Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza jízdy osobního vozidla s přívěsem
Šujan, Tomáš ; Kropáč, František (oponent) ; Vémola, Aleš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza negativních jevů souvisejících s provozem přívěsného vozíku za osobním vozidlem se zřetelem na konstrukční rychlost, provádění technických kontrol a rozbor související legislativy. Podklady pro práci byly získány vlastním měřením, spoluprací s předním českým výrobním závodem přívěsů Vezeko s.r.o., organizací zabývající se prováděním technických kontrol Dekra Automobil a.s., a z dostupné literatury včetně elektronických zdrojů. Výsledky práce vyúsťují v návrh konkrétních opatření minimalizující zjištěné negativní jevy.
Analýza rizik pracovního prostředí ve výukových chemických laboratořích
Křištof, Adam ; Mika, Otakar Jiří (oponent) ; Mašek, Ivan (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu rizik a na dodržení zákonných předpisů pro práci ve výukových laboratoří Fakulty chemické VUT v Brně. K posouzení byl využit vlastní úsudek založený na práci v daných praktikách, pro navazující studium byly využity návody k úlohám.
Zhodnocení péče o zaměstnance ve vybraném podniku
Vladyková, Veronika ; Šmehlíková, Radka (oponent) ; Lajtkepová, Eva (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu péče o zaměstnance ve vybraném podniku. Poskytuje informace o teoretických východiscích týkajících se pracovního prostředí a bezpečnosti práce a porovnává je se skutečným stavem v podniku. Na závěr nabízí návod na zlepšení stávajících opatření v rámci pracovního prostředí a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
Střih větru jako nebezpečný jev v letectví
Novozámský, Adam ; Jebáček, Ivo (oponent) ; Krška, Karel (vedoucí práce)
Práce pojednává o střihu větru a jeho vlivu na leteckou dopravu. Ten je rozebrán na teoretické úrovni a uveden do praxe v letecké dopravě. Jsou zde zmíněny metody pozorování, predikce, hlášení střihu větru i doporučené postupy pro piloty, kteří střihem větru prolétají. V práci jsou modely počasí, které doprovázelo historicky významné dopravní nehody, popis sledování střihu větru na světových letištích i na letišti Václava Havla v Praze, Ruzyni. Práce obsahuje i analýzu vybraných aerologických výstupů a jejich vztahu k hlášenému střihu větru. Celá práce má za cíl zejména zvýšení povědomí o střihu větru ve vztahu k letecké dopravě. Tedy z úhlu pohledu pilota i leteckého meteorologa.
Metodika vyšetřování silničních dopravních nehod
Šindelář, Jan ; Musil, Jan (vedoucí práce) ; Dvořák, Marek (oponent)
Metodika vyšetřování silničních dopravních nehod Abstrakt Tato diplomová práce nesoucí název "Metodika vyšetřování silničních dopravních nehod" reaguje na dlouhodobě vysoký počet silničních dopravních nehod, které mají za následek mnoho mrtvých a těžce zraněných osob. Smyslem této práce je přinést čtenářům aktuální a souhrnné informace o problematice a specifičnosti vyšetřování silničních dopravních nehod. V práci je rovněž uvedena řada plánovaných novinek a návrhů, které by mohly výskyt silničních dopravních nehod výrazně omezit, a tím i zvýšit bezpečnost na českých silnicích. Práce je koncipována chronologicky, kdy v úvodní kapitole je nastíněn teoretický základ a charakter silničních dopravních nehod. V následných kapitolách je poté věnována pozornost typickým stopám, vyšetřovacím situacím, zvláštnostem předmětu a podnětů k vyšetřování. Šestá kapitola se poté zabývá počátečními vyšetřovacími úkony, ve které je upřena zvláštní pozornost na problematiku zjišťování alkoholu u účastníků silničního provozu. V této kapitole je rovněž nastíněn i institut alkoholového zámku, jenž by se v budoucnu mohl stát součástí českého právního řádu. Sedmá kapitola potom krátce rozvádí problematiku vyšetřovacích verzí. Osmá kapitola se poté věnuje následným etapám vyšetřování, kde je podrobně přiblížen zejména výslech...
Porovnání letecké nehody ultralehkého letadla a letecké nehody kluzáku
KUBIŠOVÁ, Lucie
Tématem této diplomové práce je porovnání letecké nehody ultralehkého letadla a letecké nehody kluzáku. V teoretické části je popsané civilní letectví - organizace zabývající se letectvím, letiště na území České republiky, plochy pro sportovní létající zařízení na území České republiky či informace o ultralehkém letadle a bezmotorovém letadle (kluzák). Dále je v teoretické části zmíněn integrovaný záchranný systém (základní a ostatní složky integrovaného záchranného systému) a zásah složek integrovaného záchranného systému u mimořádné události: letecká nehoda. Výzkumná otázka této práce se zabývá tím, zda se liší vyšetřovací postupy a závěrečné zprávy Ústavu pro odborné zjišťování příčin leteckých nehod u leteckých nehod ultralehkých letadel a leteckých nehod kluzáků s ohledem na odlišné parametry, technické vlastnosti a kapacitu míst uvedených letadel. Odpověď na zmíněnou otázku zní, že postupy ani závěrečné zprávy se nijak neliší. Rozdíl spočívá pouze ve výsledcích a závěrech leteckých nehod. Odchylky v závěrečných zprávách nesouvisí s technickými odlišnostmi uvedených letadel, ale souvisí s faktory, které ovlivňují vznik letecké nehody (provozovatelé, způsobilost letadel k letu, osvědčení pilotů o jejich zdravotní způsobilosti, platnost pilotních průkazů, vliv meteorologické situace, vliv lidského faktoru). Druhý cíl se zaměřuje na vyhodnocení zásahu jednotek požární ochrany u mimořádné události - nehoda sportovního letadla. Výsledkem rozboru tohoto vyhodnocení je zjištění, že na místo zásahu se během dvanácti minut dopravila jednotka sboru dobrovolných hasičů Strunkovice nad Blanicí a až jako druhý se na místo zásahu dostavil Hasičský záchranný sbor územního odboru a stanice Prachatice. Plošné pokrytí území jednotkami požární ochrany je dle této informace jednoznačně důležité a významné.
První pomoc při autonehodách
Marada, Václav ; Fiala, Miloš (vedoucí práce) ; Vilášek, Josef (oponent)
Název: První pomoc při autonehodách. Cíle: Cílem této práce je shrnutí informací a vytvoření jednoho dokumentu, který informuje laickou veřejnost o použití postupů při první pomoci během autonehody. Metody: Pro vypracování této práce bylo použito analýza dostupných pramenů a literatury a následná rešerše těchto získaných studijních pramenů. Výsledky: Výsledkem této práce je dokument, který podává přehled o častých zranění způsobených dopravními nehodami a popis postupu laické první pomoci. Klíčová slova: postupy poskytování první pomoci, zranění, nehoda, záchrana.
Metodika vyšetřování silničních dopravních nehod
Burešová, Anežka ; Krupička, Jiří (vedoucí práce) ; Šelleng, Dalibor (oponent)
Metodika vyšetřování silničních dopravních nehod Abstrakt Tato diplomová práce s názvem "Metodika vyšetřování silničních dopravních nehod" si klade za cíl poskytnout ucelený pohled na specifické problémy, které se týkají vyšetřování silničních dopravních nehod, na jejich příčiny, ale i prevenci. Jedná se o téma velmi aktuální, jelikož množství dopravních nehod na českých silnicích neustále roste. S ohledem na množství silničních dopravních nehod, které policie každý den řeší, se nejen vyšetřovatelé snaží, aby vyšetřování bylo rychlé a efektivní, ale aby se nesnižovala jeho kvalita. Práce se zabývá aktuálními tématy, jako jsou ujetí z místa dopravní nehody, agresivita řidičů za volantem nebo systémy nouzového volání. První kapitola se věnuje pojmu silniční dopravní nehoda. Další kapitoly se věnují již samotným zvláštnostem vyšetřování silničních dopravních nehod. Druhá kapitola podává přehled o kriminalistické charakteristice. Jedná se o způsob páchání a specifikaci osoby pachatele a poškozeného. Na tuto kapitolu navazuje kapitola třetí, která se věnuje zvláštnostem podnětů k vyšetřování, respektive oznamování dopravních nehod. Čtvrtá kapitola se soustředí na zvláštnosti počátečních úkonů, jako je vyžádání vysvětlení od oznamovatele nebo účastníků, ohledání místa nehody a dopravních prostředků či zjištění,...
Zhodnocení výhod a nevýhod systémů automatizace v letounu
Vrána, Michal ; Koštial, Rostislav (oponent) ; Horpatzká, Michaela (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o systémech automatizace v civilních letounech. V první části je rozebrán historický vývoj soustavy řízení a systémů automatizace spolu s filozofií, s jakou je v dnešní době do letounů implementována. Následuje zhodnocení výhod a nevýhod systému spolu s výčtem a následným popisem jednotlivých systémů, které se podílejí na automatickém letu. V poslední části práce jsou rozebrány vybrané letecké nehody a incidenty se zaměřením na vliv automatizace a případného lidského faktoru.
Zhodnocení péče o zaměstnance ve vybraném podniku
Vladyková, Veronika ; Šmehlíková, Radka (oponent) ; Lajtkepová, Eva (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu péče o zaměstnance ve vybraném podniku. Poskytuje informace o teoretických východiscích týkajících se pracovního prostředí a bezpečnosti práce a porovnává je se skutečným stavem v podniku. Na závěr nabízí návod na zlepšení stávajících opatření v rámci pracovního prostředí a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.