Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Souček, Tomáš ; Podolinská, Zuzana Šobová (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá navržením podnikatelského záměru rozvoje společnosti. Na základě analýzy současného stavu podniku a jeho okolí byla navržena strategie dalšího rozvoje. Jedná se o komplexní řešení, které by mělo pomoci ke zvýšení obratů společnosti, upevnění dobrého jména podniku a posílení pozice na trhu.
Perspektivy franchisingu v oblasti faremní produkce
KALTOUNKOVÁ, Jana
Cílem této práce bylo posoudit dosavadní zkušenosti franchisorů a franchisantů v oblasti faremní produkce v České republice. Výzkum probíhal kvalitativně formou standardizovaných rozhovorů u franchisorů a kvantitativně formou dotazníkového šetření u franchisantů.
Franchising jako forma vstupu na trh
Karvánková, Iva ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Analýza podnikatelského subjektu, jeho konkurenceschopnosti a pravidel pro jeho franchisové využití. Zpracování návrhu provozního manuálu pro vybraný podnikatelský subjekt.
Franchisingová forma spolupráce se společností adidas ČR
Jelínek, Josef ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Cílem této práce je popsat a zanalyzovat současný franchisový systém společnosti adidas ČR s. r. o. a na základě výstupů doporučit systémové změny, které budou aplikovatelné pro zefektivnění systému spolupráce společnosti adidas ČR s. r. o. s franchisovými partnery společnosti. Teoretická část řeší metodou rešerše náhled na problematiku franchisového modelu na základě dostupných zdrojů. Cílem první teoretické části bakalářské práce je získat základní informace o vývoji franchisingu, představit definici franchisingu, jeho charakteristiku, druhy a pojmy, včetně popisu vývoje a současné situace franchisingu v České republice. Cílem druhé teoretické části je popsat systémové výhody franchisingu a zároveň jeho výhody a nevýhody pro obě zúčastněné strany tohoto obchodního modelu -- franchisanta i franchisora. Teoretický rozbor je nezbytným předpokladem pro praktickou část bakalářské práce, jejímž cílem je využít sedmileté zkušenosti v obchodním oddělení společnosti adidas ČR s. r. o. a analyzovat současný systém franchisingu společnosti adidas ČR s. r. o., jeho pozitiva i negativa, se snahou o vypracování doporučení na systémové změny, které by byly aplikovatelné pro zefektivnění systému spolupráce s franchisovými partnery společnosti adidas ČR s. r. o.
Franchising jako způsob podnikání na českém trhu
Boudová, Eliška ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Bakalářská práce představuje franchising jako jeden z možných způsobů podnikání na českém trhu. Poukazuje na jeho dosavadní příznivý vývoj ve světě a poté i v České republice, kde franchising nacházel své uplatnění již od první poloviny 90. let. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Část teoretická podává přehled možných předností a nedostatků franchisového podnikání a pojednává i o praktických aspektech jeho vzniku a fungování, a to se zaměřením na český trh. Část praktická patří franchisovým konceptům, které již na českém trhu prokázaly svou životaschopnost a daří se jim s úspěchem nalézat zájemce o koupi franchisové licence.
Potenciál franchisingu ve vinařství v České republice
Kodetová, Anna ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce pojednává o franchisingu zaměřeném na vinařství. Cílem této práce je zhodnotit potenciál franchisingu ve vinařství v České republice. První část charakterizuje nejdůležitější aspekty franchisingu. V dalších kapitolách dochází k přiblížení situace franchisingu ve vinařství a pivovarnictví a jejich následnému porovnání. Poté je představen franchisový koncept společnosti Víno Hruška s.r.o. Na tomto příkladu je ukázána možnost využití franchisingu ve vinařství. V závěrečné kapitole je vyhodnoceno dotazníkové šetření, které zjišťovalo názory respondentů na potenciál franchisingu ve vinařství a jejich případnou ochotu zapojit se do takového konceptu.
Franchising jako podnikatelský záměr
KLUZÁKOVÁ, Lucie
Cílem této diplomové práce je zpracování plánu tuzemské expanze vybraného podniku prostřednictvím vytvoření franchisového řetězce. Před vlastním zpracováním franchisového plánu jsem na základě provedené literární rešerše připravila strukturu jednotlivých dokumentů franchisového balíku. Jako součást praktického výzkumu jsem provedla analýzu vnějšího prostředí podniku formou STEP analýzy a případové studie jednoho z konkurentů podniku a dále jsem provedla analýzu vnitřního prostředí firmy s využitím primárních dat získaných prostřednictvím řízeného rozhovoru s vlastníkem vybraného podniku. S využitím shora uvedených informací jsem vypracovala SWOT analýzu a na základě definovaných silných a slabých stránek a příležitostí a ohrožení jsem stanovila nejvhodnější strategii expanze firmy spočívající v prodeji franchisové licence. Tato strategie se dělí na dvě části: první část počítá s expanzí v rámci krajských a okresních měst, kde franchisor uvažuje o udělení licence s podmínkou minimální měsíční tržby ve výši 900.000,- Kč, jež by mohla být dosažena prostřednictvím tří vhodně alokovaných menších provozoven otevřených současně jedním franchisantem. V průběhu 5 let, tj. od roku 2016 do roku 2020, počítá franchisový plán se získáním pěti franchisantů, z nichž by každý otevřel 3 provozovny ve vybraném geografickém segmentu. Hrubý zisk franchisora z této franchisové sítě činí 1.284.457,- Kč za uvedených pět let. Diplomová práce se soustředí právě na tuto část strategie expanze firmy. Součástí franchisového plánu pro tuto strategii je predikce ročních nákladů, výnosů, hospodářského výsledku a cash flow franchisanta. Z provedených výpočtů jsem odvodila hrubý hospodářský výsledek franchisanta v prvním roce podnikání ve výši 1.719.496,- Kč, přičemž návratnost investice pro franchisanta činí 2 roky a 7 měsíců. Druhá část strategie pak navrhuje expanzi do hlavního města Prahy, kde by bylo vhodné za účelem dosažení co nejvyššího obratu nejprve rozšířit současný obchodní koncept z prodeje tzv. "přes ulici" na pultový prodej s nabídkou určitého počtu míst k sezení. Vzhledem k tomu, že je tato forma poskytování veřejného stravování spojena s přísnějšími legislativními požadavky - například s nutností zřízení přístupu hostů na sociální zařízení musí být tento koncept nejprve ověřen pilotním provozem v režii samotného franchisora.
Franchising jako forma rozvoje firmy
SMÍTKOVÁ, Věra
Téma diplomové práce je Franchising jako forma rozvoje firmy. Hlavní cíl práce spočívá ve vypracování franchisingového modelu podnikání a jeho postupu, který by byl aplikovatelný na firmu. Dalším cílem je navržení jednotlivých kroků postupu a opatření pro zajištění správného fungování celého franchisingového systému.
Franchising se zaměřením na gastronomii
Burianová, Iveta ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Teoretická část představí charakteristiku franchisingu a způsob založení franchisového podniku, včetně popisu důležitých dokumentů. Tato část současně zdůrazní hlavní výhody a nevýhody plynoucí z této metody podnikání. Praktická část se zaměří na franchising v praxi. Na příkladu konkrétní společnosti zaměřené na gastronomii (Ambiente) ukáže způsob jeho fungování, výhody a nevýhody a postup při otevření nové franchisové pobočky, včetně marketingových a jiných služeb.
Výhody a nevýhody podnikání v systému Franchising
BEČANOVÁ, Vendula
Cílem diplomové práce bylo popsat výhody, nevýhody, omezení a možnosti, které přináší podnikání v systému franchising. Tato práce byla vytvořena ve spolupráci s konkrétním podnikatelem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.