Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Personální informatika pro praxi
Gušiliková, Nina ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou podpory systému řízení a rozvoje lidských zdrojů personálním informačním systémem ve vybrané společnosti. Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat přínos informačního systému řízení lidských zdrojů pro zvýšení efektivnosti, kvality přesnosti činností personálního řízení a snížení jejich časové náročnosti. Druhý cíl diplomové práce představuje zobecnění zkušeností a identifikaci chyb, kterých se firma při implementaci dopustila. Text práce je rozdělen do dvou samostatných bloků. V prvním teoreticky zaměřeném je ve třech kapitolách analyzován algoritmus základních činností personálního řízení a nové tendence v řízení lidských zdrojů, které v konečném důsledku zdůvodňují potřebu podpory všech procesů personálním informačním systémem. Na ně navazuje charakteristika personálních informačních systémů a typologie personálních informací. Praktická část práce se zabývá kritickou analýzou procesu implementace nového personálního systému ve společnosti, zabývající se přesným lisováním plastických hmot a působící v oblasti automotive. Přínos práce spočívá v kritické analýze zkušeností společnosti z implementace personálního informačního systému, které mohou být v podnikové praxi využity. Závěry práce se opírají o výsledky využití základních párových metod vědecké práce. Pro kritickou analýzu byla data získávána analýzou projektové dokumentace, obsahovou analýzou firemních dokumentů, rozhovory s manažery společnosti a dotazníkovým šetřením mezi manažery a zaměstnanci společnosti.
Bankovní klient a jeho ochrana v českém právním systému
Cahová, Pavlína ; Půlpánová, Stanislava (vedoucí práce) ; Hradil, Dušan (oponent)
Diplomová práce se zabývá oblastí ochrany bankovního klienta jako spotřebitele a investora v českém právním systému, který v sobě implementuje prvky evropských směrnic a který prošel za poslední roky velkou řadou změn nebo jsou změny v jednání. Práce definuje pojem spotřebitel a investor. Osvětluje, proč jsou považováni za bankovní klienty. Uvádí důvody ochrany klienta. Zabývá se jednotlivými prvky ochrany: pojištění pohledávek z vkladů (včetně komparace systémů ve Švýcarsku a na Novém Zélandu), pravidla spotřebitelského úvěrování, fungování platebního styku a úřad finančního arbitra, ochrana osobních informací a bankovní tajemství. Poslední kapitola se věnuje ochraně investora, která spadá pod evropskou směrnici MiFID (Markets in Financial Instruments Directive).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.