Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Drug Information Centre service analysis II.
Čikovská, Natália ; Malá, Kateřina (vedoucí práce) ; Matoulková, Petra (oponent)
Analýza činnosti Liekového informačného centra II. Autor: Natália Čikovská Školiteľ: PharmDr. Kateřina Malá, Ph.D. Konzultant: PharmDr. Petra Thomson Katedra sociálnej a klinickej farmácie, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Univerzita Karlova, Česká republika Úvod: Liekové informačné centrum (LIC) Farmaceutickej fakulty Univerzity Karlovej (FAF UK) bolo založené v roku 1994 a je jediným univerzitným LIC v Českej republike (ČR). Centrum poskytuje odborné informácie o liečivách (LČ), a to najmä prostredníctvom odpovedania na dotazy týkajúce sa LČ od zdravotníckych pracovníkov. Cieľ: Cieľom diplomovej práce bolo zozbieranie a zanalyzovanie informácií o informačnej službe LIC FAF UK a FN HK v období 1994-2016 so zameraním na všeobecné charakteristiky liekových dotazov a používané odborné informačné zdroje o LČ pri ich riešení. Metodika: Bola vykonaná podrobná analýza informačnej služby LIC na získanie vhodných dát. Všetky dotazy z jednotlivých rokov 1994-2016 boli zosumarizované do databázy liekových dotazov v programe Microsoft Office Excel. Pomocou získaných údajov boli hodnotené všeobecné charakteristiky dotazov, ako napr. priemerný počet dotazov za rok alebo čas potrebný pre riešenie jedného dotazu. Údaje o žiadateľoch boli taktiež hodnotené, napr. ich profesia a región, odkiaľ boli dotazy...
Analýza činnosti Lékového informačního centra I.
Chmelíková, Barbora ; Malá, Kateřina (vedoucí práce) ; Zimčíková, Eva (oponent)
Analýza činnosti Lékového informačního centra I. Autor: Barbora Chmelíková Vedoucí diplomové práce: PharmDr. Kateřina Malá, Ph.D. Konzultant diplomové práce: PharmDr. Petra Thomson Katedra sociální a klinické farmacie, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Univerzita Karlova, Česká republika Úvod a cíl Diplomová práce se zabývá analýzou činností Lékového informačního centra Farmaceutické fakulty Univerzity Karlovy v Hradci Králové a Fakultní nemocnice Hradec Králové (LIC FAF UK a FN HK). Léková informační centra mají jedinečnou roli v rámci poskytováni klinicko-farmaceutické péče při poskytování odborných informací o léčivech. Cílem této práce byla analýza lékových dotazů LIC FAF UK a FN HK v letech 1994-2016 se zaměřením na jejich urgentnost, charakter a ATC skupinu LČ. Metodika Sledovány byly lékové dotazy od zdravotnických profesionálů, které byly přijaty a zpracovány LIC FAF UK a FN HK od roku 1994 až do roku 2016. Dotazy z let 1994-2002 zaznamenávané do listinných dotazníků byly nejprve doplněny do databáze LIC, která je od roku 2003 do současnosti vedena v programu Microsoft Excel. Analýza se zabývala hodnocením charakterem dotazů, urgentností zpracování dotazů a ATC skupinami léčiv. Charakter dotazů zahrnoval skupiny zabývajícími se vlastnostmi účinných látek, obsahem účinných látek,...
Patient Perspective of Medication Information Desired
Kalaitzidis, Panagiotis ; Vlček, Jiří (vedoucí práce) ; Zimčíková, Eva (oponent)
Kontext: Už od roku 1970 požadovali pacienti více informací o léčivech, nechtěli být odkázáni pouze na informace od jejich lékaře. V dnešní době jsou pacienti informováni jako nikdy předtím o jejich nemoci a dostupné léčbě, je to důsledek dostupnosti velkého množství informací především na internetu. Původní rolí lékárníků bylo informovat a poskytovat léky veřejnosti. Aktuálně je však jejich role jiná a zahrnuje i další činnosti jako je například management předpisovaných léčiv, prezentace zdraví a samozřejmě poskytují odborný a profesionální servis svým zákazníkům. Vzhledem k tomu, že v této oblasti neexistuje doposud žádný relevantní výzkum zaměření na skupinu řeckých pacientů, pomůže tento pilotní výzkum vyplnit tuto mezeru zjištěním, jaké konkrétní informace o léčivech chtějí řečtí pacienti znát. Průzkum probíhal v několika řeckých lékárnách. Metody: Pro tuto práci byla zvolena kvantitativní metoda výzkumu. Pomocí dotazníku byly zachyceny názory zúčastněných pacientů na informace, které obdrželi od lékárníka, ohodnocení jejich užitečnosti a zároveň zda zákazník potřeboval dohledávat některé další informace sám. Průzkumu se zúčastnilo celkem 38 pacientů z Atén. Výsledek: Průměrný věk účastníků byl 60 let. Polovina z nich byla mužského pohlaví. Většina účastníků (31.6%) dokončila střední vzdělání, 26.3%...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.