|
In-store komunikace
Stoklasová, Karolina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit výhody a nevýhody in-store komunikace a identifikovat možnosti zvýšení její efektivity, s detailnějším zaměřením na ochutnávky jako jeden z nástrojů této komunikace. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Úvodní kapitola teoretické části je náhled do oboru komunikace v místě prodeje. Druhá část se pak zabývá pouze podlinkovou komunikací, do které právě in-store komunikace spadá. Třetí část je pak brána z pohledu zákazníka. Podrobněji se zde pojednává o smyslovém marketingu a neuromarketingu, který se právě zabývá tím, co zákazníka ovlivňuje v místě prodeje. Tato práce je v praktické části doplněna o vlastní marketingový výzkum, který je zaměřen na ochutnávky v místě prodeje a na to jak je zákazník vnímá.
|
|
Chování spotřebitele v místě prodeje
Drexler, Denis
DREXLER, Denis. Chování spotřebitele v místě prodeje. Brno, 2014. 159 s. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Martin Souček, Ph.D. Práce se zabývá spotřebitelským chováním a rozhodováním v místě prodeje. Spotřebitelské chování je zkoumáno při nákupu cukrovinek. Vlastní práce využívá metod dotazníkového šetření, focus groups, eye-trackingového výzkumu a hloubkových rozhovorů. Z výsledků vlastní práce je sestaven model chování spotřebitele. Výsledky také poskytují doporučení přímo využitelná v praxi.
|
| |
| |