Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Práce učitelů s ADHD dětmi a jejich integrace do kolektivu třídy
DOMIANOVÁ, Kateřina
Bakalářská práce zkoumá hloubku znalostí o poruše ADHD v pedagogickém prostředí. Cílem práce bylo zmapovat vědomosti učitelů o syndromu ADHD vzhledem k stoupající tendenci této poruchy. Dále bylo zjišťováno, zda je lepší pro dítě mít vlastního asistenta, který by mu při výuce pomáhal. Nebo je lepší ponechávat děti s tímto problémem ve specializované škole či je začleňovat do klasických ZŠ. Tohoto výzkumu se zúčastnilo 48 pedagogů celkem ze 5 základních škol: ZŠ L.Kuby (České Budějovice), ZŠ Máj (České Budějovice), ZŠ a MŠ Ledenice, 3.ZŠ Cheb, ZŠ Františkovy Lázně. Pedagogové vyplňovali dotazník týkající se poruchy ADHD. Dalším výzkumem pro bakalářskou práci bylo pozorování žáka s ADHD při hodině, kde bylo zjišťováno, zda je schopen samostatné práce při hodině. Praktická část bakalářské práce je uzavřena rozhovorem s asistentkou žáka trpícího syndromem ADHD. Asistentka přispěla svými názory a pohledem na poruchu ADHD z profesního hlediska. Vyhodnocením výsledků bylo prokázáno, že většina pedagogů i přesto, že mají ve třídě ADHD žáky, není dostatečně vybavena znalostmi o této poruše, a tím pádem nevědí, jak správně s žáky pracovat. Bakalářská práce zkoumá hloubku znalostí o poruše ADHD v pedagogickém prostředí. Cílem práce bylo zmapovat vědomosti učitelů o syndromu ADHD vzhledem k stoupající tendenci této poruchy. Dále bylo zjišťováno, zda je lepší pro dítě mít vlastního asistenta, který by mu při výuce pomáhal. Nebo je lepší ponechávat děti s tímto problémem ve specializované škole či je začleňovat do klasických ZŠ. Tohoto výzkumu se zúčastnilo 48 pedagogů celkem ze 5 základních škol: ZŠ L.Kuby (České Budějovice), ZŠ Máj (České Budějovice), ZŠ a MŠ Ledenice, 3.ZŠ Cheb, ZŠ Františkovy Lázně. Pedagogové vyplňovali dotazník týkající se poruchy ADHD. Dalším výzkumem pro bakalářskou práci bylo pozorování žáka s ADHD při hodině, kde bylo zjišťováno, zda je schopen samostatné práce při hodině. Praktická část bakalářské práce je uzavřena rozhovorem s asistentkou žáka trpícího syndromem ADHD. Asistentka přispěla svými názory a pohledem na poruchu ADHD z profesního hlediska. Vyhodnocením výsledků bylo prokázáno, že většina pedagogů i přesto, že mají ve třídě ADHD žáky, není dostatečně vybavena znalostmi o této poruše, a tím pádem nevědí, jak správně s žáky pracovat.
Skupiny sebeobhájců jako prostředek podpory práv lidí s mentálním postižením
Baldová, Lenka ; Pazlarová, Hana (vedoucí práce) ; Kolínská, Kateřina (oponent)
Diplomová práce "Skupiny sebeobhájců jako prostředek podpory práv lidí s mentálním postižením" se zabývá lidskými právy lidí s mentálním postižením. Teoretická část je zaměřena na vývoj a historii skupiny sebeobhájců ve světě a České republice. V praktické části pak naváže na část teoretickou, která bude reflektovat zkušenosti organizace při založení a podpoře fungování skupin sebeobhájců. Diplomová práce bude mít pozitivní dopad na potřeby organizace Rytmus Benešov, o.p.s., protože doposud neexistuje žádný metodický materiál zabývající se tímto tématem.
Sportovní asistent pro platformu iOS
Fišer, Jakub ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit mobilní aplikaci pro platformu iOS, která by sloužila k zaznamenávání veškeré sportovní činnosti člověka. Aplikace umí zaznamenat pohyb člověka pomocí GPS nebo počítat jeho cviky manuálně, v časovém intervalu, či snímáním pohybu. Pro zpracování dat při snímání pohybu byla vytvořena knihovna Motion Recognizer. Aplikace využívá modul HealthKit. Aplikace také nabízí možnost plánování sportovní činnosti využitím trenéra. Pro práci s daty využívá aplikace modul Core Data a data zálohuje pomocí služby iCloud.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.