Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Moderní nástroje marketingové komunikace
Králíková, Jitka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se z teoretického i praktického hlediska zaměřila na moderní nástroje marketingové komunikace jako je buzz marketing, guerilla marketing a další. Stěžejní část jsem pak věnovala fenoménu posledních let v České republice - a sice slevovým webům. Nejen je, ale i podnikatele a jejich zákazníky tohoto specifického trhu jsem pak podrobila dotazníkovému šetření, na jehož základě jsem vyvodila shrnující závěry.
Moderní trendy ve vybraných kapitolách turistiky
POVALAČ, Jaroslav
Tato práce je zaměřená na moderní trendy v turistice. Primárním cílem turistiky byly vycházky do přírody, setkávání se s dalšími lidmi, poučení a pobavení. Nicméně se od svého počátku v devatenáctém století se turistika velmi změnila. Její vývoj je ovlivněn historickým kontextem, studiem volnočasových aktivit, technickým pokrokem ve vývoji vybavení a samozřejmě také moderním stylem života. Předkládaná práce se zabývá všemi těmito prvky. Největší pozornost je ale věnována potřebnému a užitečnému vybavení, protože to se odlišuje pro jednotlivé typy aktivit.
Guerilla marketing as a new trend in marketing communication
Baraniaková, Júlia ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Podobová, Katarína (oponent)
Cíl bakalářské práce je teoreticky vymezit pojem guerillový marketing jako jeden z nových trendů marketingové komunikace, poukázat na jeho výhody a nedostatky oproti tradiční marketingové komunikaci. Následně jako praktickou ukázku formou individuálního hloubkového rozhovoru přiblížit strategii vybrané společnosti (Nike ČR) v oblasti guerillového marketingu a formou dotazníku stanovit vnímání guerillových aktivit a povědomí a postoj ke značce Nike mezi studenty VŠ. Uvedené metody zkoumání spolu s teoretickými východisky potvrzují guerillový marketing jako jeden z oblíbených a v praxi využívaných trendů marketingové komunikace, který pomáhá budovat povědomí o značce a vztah se zákazníkem. Je ale důležité, aby byly všechny guerillové aktivity vždy použité v souladu s ostatními prvky marketingové strategie firmy.
Moderní trendy v hotelnictví a gastronomie v Jihočeském kraji
CAISOVÁ, Věra
Diplomová práce je zaměřena na zhodocení a analýzu moderních trendů v hotelnictví a gastronomii v Jihočeském kraji. Teoretická část práce informuje čtenáře o vývoji moderních trendů a vysvětluje odbornou terminologii, která se vztahuje k danému tématu. Praktická část čerpá informace z provedeného marketingového výzkumu. Další průzkum trhu byl proveden na základě anonymní kontroly, kdy autorka diplomové práce jako fiktivní host "Mystery Guest" navštívila stravovací zařízení, kde prověřovala kvalitu poskytovaných služeb z pohledu hosta. Podstatná část informací byla získána na základně expertních rozhovorů se specialisty v oboru. Hlavním cílem diplomové práce bylo nalézt slabé stránky, překážky rozvoje a stanovit "TOP 10" gastronomických a "Top 10" ubytovacích zařízení v jižních Čechách. Výsledkem práce je návrh vhodných opatření k odstranění nedostatků a přispění k budoucímu rozvoji tohoto turistického regionu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.