Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku
Keřt, Radim ; Vaculík, Josef (vedoucí práce)
V předložené disertační práci se zabývám hodnotou pro zákazníka v rámci CRM (Customer Relationship Management) s důrazem na význam pro konkurenceschopnost podniku. Obsahem práce je jednak vypracování metodiky pro úspěšnou implementaci, inovaci celkového konceptu řízení vztahů se zákazníky (tj. metody CRM), ale také stanovení kritérií k měření úspěšnosti implementace, inovace celkového konceptu řízení vztahů se zákazníky (tj. metody CRM) ve vztahu ke zvyšování konkurenceschopnosti podniku.
Posouzení efektivnosti informačního systému a návrh změny
Tuma, Michal ; Paul, Petr (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá komplexním návrhem změny, která povede ke zvýšení efektivity informačního systému a jeho přínosů pro podnik. Návrh vychází ze strategické analýzy podniku a identifikace klíčových potřeb a možností ke zlepšení současného stavu informačního systému. Důraz je kladen zejména na praktické využití a přínos navrhovaného řešení.
Financování projektů ze Strukturálních fondů Evropské unie pro programové období 2007 - 2013
MALECHOVÁ, Zuzana
Diplomová práce se zabývá zmapováním oblasti financování projektů ze Strukturálních fondů Evropské unie, konkrétněji co fondy představují a k čemu přispívají. V teoretické části se zaměřuje na možnosti čerpání finančních prostředků ze strukturálních fondů Evropské unie, které přispívají k posilování hospodářské a sociální soudržnosti, snižování rozdílů mezi úrovní rozvoje různých regionů. Dále se zaměřuje na jednotlivé operační programy především na Operační program Podnikání a inovace. Praktická část diplomové práce obsahuje charakteristiku společnosti G-PROJECT, s.r.o., která se zaměřuje na oblast asistence žadatelů při předkládání projektů do evropských a dalších fondů. Dále obsahuje typovou žádost, která má napomoci potencionálním žadatelům zvýšit úspěšnost při předkládání vlastních projektových žádostí. Postup typové žádosti byl zmapován na konkrétním projektu {\clqq}Zvýšení konkurenceschopnosti společnosti nákupem a restrukturalizací výrobních technologií`` pro Operační program Podnikání a inovace.
Význam komunikace se zákazníky
BARTOŠOVÁ, Zdeňka
Diplomová práce se zabývá významem komunikace se zákazníky pro firmu. Představuje návrh na zajištění komplexní péče o stávající klienty, a to zavedením nových služeb, včetně nastavení vhodné komunikace s nimi. První část této práce je věnována shrnutí základních teoretických poznatků, které se týkají této problematiky. V další části je pak zpracována analýza současného stavu společnosti a realizováno dotazníkové šetření. Na základě těchto výsledků jsou představeny jednotlivé návrhy, které jsou zhodnoceny rovněž po finanční stránce. Výstupem práce pak jsou návrhy doporučené k realizaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.