Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Herní demo v Unity
Kocián, Kryštof ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hry s procedurálně generovanými prvky v Unity. V práci lze najít shrnutí informací o videohrách, některé metody procedurální generace a popis procesu návrhu a implementace hry samotné.
Vizualizace a simulace v grafické scéně s využitím knihovny Delta3D
Martanovič, Lukáš ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Účelem práce je popis tvorby vizualizační a simulační aplikace s využitím knihovny Delta3D. V první kapitole se nachází popis struktury knihovny, následovaný seznámením se základními mechanizmy a prostředky enginu. Obsahem druhé a třetí kapitoly je následně příklad ruční tvorby jednoduché gra fické scény a popis tvorby rozsáhlejší aplikace využívající širší spektrum možností poskytovaných knihovnou Delta3D.
Roguelike hra z třetí osoby v Unity
Moudrý, Daniel ; Kapinus, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Práce obsahuje informace o tvorbě roguelike počítačové hry ve třetí osobě v herním enginu Unity. Ze začátku je popsáno, o čem hra je, poté práce popisuje princip fungování této hry a dále samotnou implementaci v herním enginu Unity. Konkrétně v programovacím jazyce C#.
Interaktivní představení audiovizuálních děl ve virtuální realitě
Abdulvaliyev, Chamit ; Miklánek, Štěpán (oponent) ; Sikora, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vývoj VR aplikace, která umožňuje prezentaci audiovizuálních děl ve virtuálním prostoru. Tato práce vznikala ve spolupráci s Vašulka Kitchen Brno v rámci projektu Vasulka Live Archive / Interfaces a využívá díla Steiny a Woodyho Vašulkových. Aplikace umožňuje přehrávání videí na virtuálním plátně, přetáčení videí, zobrazení predikcí vygenerovaných neuronovou sítí, změnu seřazení náhledů videí v prostoru a změnu virtuálního prostředí. Data o predikcích a uspořádání videí jsou načítány z JSON souborů, které byly poskytnuty vedoucím práce. Jednotlivá videa jsou při spuštění načítána z lokálního úložiště zařízení. Predikce jsou vizualizovány pomocí vygenerovaných textur pro jednotlivé tagy. Uživatel má k dispozici dvě prostředí, a to vesmír a galerii, která byla modelována dle výstavního prostoru Vašulka Kitchen Brno. V prostředí vesmíru je uživateli umožněno pohybovat se za pomocí páček na ovladačích, což simuluje let pomocí tryskového batohu. Přetáčení videí a změna seřazení náhledů je ovladatelné pomocí tlačítek na ovladačích. Při vývoji byl využit herní engine Unity a aplikace byla testována na VR brýlích Oculus Quest 2. Text bakalářské práce je rozdělen na dvě části. V první části je popisován základní kontext VR vývoje a herní enginy, které tento vývoj umožňují. Konkrétně jsou popisovány tyto enginy: Godot, PlayCanvas a Unity. Druhá část se věnuje postupu vývoje VR aplikace a výsledkům bakalářské práce. Přibližuje proces přípravy virtuální scény a práci s Unity editorem. Taktéž vysvětluje fungování jednotlivých skriptů a způsoby řešení problémů, které během vývoje nastaly.
Survival hra v procedurálním světě
Macháček, Luboš ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Projekt je zaměřený na vývoj 3D počítačové hry využívající procedurální generování pro tvorbu herního světa. Součástí je i herní engine, který danou hru pohání. Při vývoji jsou využívané různé experimentální přístupy a techniky, a cílem je odzkoušet jejich použitelnost v praxi.
Design and Creation of an Educational Application for Primary School Children
Bernáth, Radoslav ; Kindlová, Dita (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the design of a multiplatform mobile application for primary school. The application is intended for students and teachers of the Benkova Primary School in Nitra. Teachers will be able to easily create tests for their students with the possibility of an interactive form in the form of a game.
Simple Game Engine
Štefáček, Michal ; Vlnas, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
The usage of game engine greatly accelerates the process of game development. Many free-to-use game engines have emerged in the last few decades, some of them being open-source. The main goal of this thesis is to understand the process of developing such software. Because of its immense scope, the project is primarily oriented towards the creation of 2D games.
Fyzikální simulace ve 3D scéně s využitím knihovny PhysX
Jašek, Tibor ; Navrátil, Jan (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tahle bakalářská práce je zameřená na simulaci fyziky s využitím fyzikálního enginu PhysX. Program je vytvořen v XNA Frameworku. Aplikace zahrňuje síťovou hru pro dva hráče a zobrazení několika fyzikálních simulací.
Real-Time Generator of 2.5D Game World
Dubec, Matej ; Pečiva, Jan (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to design and create a game world generator, working in real-time, in Unity game engine. The thesis revolves around principes of game creation, methods of procedural generation of objects used in games and describes the design and implementation of the generator.
Kooperativní hra pro dva hráče v Unity
Červinka, Petr ; Karas, Matej (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření hry v herním enginu Unity. První částí je hra samotná, kdy dva hráči ovládají dvě postavy na jedné klávesnici, přičemž musí spolupracovat a překonávat různé překážky. Druhou částí je editor map, který umožňuje hráčům vytvářet vlastní úrovně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.