Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Daňové aspekty pořízení a provozu osobního automobilu
Kotlánová, Sabina ; Růžičková, Diana (oponent) ; Brychta, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou daňové optimalizace ve spojitosti s pořízením a provozem osobních automobilů fyzickými osobami – podnikateli. V analytické části jsou popsány a zhodnoceny různé formy pořízení a režimy uplatnění výdajů spojených s provozem osobních automobilů. Náplní návrhové části jsou ucelené příklady, ve kterých je provedeno komplexní zhodnocení a výběr optimální varianty.
Design městského elektromobilu
Soušek, Vít ; Bukvald, Jiří (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá designem městského elektromobilu. Její analytická část popisuje vývoj designu tohoto vozidla a následně porovnává technické možnosti řešení a vizuální podobu současné produkce. Hlavním cílem práce je pak návrh designu exteriéru čtyřmístného kompaktního elektromobilu, určeného převážně pro městskou a příměstskou osobní dopravu. V této části je popsáno vlastní designérské řešení, propojující estetiku, funkčnost, ergonomii a moderní technologie.
Zhodnocení současného stavu rozvoje elektromobility osobních vozidel
Tesař, Marek
Předložená bakalářská práce je zaměřena na elektromobily, které jsou stále častěji využívány jako způsob pozemní dopravy. V první části práce je poukazováno na data růstu počtu registrací elektromobilů v České republice, Evropě a ve světě. Dále je prezentována problematika o používaném způsobu pohonu, způsobu nabíjení, výroby akumulátorů a je navazováno na expertní výzkum v oblasti recyklace. Přínosem této práce je ucelený přehled o elektromobilitě dnešní doby, která je stále v rané fázi a její největší slabinou jsou akumulátory. K udržitelnému modelu je také zapotřebí elektřina z obnovitelných zdrojů.
Vehicle response when using the Start-Stop system
Vaňková, Denisa ; Kohout, Tomáš (oponent) ; Jelínek, David (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with the research of vehicle response in case of using the Start-Stop system in passenger cars with manual and automatic transmission. Values measured using CAN-bus connection of the drivers using Start-Stop system are compared with values from identical vehicles without using the Start-Stop function. A device designed specifically for the purpose of these measurements is used as the control element of the measurements, operating on the basis of a wheel rotating uniformly with the movement of the vehicle and an optical sensor which detects the movement. The measured results are intended to demonstrate the response time of the vehicle using the start-stop function and to determine whether this system has an effect on the starting delay in normal traffic. By using CAN-bus data measurements, detailed start-up graphs are available for all the vehicles studied. The study found that it depends on the type of gearbox used in the vehicle, while with a manual gearbox, Start-Stop does not have a large impact on the flow of traffic in terms of the vehicle's response to the driver. For automatic transmission, it depends on its type, and the differences between individual starts, with the Start-Stop system on and off, differed considerably. The accuracy of the measurement was similar for both measuring devices, but the CAN-bus measurement is more useful, as it is possible to determine the exact course of the start from the obtained data. The manufactured measuring device is easier to operate and the evaluation of the run-up length is done automatically, immediately after the run-up. Based on this work, more extensive research can be carried out in the future, the purpose of which could be to categorize the run-off lengths by individual vehicles, which is particularly important for the purposes of accident analysis.
Daňové aspekty pořízení a provozu osobního automobilu
Kotlánová, Sabina ; Růžičková, Diana (oponent) ; Brychta, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou daňové optimalizace ve spojitosti s pořízením a provozem osobních automobilů fyzickými osobami – podnikateli. V analytické části jsou popsány a zhodnoceny různé formy pořízení a režimy uplatnění výdajů spojených s provozem osobních automobilů. Náplní návrhové části jsou ucelené příklady, ve kterých je provedeno komplexní zhodnocení a výběr optimální varianty.
Design interiéru autonomního rodinného automobilu
Šimala, Lukáš ; John, David (oponent) ; Haltof, Vladimír (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá designom rodinného autonómneho vozidla, ktoré je určené pre prepravu štyroch až piatich osôb. Práca obsahuje analýzu súčasných vozidiel a taktiež konceptov, na základe ktorých sa vyvodí smerovanie v oblasti mobility. Cieľom tejto diplomovej práce je vytvorenie návrhu interiéru, ktorý zohľadní očakávaný spoločenský, technologický a hospodársky vývoj.
Styling karoserie osobního automobilu Proton Prevé
Burjeta, Josef ; Karásek, David (oponent) ; Škaroupka, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na styling reálného osobního vozu Proton Prevé s ohledem na kvalitu tvorby ploch modelu pomocí programu Autodesk Alias. Na základě zpracované rešerše a provedené ankety z cílové skupiny byly stanoveny priority stylistických úprav. Vybrané části karoserie byly upraveny s ohledem na požadovaný sportovní charakter vozu a současný vzhled automobilu. Výsledkem práce je plošný model, který vznikl pomocí metod A-Class modelování pod vedením firmy Evektor. Přínosem práce je facelift stávajícího automobilu reflektující aktuální situaci na trhu a požadavky zákazníků.
Návrh testovacího zařízení pro test opotřebení axiálních kloubů řízení
Blecha, Martin ; Pavlík, Jan (oponent) ; Knoflíček, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem několika variant testovacího zařízení pro testy axiálních kloubů řízení osobních vozidel. Jednotlivé konstrukční varianty jsou hodnoceny na základě hodnotící matice a poté je vybrána nejlepší varianta. Zvolená konstrukční varianta obsahuje kompletní návrh včetně 3D modelů a pevnostních analýz, které se soustředí na nejvíce namáhané konstrukční uzle. Tyto konstrukční uzle jsou řešeny pomocí metody konečných prvků. Hydraulika a hydraulické prvky jsou řešeny stávajícím vybavením testovací laboratoře. V závěru této práce je řešena analýza rizik nové konstrukce a její ekonomické zhodnocení.
Nakládání s autovraky
HAJNÝ, Vladislav
Práce na téma Nakládání s autovraky se zabývá možnostmi ekologicky přijatelné likvidace nebo recyklace jednotlivých částí osobního automobilu. Cílem této diplomové práce je popsat možnosti likvidace nebo recyklace jednotlivých částí automobilu, které jsou vyrobené z rozdílných materiálů, popsat nutné zákonem dané povinnosti při trvalém vyřazování vozidla z provozu na dopravním inspektorátu, provést praktickou likvidaci vybraného autovraku, popsat postup rozebrání autovraku a vyjádřit hmotnostní podíly jeho jednotlivých částí. Věřím, že vypracováním zadaného tématu získám další cenné teoretické a praktické znalosti, které následně uplatním v technické praxi.
Výběr vhodné varianty financování osobního vozu pro fyzickou osobu
Novák, Radek ; Rathouský, Bedřich (vedoucí práce) ; Sixta, Marek (oponent)
Cílem práce je výběr vhodného způsobu financování osobního vozu do 3,5t pro fyzickou osobu v České republice. Práce je primárně zaměřena na porovnání volně dostupných možností financování (operativní a finanční leasing, úvěr) s možností využití zaměstnaneckého operativního leasingu, případně nájmu. V teoretické části jsou vysvětleny jednotlivé způsoby financování a zmíněni někteří poskytovatelé těchto služeb. V praktické části je uveden vzorový příklad obsahující požadavky na typ vozu, kilometrový proběh atd. Následně jsou jednotlivé varianty financování konfrontovány s požadavky modelového uživatele a je vybrána optimální varianta. Závěr práce sumarizuje praktickou a teoretickou část bakalářské práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.