Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Patient Perspective of Medication Information Desired
Kalaitzidis, Panagiotis ; Vlček, Jiří (vedoucí práce) ; Zimčíková, Eva (oponent)
Kontext: Už od roku 1970 požadovali pacienti více informací o léčivech, nechtěli být odkázáni pouze na informace od jejich lékaře. V dnešní době jsou pacienti informováni jako nikdy předtím o jejich nemoci a dostupné léčbě, je to důsledek dostupnosti velkého množství informací především na internetu. Původní rolí lékárníků bylo informovat a poskytovat léky veřejnosti. Aktuálně je však jejich role jiná a zahrnuje i další činnosti jako je například management předpisovaných léčiv, prezentace zdraví a samozřejmě poskytují odborný a profesionální servis svým zákazníkům. Vzhledem k tomu, že v této oblasti neexistuje doposud žádný relevantní výzkum zaměření na skupinu řeckých pacientů, pomůže tento pilotní výzkum vyplnit tuto mezeru zjištěním, jaké konkrétní informace o léčivech chtějí řečtí pacienti znát. Průzkum probíhal v několika řeckých lékárnách. Metody: Pro tuto práci byla zvolena kvantitativní metoda výzkumu. Pomocí dotazníku byly zachyceny názory zúčastněných pacientů na informace, které obdrželi od lékárníka, ohodnocení jejich užitečnosti a zároveň zda zákazník potřeboval dohledávat některé další informace sám. Průzkumu se zúčastnilo celkem 38 pacientů z Atén. Výsledek: Průměrný věk účastníků byl 60 let. Polovina z nich byla mužského pohlaví. Většina účastníků (31.6%) dokončila střední vzdělání, 26.3%...
Patient Perspective of Medication Information Desired
Kalaitzidis, Panagiotis ; Vlček, Jiří (vedoucí práce) ; Zimčíková, Eva (oponent)
Kontext: Už od roku 1970 požadovali pacienti více informací o léčivech, nechtěli být odkázáni pouze na informace od jejich lékaře. V dnešní době jsou pacienti informováni jako nikdy předtím o jejich nemoci a dostupné léčbě, je to důsledek dostupnosti velkého množství informací především na internetu. Původní rolí lékárníků bylo informovat a poskytovat léky veřejnosti. Aktuálně je však jejich role jiná a zahrnuje i další činnosti jako je například management předpisovaných léčiv, prezentace zdraví a samozřejmě poskytují odborný a profesionální servis svým zákazníkům. Vzhledem k tomu, že v této oblasti neexistuje doposud žádný relevantní výzkum zaměření na skupinu řeckých pacientů, pomůže tento pilotní výzkum vyplnit tuto mezeru zjištěním, jaké konkrétní informace o léčivech chtějí řečtí pacienti znát. Průzkum probíhal v několika řeckých lékárnách. Metody: Pro tuto práci byla zvolena kvantitativní metoda výzkumu. Pomocí dotazníku byly zachyceny názory zúčastněných pacientů na informace, které obdrželi od lékárníka, ohodnocení jejich užitečnosti a zároveň zda zákazník potřeboval dohledávat některé další informace sám. Průzkumu se zúčastnilo celkem 38 pacientů z Atén. Výsledek: Průměrný věk účastníků byl 60 let. Polovina z nich byla mužského pohlaví. Většina účastníků (31.6%) dokončila střední vzdělání, 26.3%...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.