Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
ANALÝZA TRHU PRÁCE REGIONU PLZEŇ V ČASOVÉM OBDOBÍ 2001 - 2011 A JEHO OČEKÁVANÝ VÝVOJ
Hemzáček, Ondřej ; Kotýnková, Magdalena (vedoucí práce) ; Szabová, Lucia (oponent)
Diplomová práce pojednává o vývoji trhu práce v regionu Plzeň v období 2001 -- 2011. Cílem práce je poznat jaké faktory a jakou měrou ovlivňují zaměstnanost a nezaměstnanost na trhu práce v regionu Plzeň. Autor analyzuje časové řady o obyvatelstvu, zaměstnanosti a nezaměstnanosti v regionu Plzeň z portálů ČSÚ, MPSV. Diplomová práce obsahuje odhad vývoje nabídkové strany trhu práce vycházející z demografické prognózy a zohledňující dopady důchodové reformy. Výzkumu je podroben i očekávaný vývoj poptávkové strany trhu práce, na níž lze předvídat změny v požadavcích zaměstnavatelů na kvalifikační potřeby. Analytická zkoumání jsou v diplomové práci doplněna dotazníkovými šetřeními, jimž jsou podrobeni nezaměstnaní. Pomocí dedukce ze získaných informací z výše uvedených zdrojů dat je stanoven očekávaný vývoj trhu práce v regionu Plzeň a i jeho problémy, které nejsou dostatečně řešeny.
Ekonomie aut v centrech: alokace parkovacího prostoru
Uhlířová, Petra ; Bartoň, Petr (vedoucí práce) ; Hudík, Marek (oponent)
Možnost zaparkovat hraje určitou roli v rozhodování, kam daný řidič pojede a kde bude nakupovat zboží a služby. V odvětvích jako je obchod, hotelnictví, pohostinství, doprava a skladování je pravděpodobné, že určité procento budou tvořit tito řidiči. Práce se snaží vysvětlit, zda zavedení zón placeného stání ovlivní růst počtu provozoven v těchto odvětvích, jelikož zavedením zón placeného stání získávají návštěvníci "teoretickou" šanci na zaparkování, oproti lokalitám, kde zóny placeného stání nejsou. Práci se za pomoci metody nejmenších čtverců nepodařilo zjistit, zda tato hypotéza platí v městských částech Prahy 3 a 7, kde byly zavedeny zóny placeného stání v roce 2008. Model vyšel celkově statisticky nevýznamný, z čehož nelze vyvodit, zda zavedení zón placeného stání povede k většímu rozvoji provozoven v odvětvích, jako je obchod, hotelnictví, pohostinství, doprava a skladování v městských částech Prahy 3 a 7.
Second Life a marketingové aspekty virtuálních světů
VANĚREK, Petr
Ve své diplomové práci jsem se zaměřil na téma virtuálních světů a jejich využití v marketingu se zaměřením na virtuální svět Second Life. Výzkum v prostředí Second Life jsem provedl v několika krocích. Prvním krokem bylo provedené vlastní online pozorování virtuálního světa Second Life, kde má Česká republika taktéž své zastoupení v podobě virtuálního města s názvem Bohemia. Online výzkum byl zaměřen na zjištění jaké povědomí a zkušenosti mají respondenti o tomto virtuálním světě a jak vnímají ekonomické subjekty, kteří se zde prezentují. Můj výzkum v Second Life pokračoval vytvořením 5 případových studií vybraných ekonomických subjektů, kteří se zde prezentují. Pro tyto účely jsem si zvolil banku Raiffeisenbank, agenturu CzechTourism, virtuální hospodu společnosti Pivovary Staropramen a.s. a poslední dvě případové studie jsem zaměřil na oblast vzdělávání. Jednalo se o Filozofickou fakultu Univerzity Palackého v Olomouci a ze soukromého sektoru nováčka firmu WebSchool s.r.o. Získaná data z výzkumu mi pomohla aplikovat Cost benefit analýzu u vybrané případové studie virtuální hospody Staropramen, jako jednu z možných metod při samotném ekonomickém hodnocení této investice spojené s působením ve světě Second Life. Cíl diplomové práce byl naplněn neboť se mi podařilo na základě získaných informací z vlastního online výzkumu a provedených analýz navrhnout proces vstupu do virtuálního světa Second Life s využitím vybraných marketingových nástrojů, které jsou poskládány tak aby jakýkoliv subjekt, který zvažuje využít Second Life jako jeden z inovativních způsobů marketingové komunikace, naplnil své cíle a nestal se jen pouhou pasivní kulisou tohoto virtuálního světa.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.