Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cena, kvalita a rizika poskytování prací a služeb facility managementu
Hladišová, Marika ; Vázlerová, Marcela (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá cenou, kvalitou a riziky v poskytování prací a služeb Facility managementu. V teoretické části jsou popsány základní pojmy týkající se Facility managementu, jeho přínosy, způsoby zajištění, důležité oblasti, samotný cíl tohoto oboru, jednotlivé úrovně součinnosti a náplň práce facility manažera. Dále jsou zde zmíněny důležité standardizace, bez kterých by Facility management nemohl fungovat, vzor servisní smlouvy, a nakonec také velmi důležitá kapitola věnovaná kvalitě v poskytování prací a služeb Facility managementu. Praktickou částí diplomové práce je případová studie, která vychází z dotazníkového šetření a popisuje způsoby zajištění podpůrných služeb dvou rozdílných objektů (hotelu a stavební firmy). Případová studie dále popisuje náklady na tyto služby, způsob kontroly kvality provedených prací a typ smluvního zajištění s jednotlivými pracovníky. Výstupem práce je podrobný popis rizik, které mohou vzniknout u jednotlivých typů služeb či způsobech jejich zajištění. U všech těchto rizik jsou následně uvedeny optimalizační opatření.
Studie řízení hodnocení dodavatelů vybraného podniku
Fikar, Jakub ; Ing.Tomáš Petřík (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší stávající metodiku hodnocení dodavatelů ve společnosti IMI Precision Engineering se zaměřením na hodnocení konkrétních dodavatelů a jejich skupin. Cílem diplomové práci je pak zlepšit stávající proces evaluace dodavatelských výkonů a navrhnout opatření k celkovému zlepšení dodavatelsko – odběratelských vztahů.
Procesy reportingu
URBANOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce je na základě analýzy účetních dat společnosti P Z P MERLIN s.r.o. vyhodnotit význam reportovaných dat pro uživatele. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zpracována dle odborných literárních publikací a zdrojů, které jsou zaměřeny na controlling, reporting, uživatele reportingu, zdroje informací pro reporting, členění a zpracování reportingu, klíčové ukazatele výkonnosti, modely hodnocení ekonomické situace podniku. V praktické části je nejprve popsána charakteristika společnosti P Z P MERLIN s.r.o. Následuje vypracovaná analýza finanční situace společnosti za období 2013 až 2017 pomocí klíčových ukazatelů výkonnosti a modelů hodnocení ekonomické situace. Dále je v praktické části provedena a vyhodnocena analýza současného reportingového systému společnosti na základě úloh interního auditu. V závěru praktické části je doporučení a návrh, jak data společnosti strukturovat, aby je jejich uživatele vnímali ve všech souvislostech a parametrech, které jsou pro jejich rozhodování důležité.
Řízení nákladů v souvislosti s řízením výkonnosti podniku
KUPSKÁ, Andrea
Diplomová práce je zaměřena na řízení nákladů v souvislosti s řízením výkonnosti podniku. Tato práce má za cíl analýzu řízení nákladů, jejich zhodnocení a navržení klíčových indikátorů výkonnosti. Úvodem jsou vymezeny náklady, kalkulace, výkonnost a KPI ukazatele. Praktická část byla vypracována na základě údajů získaných od podniku MOTOR JIKOV. Byly použity metody pozorování, zkoumání a komunikace s podnikem. Došlo k analýze nákladů dceřiného podniku a navržení klíčových ukazatelů pro podnik.
Návrh rámce pro monitoring sociálních médií a klíčových ukazatelů výkonnosti pro společnost působící na trhu vlasové kosmetiky
Maurer, Julia Elisabeth ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Roscher, Katharina (oponent)
Tato práce přináší přehled současné literatury a aplikačních metod strategických modelů klíčových výkonnostních indikátorů (KPI), jejich definici a měření, nastavování cílů a benchmarking pro sociální sítě na základě žurnálů, knih, odborných článků a rozhovoru s agenturou pro sociální media. V druhém kroku je tato teorie aplikována na případovou studii o kadeřnickém salonu. Závěry této práce jsou postaveny na vnitropodnikových expertech z praxe, externích agenturách pro sociální média a vnitro-podnikovém šetření. Požadavky a nedostatky jsou identifikovány na základě hloubkové behaviorální studie. Ta je spojena s aplikaci teoretického modelu a definování KPIs na vybrané společnosti. Závěrečná fáze zahrnuje nástroj na měření všech KPIs pro uvedenou společnost. Nakonec jsou všechny klíčové výkonnostní indikátory vztažené ke svým cílům, situaci na trhu, sociálním sítím, konkurentům a historickým datům. Závěrečné výsledky jsou jednoduše aplikovatelné i na ostatní hráče na trhu.
Posouzení ekonomických ukazatelů společnosti pomocí statistických metod
Miloševský, Filip ; Zamcová, Hana (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá posouzením finanční situace podniku Aero Vodochody AEROSPACE a.s. Hodnotí výkonnost a zdraví podniku podle výstupů účetnictví. Znalost historických dat, jejich správná interpretace a prognóza poslouží pro strategické a plánovací účely podniku. V práci je využito metod analýzy časových řad a regresní analýzy pro posouzení trendu a stanovení prognóz na příští období. Pomocí těchto metod budou stanoveny hodnoty, jež by podnik měl v jednotlivých letech dosahovat.
Návrh řízení problem managementu podle metodiky ITIL ve vybrané organizaci
Drga, Jaroslav ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Vodenka, Marek (oponent)
ITIL představuje v současné době silně rozšířenou metodiku pro řízení ICT služeb v korporátním prostředí. Celá metodika obsahuje 26 procesů v celkem 5 knihách popisující životní cyklus ICT služby. Jedním z procesů je také problem management zařazený do knihy Service operation. Tato diplomová práce si klade za cíl navrhnout komplexní model řízení problem managementu ve společnosti Vodafone Czech Republic a.s. V úvodu této práce je definován kontext ICT služeb v podnikovém prostředí. Dále jsou uvedeny základní informace, které poskytuje samotná metodika. Nicméně je zřejmé, že tyto informace jsou nedostačující pro reálné využití v podnikovém prostředí. Prolnutím znalostí získaných z metodiky se znalostmi ostatních ICT podnikových služeb a podnikového prostředí došlo k vytvoření samotného modelu. Poté byla krátce představena vybraná společnost a definovány klíčové aspekty řízení ICT služeb. Byla také identifikována slabá místa současného stavu. Tyto informace byly použity při návrhu modelu. První prvek modelu tvoří vize a strategie problem managementu. Následně byla provedena analýza zainteresovaných stran z pohledu role problem manažera. Stručně byly představeny také nástroje pro podporu práce problem manažera. Definovány zodpovědnosti jednotlivých rolí a určeno co je problém a co už nikoli. Tím model předchází možným nedorozuměním a snižuje třecí plochy. Stěžejní částí celého modelu je samotný proces u něhož byly identifikovány čtyři základní fáze. Pro účely předávání informací z procesu a do něj byl také navržen způsob komunikace a eskalační matice. Návrh modelu uzavírá skupina klíčových ukazatelů výkonnosti. V poslední části práce byla navržena databáze známých chyb a diskutovány aktuální výzvy v oblasti problem managementu. Autor je problem manažerem ve vybrané společnosti a tudíž téměř v každé části nového modelu byl schopen vložit doporučení z praxe a také příčinné vysvětlení.
Optimalizace manažerského informačního systému konkrétní společnosti
Prchlík, Vladimír ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Boučková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá optimalizací ve vybraných oblastech manažerského informačního systému na příkladu konkrétní společnosti. Cílem je optimalizace vybraných oblastí systému, které byly zvoleny ve spolupráci se společností. Výsledkem této práce je navržení systému výstupů, metrik a klíčových ukazatelů výkonnosti. Ty prostřednictvím manažerského informačního systému, informují uživatele o výkonnosti podniku a umožní mu zájmové oblasti sledovat, analyzovat a řídit. Hlavní zájmovou oblastí je vykazování sortimentu z pohledu společnosti a jejich poboček. Práce během optimalizace výstupů manažerského informačního systému řeší očištění dat od sezónnosti, zdokonalení kalkulačního systému a chování sortimentu.
Principy procesního řízení a jejich uplatnění v MSP
LÁNOVÁ, Jana
Cílem této diplomové práce je analyzovat procesní řízení a jeho principy ve vybraném podniku. Teoretická část je rozdělena do několika kapitol, kde jsou rozebrány hlavní části jako je proces, procesní management, monitorování, zlepšování podnikových procesů a další. Praktická část obsahuje studie implementace procesního řízení ve vybraném podniku. Během analýzy procesního řízení jsou aplikovány analýzy, pozorování a rozhovory s vedením a se zaměstnanci společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.