Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Menšík, Jakub ; Burian, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce navrhuje na základě provedeného výzkumu vhodnou marketingovou strategii, která by měla vést ke zlepšení prodejnosti výrobků firmy PLEAS a.s. Teoretické poznatky jsou aplikovány na skutečnou situaci vybrané společnosti. V praktické části jsou analyzovány a prezentovány výsledky marketingového výzkumu a návrhy z nich vyplývající.
Návrh vhodných strategií pro společnost podnikající v automobilovém průmyslu
Sláma, Dominik
Sláma, D., Návrh vhodných strategií pro podnik podnikající v automobilovém prů-myslu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vhodné strategie pro podnik podnikající v automobilovém průmyslu. V práci byly využity analýzy. Jako první analýza vnějšího prostředí pomocí PESTE analýzy a Porterova diamantu. Dále analýza vnitřního prostředí, které je tvořeno charakteristikou úrovní managementu, finanční analýzou a dotazníkovým šetřením. Následně je sestavena SWOT matice a navrženy strategie pro podnik např. využití fondů na zisk dalšího vybavení nebo udržení a navýšení zakázek. Na závěr je provedeno ekonomické zhodnocení vybraných strategií a to konkrétně zlepšení kvality zaměstnanců a návrh na zlepšení doby inkasa.
Návrh marketingové kampaně pro Knihovnu Jiřího Mahena v Brně
Matějková, Kateřina
Předmětem bakalářské práce je návrh marketingové kampaně ke zvýšení konkurenceschopnosti a návštěvnosti v knihovně Jiřího Mahena v Brně. V práci se popisuje a vysvětluje problematika týkající se neziskových organizací, konkrétně příspěvkových organizací. Teoretická část se dále zaměřuje na způsoby financování neziskových organizací, a na řízení vztahů se zákazníkem. Na základě dostupných informací je vypracována analýza vnitřního a vnějšího prostředí, sestaven rozšířený marketingový mix, rozebrány výsledky marketingového průzkumu a z analýz jsou stanovena doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti.
Systém řízení a konkurenceschopnost malého podniku
KARFÍKOVÁ, Lucie
Práce je zaměřena na systém řízení a konkurenceschopnost vybraného malého podniku se sídlem v krajském městě Jihočeského kraje. Cílem bakalářské práce je zhodnocení systému řízení a analýza konkurence vybraného malého podniku. Návrh na zlepšení současné situace z hlediska konkurenceschopnosti podniku. Systém řízení je v podniku již zaběhnutý, plně využíván a dodržován všemi pracovníky podniku. Silnou stránkou a konkurenční výhodou podniku je kvalita dodávaných služeb a rychlost zpracování. Jako nejslabší oblast se jeví marketing a reklama. V práci jsou uvedeny návrhy, jak tyto oblasti posílit. V současné době sledovaný podnik udržuje stabilní pozici na trhu.
Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení ORP Centrum
Tetivová, Hana ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Jankůj, Miroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii společnosti ORP CENTRUM, s.r.o., kterou je možné charakterizovat jako malou rodinnou firmu. Společnost působí v dynamickém prostředí se silnou konkurencí. Teoretická část zahrnuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy, které jsou aplikovány v praktické části. Z výsledků poté vychází návrh marketingové strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.