupily do pokerového prostředí umožnilo. jakými problémy se hráčky při svých pokerových začátcích potýkaly a způsoby se s těmito překážkami vyrovnávaly Součástí práce je i ě podmíněných ů, se kterými se hráčky při hraní pokeru setkávají. Autor vysvětluje, zda a případně jakým způsobem, ženy přizpůsobují svou herní strategii, v hrají proti ženám či mužům. V samém závěru se hráčkou mimo prostory kasina? Jak jejich blízké okolí vnímá tuto "podivnou" p je poker náročný a jaká omezení pro ženy úvodní teoretické části autor představuje teoretická východiska výzkumu, tedy studium genderu, genderových stereotypů, átký přehled dosavadních sociologických výzkumů pokeru. Druhá část práce pojednává zejména o metodologii kvalitativního výzkumu, metodě sběru dat a jejich následné analýze. Výzkum je založen na šesti strukturovaných rozhovorech, které autor následně analyzoval otevřeným kódováním. Třetí částí práce je samotná analýza dat, která je zakončena závěrem, ve kterém autor odpovídá
Chování hráčů u pokerových stolů
Beránek, Karel ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kuncl, Milan (oponent)
Bakalářská práce pojednává o chování hráčů pokeru, se kterými se lze setkat při hře pokeru. V práci se postupně zabývám neverbální komunikací, verbální komunikací a etikou pokerových hráčů. V části o neverbální komunikaci rozebírám jednotlivé části těla od nejdůležitějších pro čtení po nejméně důležité. Zabývám se také psychologickými efekty, které mohou značnou měrou ovlivnit chování hráčů. V části o verbální komunikaci se zaměřuji především na to, k čemu může verbální komunikace v pokeru sloužit a jak těchto poznatků využívat. V poslední části představuji problematiku etického chování. V praktické části využívám poznatků z mého vlastního výzkumu a také z poznatků hráčů, kteří byli ochotni podělit se se mnou o své vědomosti. V neposlední řadě využívám rozboru videa přístupných na YouTube.
Solving Endgames in Large Imperfect-Information Games such as Poker
Ha, Karel ; Hladík, Milan (vedoucí práce) ; Bošanský, Branislav (oponent)
Název práce: Řešení koncovek ve velkých hrách s neúplnou informací jako je např. Poker Autor: Bc. Karel Ha Katedra: Katedra aplikované matematiky Vedoucí diplomové práce: doc. Mgr. Milan Hladík, Ph.D., Katedra aplikované matematiky Abstrakt: Koncovky mají významnou roli pro hráče. V pozdních fázích hry je mnoho aspektů již jasně definováno, což mnohdy umožňuje rozebrat všechny možnosti. Speciální zacházení s koncovkami je obzvláště účinné pro hry s úplnou informací, např. databáze šachových koncovek předvyřešené pro celé třídy typů zakončení, anebo v Go rozdělení desky do samostatných nezávislých podher. Je lákavé rozšířit tento přístup i na hry s neúplnou informací, jakým je např. známý Poker. Zahrát počáteční fáze hry, a jakmile podhry začnou být zvládnu- telné, vypočítat pro ně koncové řešení zvlášť. Ovšem situace je mnohem komp- likovanější pro hry s neúplnou informací. Podhry je potřeba zobecnit pro neúplnou informaci kvůli informačním množinám. Bohužel takové zobecnění nelze hned řešit přímo, neboť by nebyla zachována optimalita. V důsledku toho můžeme skončit s mnohem ovlivnitelnější strategií (co se týče zneužitelnosti). V současnosti jsou tři přístupy, jak se s touto...
(Ne)racionalita při sázení
Hamáček, Filip ; Hlaváček, Jiří (vedoucí práce) ; Cahlík, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá neracionalitou při sázení. V první části práce pojednává o různých instrumentech vyhodnocování rizika. Ve druhé části práci najdeme diskuzi ohledně Petrohradského paradoxu. Práce hledá alternativní řešení Petrohradského paradoxu dvěma metodami, první metoda je založena na odehrávání velkého množství her Petrohradského paradoxu. Druhou metodou je metoda maximalizace pravděpodobnosti ekonomického přežití, jež pojednává o rozhodování hráče petrohradské hry na základě aktuálního stavu bohatství a minimální hranici ekonomického přežití. Ve třetí části práce je srovnáváno hraní Sportky s hraním specálního turnaje pokeru, cílem této části práce je porovnat očekávanou návratnost finančních prostředků při hraní Sporky a při hraní pokeru bez jakékoliv znalosti pravidel této hry. Pro odhad očekávané hodnoty hry pokeru je využíváno zkoumání různých scénářů hry, kdy pravděpodobnost těchto scénářů je založena na chování hráčů dle Nashovy rovnováhy. Klíčová slova: Sázení, očekávaná hodnota, Petrohradský paradox, loterie, poker, Nashova rovnováha
Umělá inteligence pro Texas Hold'em poker
Pilný, Martin ; Pilát, Martin (vedoucí práce) ; Hric, Jan (oponent)
Texas Hold'em Poker je nejoblibenějši pokerovou variantou. I přesto existuje jen velice malo efektivnich způsobů jak nahradit člověka počitačem při jeho hrani. Jedna se o hru s neuplnou informaci a proto je většina přistupů velice složita a ne vždy davaji spravne vysledky. Cilem prace je některe z těchto přistupů teoreticky popsat a nasledně ty jednodušši implementovat. Pro tento učel byl vytvořen pokerovy server a pokerovi AI agenti, kteři implementuji různe časti různych řešeni. Nasledně byli tito agenti testovani proti sobě pro porovnani učinnosti jednotlivych přistupů k problemu uměle inteligence v Texas Hold'em Poker.
Evaluating public state space abstractions in extensive form games with an application in poker
Moravčík, Matej ; Hladík, Milan (vedoucí práce) ; Zimmermann, Karel (oponent)
Poznáme efektívne techniky na výpočet optimálnej stratégie pre hry v rozšírenej forme. Niektoré problémy, napríklad poker, sú stále omnoho väčšie, ako sú tieto techniky schopné zvládnuť. Riešením je vytvoriť abstrakciu hry, ktorá je menšia ako pôvodná hra. V tejto abstrakcii už dokážeme nájsť optimálnu stratégiu. Túto stratégiu môžeme potom využiť v originálnej hre. V tejto práci opisujeme techniky, ktoré sa na tvorbu abstrakcií aktuálne používajú. Väčšina z nich neberie osobite v úvahu informácie, ktoré sú viditeľné pre všetkých hráčov v hre. My sme na tento účel vyvinuli vlastnú techniku a otestovali sme ju v pokeri. Naše experimentálne výsledky ukázali, že nová technika priniesla značné zlepšenie oproti doteraz používaným technikám. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Agent pro hraní Texas Hold'em pokeru
Bambušek, Petr ; Blažek, Jan (vedoucí práce) ; Majerech, Vladan (oponent)
Cílem této práce je vytvořit agenta pro hraní Texas Hold'em pokeru, který bude snadno rozšiřitelný o nové vstupy, výstupy a herní strategie. Toto prezentujeme jednak na vstupu založeném na rozpoznávání obrazu klienta vybrané online poker herny, jednak na jednoduché herní strategii založené na expertním systému. Hlavní pracovní algoritmus agenta bude zapouzdřen v jediném objektu a spouštěn ve vedlejším vlákně. Toto umožní agenta snadno zakomponovat a řídit z jiných programů, ukázkový způsob ovládání a nastavení prezentujeme na jednoduché grafické aplikaci. Výsledný agent může dále sloužit jako nástroj pro testování a tvorbu nových herních strategií. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.