Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vydávání multiplatformní aplikace v aplikačních obchodech App Store a Google Play
Pokorná, Lucie ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Diplomová práce poskytuje odpovědi na stanovené výzkumné otázky týkající se dvou různých prostředí sloužících vývojářům k přímé distribuci mobilních aplikací koncovým uživatelům. Distribuce probíhá pomocí aplikačních obchodů App Store a Google Play, v nichž jsou publikovány pouze takové aplikace, které splňují určité základní požadavky. V teoretické části jsou analyzovány jak podmínky a doporučení zprostředkovatelů, které by vývojáři měli splnit, tak i další informační zdroje a služby informační podpory. V praktické části jsou popsány procesy spojené s vydáváním aplikace v aplikačních obchodech App Store a Google Play - od registrace vývojáře až po odeslání aplikace ke schválení. Podklady k praktické části byly získány nejen rozborem problematiky, ale i díky vydání vlastní multiplatformní aplikace, která byla vyvinuta speciálně pro účely této diplomové práce. Aplikace byla vydávána ve dvou verzích určených pro dvě odlišné mobilní platformy s cílem dosáhnout podobných, resp. srovnatelných podmínek. Za výzkumnou metodu byla zvolena případová studie. Jako vzorový příklad sloužil proces vydávání konkrétní aplikace, na jehož základě bylo možné získat data pro provedení komparace a formulování závěrů o podmínkách, jež jsou pro vývojáře oběma zprostředkovateli připraveny. Zjištění uvedená v této diplomové práci mohou pomoci zejména těm vývojářům a dalším potenciálním zájemcům, kteří hledají integrovaný zdroj informací o distribuci jedné multiplatformní aplikace prostřednictvím obou aplikačních obchodů.
Nástroje pro tvorbu multiplatformních aplikací
Smíšek, Martin ; Burget, Radim (oponent) ; Lattenberg, Ivo (vedoucí práce)
Cílem práce je rozbor prostředí Xamarin.Forms a implementace aplikace na něm založené. Pro vývoj bylo použito vývojového prostředí Visual Studio. Byly použity externí knihovny Skia.Sharp, Prism, Acr.UserDialogs, sqlite-net-pcl a rda.SocketsForPCL. V implementované aplikaci je více než 90 % kódu sdíleno mezi platformami. Je také zajištěna podpora vícejazyčnosti a konzistence zadaných dat. Aplikace je funkční na zařízeních s opračním systémem Android a desktpových i mobilních zařízeních s Windows 10. Hlavním přínosem této práce je objasnění principů Xamarin.Forms s jejich demonstraci ve formě vytvořené aplikace.
Využití frameworku IONIC pro vývoj multiplatformní mobilní aplikace
Gruda, Pavel ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Zapadlo, Jaroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza frameworku IONIC a zjištění vhodnosti tohoto frameworku pro multiplatformní mobilní vývoj. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na analýzu současného trhu, úvodu do mobilního vývoje a popisu frameworku IONIC a s ním spojených technologií. Praktická část se zabývá analýzou a návrhem mobilní aplikace PowerFLOW pomocí Metodiky pro Malé Softwarové projekty, popisem vytvořené mobilní aplikace a ukázkami kódu. V poslední části práce je framework IONIC zhodnocen na základě stanovených kritérií. Hodnocení je provedeno na základě zkušeností nabytých během implementace mobilní aplikace PowerFLOW. V práci jsou uvedeny také osobní zkušenosti z implementace pomocí frameworku IONIC. Na základě této práce lze framework IONIC doporučit pro multiplatformní mobilní vývoj.
Grafický výukový systém
Hotař, Roman ; Seeman, Michal (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Účelem této diplomové práce je přiblížit problematiku návrhu výukového software pro výuku algoritmizace. Práce přistupuje k problému, jak z teoretického hlediska vzdělávání se a učení se novým věcem, tak z praktického pohledu důležitého pro osvojení si procesu algoritmizace. Zabývá se také stavem výuky algoritmizace na českých školách a popisuje výsledný program, který byl v rámci diplomového projektu vytvořen. Přínos této práce spočívá ve shrnutí požadavků, kladených na daný software a implementaci softwaru tohoto typu, na kterém lze názorně demonstrovat problémy a požadavky návrhu programů tohoto druhu. V práci jsou také popsány reakce pedagogů na vytvořenou aplikaci.
Multiplatformní aplikace pro verifikaci mluvčího
Görig, Jan ; Matějka, Pavel (oponent) ; Glembek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozpoznáváním mluvčího bez znalosti textu sdělení. Zmiňuje dnes používané způsoby extrakce příznaků a jejich vyhodnocení pomocí směsice Gaussových hustotních funkcí. Praktickým výstupem práce je aplikace pro vizualizaci průběhu rozpoznávání. Návrh aplikace je multiplatformní a využívá knihoven Qt a BSAPI.
Časomíra pro obhajoby projektů
Navrátil, Michal ; Crha, Adam (oponent) ; Růžička, Richard (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a vyrobit ethernetový modul pro časoměrný panel obsahující hodiny a stopky, který panelu bude poskytovat síťové rozhraní a nápajet jej přes ethernet. Bylo potřeba naprogramovat operační program pro mikroprocesor ovládající hodiny a stopky, který pomocí tohoto ethernetového modulu načte přesný čas z internetu a nastaví jej hodinám. Stopky jsou ovladatelné přes síť obslužnou aplikací, která v rámci této práce také vznikla. Pro tento účel jsem na mikroprocesoru naprogramoval server, který interaguje s obslužnou aplikací. Spustitelné soubory obslužné aplikace jsem vygeneroval pro operační systém Windows a systém Android. Spustit ji lze snadno i na operačním systému Linux. Přínosem této prace je možnost stopování času pohodlně z počítače nebo telefonu, kde jak student tak zkoušející bude mít přesnou informaci o průběhu času.
Multiplatformní vývoj mobilních aplikací pomocí webových technologií
Klos, Roman ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Kolín, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je srovnání hybridních a UI frameworků pro tvorbu multiplatformní mobilní aplikace pomocí webových technologií. Teoretická část práce se věnuje problematice mobilních platforem, možnostem vývoje aplikací a detailněji se zabývá vývojem multiplatformních aplikací. V další části jsou popsány dva hybridní frameworky a pět UI frameworků, ty jsou následně vyhodnoceny a složí jako zdroj pro vytvoření mobilní aplikace, která se zabývá pylovým zpravodajstvím. Výsledkem této práce je přehled a srovnání vybraných hybridních a UI frameworků. Spolu s příkladem mobilní aplikace na jednom z vybraných frameworků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.