|
Editor pro simulátor dopravy
Malaník, Michal ; Snášelová, Petra (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit editor křižovatek s grafickým uživatelským rozhraním pro simulátor brněnské dopravy. Jako vstup editoru slouží soubor geografických dat stažený z volně dostupné databáze serveru OpenStreetMap. Ve stažených geografických datech jsou nejprve detekovány křižovatky. Detekce probíhá za pomoci detektoru, který byl také vytvořen v rámci této práce. Editor poté umožňuje editovat křižovatky tak, aby co nejrealističtěji odpovídaly skutečnosti. Tento proces zahrnuje modelování počtu jízdních pruhů, rozmístění různých typů semaforů, také dopravních detektorů a mnoha dalších objektů reálného světa. Editovaná data jsou následně k dispozici ve formě výstupního souboru ve formátu XML a jsou takto poskytnuta simulátoru dopravy.
|
|
Možnosti vytvoření mračna bodů a síťového modelu místa dopravní nehody z fotografií
Mojžyšek, Tomáš ; Bradáč, Albert (oponent) ; Křižák, Michal (vedoucí práce)
Předmětem této závěrečné práce je vytvoření mračna bodů a z něj pak vytvoření síťového modelu zvolených křižovatek a jejich aplikace v soudně-inženýrské praxi. V první části práce je popsána metodika sběru dat a postup tvorby mračna bodů a tvorby síťového modelu. Která je následně aplikována na konkrétní křižovatky. Na základě čehož dochází k porovnání modelů a zhodnocení programů pro tvorbu mračna bodů a síťových modelů. Vytvořené modely jsou pak dále užity v soudně-inženýrské praxi k řešení omezeného výhledu na daných křižovatkách.
|
| |
|
Modernizace silnice II/368 Moravská Třebová - průtah
Eliáš, Radim ; Ropek, Jan (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvořit podmínky pro bezpečný a plynulý průjezd městem Moravská Třebová po místní komunikaci II/368. Práce se zabývá novým návrhem šířkového uspořádání komunikace, vytvořením bezpečného převedení cyklistů, úpravou všech stávajících křižovatek a vytvořením nových nástupišť pro autobusové zastávky. Dále jsou upravené stávající zpevněné plochy v přidruženém prostoru místní komunikace.
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |