Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingových strategií lékáren
Mikulcová, Jitka ; Kostřiba, Jan (vedoucí práce) ; Pokladníková, Jitka (oponent)
Teoretická část diplomové práce definuje základní pojmy z oblasti marketingu a poskytuje celkový přehled marketingových strategií. Dále pojednává o významu marketingu ve zdravotnictví a popisuje možnosti využití internetových technologií širokou veřejností ke kontaktu s odbornými zdravotnickými pracovníky a k získávání informací z oblasti zdravovědy. Praktická část práce pomocí dotazníkového šetření analyzuje názor pacientů na marketingové aktivity lékáren a důležitost prezentace lékáren na internetu. Dotazníky byly distribuovány prostřednictvím vybraných webových a facebookových stránek a osobně přímo v malé neřetězcové lékárně v Berouně. V rámci praktické části také proběhla experimentální reklamní kampaň berounské lékárny zaměřená na tvorbu propagačních materiálů a realizaci internetové komunikace. Výsledky práce dokazují, že mnoho pacientů a klientů lékáren hodnotí jejich marketingové aktivity kladně. Byl zaznamenán i pozitivní trend využívání webových stránek lékáren, případně jejich stránek na sociálních sítích. Klíčová slova: marketing, zdravotnictví, veřejná lékárna, internet, sociální sítě, Česká republika
Analýza marketingových strategií lékáren
Mikulcová, Jitka ; Kostřiba, Jan (vedoucí práce) ; Pokladníková, Jitka (oponent)
Teoretická část diplomové práce definuje základní pojmy z oblasti marketingu a poskytuje celkový přehled marketingových strategií. Dále pojednává o významu marketingu ve zdravotnictví a popisuje možnosti využití internetových technologií širokou veřejností ke kontaktu s odbornými zdravotnickými pracovníky a k získávání informací z oblasti zdravovědy. Praktická část práce pomocí dotazníkového šetření analyzuje názor pacientů na marketingové aktivity lékáren a důležitost prezentace lékáren na internetu. Dotazníky byly distribuovány prostřednictvím vybraných webových a facebookových stránek a osobně přímo v malé neřetězcové lékárně v Berouně. V rámci praktické části také proběhla experimentální reklamní kampaň berounské lékárny zaměřená na tvorbu propagačních materiálů a realizaci internetové komunikace. Výsledky práce dokazují, že mnoho pacientů a klientů lékáren hodnotí jejich marketingové aktivity kladně. Byl zaznamenán i pozitivní trend využívání webových stránek lékáren, případně jejich stránek na sociálních sítích. Klíčová slova: marketing, zdravotnictví, veřejná lékárna, internet, sociální sítě, Česká republika
The analysis of pharmacotherapy in patient suffered with dyslipidemia in Greece I.
Mavrovouniotis, Konstantinos - Parmenion ; Vlček, Jiří (vedoucí práce) ; Zimčíková, Eva (oponent)
Charles University in Prague Faculty of Pharmacy in Hradec Kralove Department of Social and Clinical Pharmacy The analysis of pharmacotherapy in patients suffering from hyperlipidemia (Diploma Thesis) Mentor of Diploma Thesis Prof. PharmDr. Jiří Vlček, Ph.D. Mavrovouniotis Konstantinos - Parmenion Hradec Králové 2015 ABSTRACT CZECH Analýza farmakoterapie u nemocných trpících dyslipidémií Mavrovouniotis Konstantinos Mentor: Prof. Dr. Jiří Vlček, CSc. Úvod: Hyperlipidémie je závažný stav, při kterém jsou abnormálně zvýšeny krevní lipidy: cholesterol a triglyceridy. Tento stav je obvykle asymptomatický, a pokud není efektivně léčen, může vést k aterosklerotickým změnám cév a pak k poškození myokardu nebo jiných na kyslíku významně závislých orgánů. Různé rizikové faktory (např. genetická predispozice, arteriální hypertenze, obezita, nevhodné stravovací návyky, nedostatek pohybu, kouření) mohou ovlivnit začátek a závažnost hyperlipidémie. Monitorování triglyceridů, cholesterolu a lipoproteinů je jednou z preventivních metod určení rizika individuálního rozvoje hyperlipidémie. Jsou různé strategie léčby, jejichž cílem je redukovat rizika vývoje nemocí na základě atherosklerózy a i komplikace přímého vlivu lipidů na jednotlivé orgány - jako je např. pankreatitida. Cíle léčby dyslipidémie je dosahováno snížením...
Analysis of self-medication with antibiotics in Kosovo
Veseli, Ardita ; Vlček, Jiří (vedoucí práce) ; Kostřiba, Jan (oponent)
Název: Analýza samoléčení antibiotiky v Kosovu Student: Ardita Veseli školitel: Prof. PharmDr. Jiří Vlček, Ph.D. školitel specialista: Mgr. T. Belkina Katedra sociální a klinické farmacie, Farmaceutická fakulta, Karlova Univerzita, Hradec Králové Úvod: Samoléčení je definováno jako činnost, při které je prováděna laická léčba u laicky diagnostikovaných symptomů nebo nemocí, nebo intermitentní nebo chronické užití léků předepsané pro jinou diagnózu nebo symptom než je nyní užíván. Samoléčba antibiotiky se rozumí laické užití těchto léčiv bez předchozí konzultace s lékařem. Jejich zdrojem je nákup ve veřejné lékárně, zbytky z předchozí farmakoterapie, velmi často je doporučena z řad příbuzných, přátel a sousedů. Antibiotika jsou považována za významné léky, protože jsou schopny eradikovat mikroby. Jejich nevhodné užití však může zvýšit riziko mikrobiální rezistence. Mikrobiální rezistence se zdá v současnosti jedním ze základních problémů zdravotnictví. Cíl: Hlavním cílem teoretické části je popis stavu samoléčení antibiotiky ve světě, faktory, které jej ovlivňují a komplikace spojené s tímto druhem léčby. Dále je zpracována literatura týkající se faktorů ovlivňující antibiotickou rezistenci, nové diagnostické metody u infekčních onemocnění a popsány jsou i základní strategie léčby antibiotiky. V...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.