|
Moderní nástroje marketingové komunikace
Králíková, Jitka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se z teoretického i praktického hlediska zaměřila na moderní nástroje marketingové komunikace jako je buzz marketing, guerilla marketing a další. Stěžejní část jsem pak věnovala fenoménu posledních let v České republice - a sice slevovým webům. Nejen je, ale i podnikatele a jejich zákazníky tohoto specifického trhu jsem pak podrobila dotazníkovému šetření, na jehož základě jsem vyvodila shrnující závěry.
|
|
Moderní trendy ve vybraných kapitolách turistiky
POVALAČ, Jaroslav
Tato práce je zaměřená na moderní trendy v turistice. Primárním cílem turistiky byly vycházky do přírody, setkávání se s dalšími lidmi, poučení a pobavení. Nicméně se od svého počátku v devatenáctém století se turistika velmi změnila. Její vývoj je ovlivněn historickým kontextem, studiem volnočasových aktivit, technickým pokrokem ve vývoji vybavení a samozřejmě také moderním stylem života. Předkládaná práce se zabývá všemi těmito prvky. Největší pozornost je ale věnována potřebnému a užitečnému vybavení, protože to se odlišuje pro jednotlivé typy aktivit.
|
|
Guerilla marketing as a new trend in marketing communication
Baraniaková, Júlia ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Podobová, Katarína (oponent)
Cíl bakalářské práce je teoreticky vymezit pojem guerillový marketing jako jeden z nových trendů marketingové komunikace, poukázat na jeho výhody a nedostatky oproti tradiční marketingové komunikaci. Následně jako praktickou ukázku formou individuálního hloubkového rozhovoru přiblížit strategii vybrané společnosti (Nike ČR) v oblasti guerillového marketingu a formou dotazníku stanovit vnímání guerillových aktivit a povědomí a postoj ke značce Nike mezi studenty VŠ. Uvedené metody zkoumání spolu s teoretickými východisky potvrzují guerillový marketing jako jeden z oblíbených a v praxi využívaných trendů marketingové komunikace, který pomáhá budovat povědomí o značce a vztah se zákazníkem. Je ale důležité, aby byly všechny guerillové aktivity vždy použité v souladu s ostatními prvky marketingové strategie firmy.
|
|
Moderní trendy v hotelnictví a gastronomie v Jihočeském kraji
CAISOVÁ, Věra
Diplomová práce je zaměřena na zhodocení a analýzu moderních trendů v hotelnictví a gastronomii v Jihočeském kraji. Teoretická část práce informuje čtenáře o vývoji moderních trendů a vysvětluje odbornou terminologii, která se vztahuje k danému tématu. Praktická část čerpá informace z provedeného marketingového výzkumu. Další průzkum trhu byl proveden na základě anonymní kontroly, kdy autorka diplomové práce jako fiktivní host "Mystery Guest" navštívila stravovací zařízení, kde prověřovala kvalitu poskytovaných služeb z pohledu hosta. Podstatná část informací byla získána na základně expertních rozhovorů se specialisty v oboru. Hlavním cílem diplomové práce bylo nalézt slabé stránky, překážky rozvoje a stanovit "TOP 10" gastronomických a "Top 10" ubytovacích zařízení v jižních Čechách. Výsledkem práce je návrh vhodných opatření k odstranění nedostatků a přispění k budoucímu rozvoji tohoto turistického regionu.
|