Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace veřejného sektoru - srovnání České republiky a Lichtenštejnského knížectví
Pavlů, Jan ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Kocourek, Aleš (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou situací v oblasti využívání marketingových komunikačních aktivit ve sféře veřejného sektoru. Po uvedení do problematiky tématu práce následuje vysvětlení významnosti využívání marketingové komunikace ve státní sféře, podíl veřejného sektoru na tvorbě image státu, význam propojení veřejný sektor -- občan na oblast vnímání nekomerční sféry. V textu je nastíněna metodologie pro užívání marketingových komunikačních strategií pro oblast veřejné správy a jsou zde uvedeny příklady komunikačních technik veřejných institucí České republiky. Další kapitola se zabývá situací v obdobné oblasti v Lichtenštejnském knížectví, včetně komparace s Českou republikou. Praktická část se zabývá marketingovým výzkumem mezi občany České republiky a institucemi veřejné správy v Česku, vztahujícím se k tématu diplomové práce.
Ochrana spotřebitele
HRBKOVÁ, Vendula
Cílem celé práce bylo nastínit obraz historie a vývoje ochrany spotřebitele v České republice a vývoj implementace standardů a směrnic Evropské unie do české legislativy. S tématikou také souviselo vymezení základních pojmů, práv a povinností a nejdůležitějších zásad a zachytit přístup k ochraně spotřebitele jak ze strany státních institucí, tak také organizací zabývajících se ochranou spotřebitele přímo.
Marketingová strategie rodinného divadla
Štěpánová, Lucie ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Frank, Nathalie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie v oblasti divadelního sektoru. Cílem práce je analyzovat, jak k marketingovému a zejména komunikačnímu mixu přistupují divadla, která tvoří velmi specifický segment. Touto problematikou se zabývám v teoretické části. V praktické části analyzuji konkrétní divadlo Minor z hlediska jejich marketingového mixu. Na základě této analýzy, dotazníkového šetření a analýzy SWOT se snažím navrhnout divadlu zlepšení marketingového mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.