|
Hodnocení výkonnosti vybraného podniku
Martensová, Silvie ; Šauerová, Lucie (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením výkonnosti vybraného podniku. První část práce je zaměřena na základní pojmy a teoretické poznatky souvisejícími s nástroji pro hodnocení a měření výkonosti. Druhá část práce je zaměřena na popis zkoumané společnosti, zhodnocení stávajícího stavu a praktickou aplikaci teoretických poznatků. V poslední části práce jsou navržena možná opatření, zaměřená na zvýšení výkonnosti a zlepšení současné situace společnosti.
|
|
Hodnocení výkonnosti společnosti s využítím Modelu excelence EFQM
Novotná, Simona ; MBA, Antonín Smrček, (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením výkonnosti vybrané společnosti pomocí EFQM Modelu excelence. V teoretické části práce jsou přiblížena základní teoretická východiska měření výkonnosti podniku se zaměřením na EFQM Model excelence. Analytická část práce obsahuje zhodnocení současné situace vybrané společnosti za využití metodiky EFQM Modelu excelence tak, aby bylo možno identifikovat slabá místa. Výstupy provedené analýzy jsou pak využity v následující části práce, kde jsou zjištěné slabiny převedeny na návrhy na zlepšení výkonnosti společnosti, aby ta byla schopna se posunout dále na cestě k excelenci.
|
|
Zavedení nového systému řízení jakosti a jeho vyhodnocení
Píšťková, Jarmila ; Tkac, Peter (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je analyzovat současně zavedený systém managementu jakosti podle normy ISO 9001. Na základě zhodnocení navrhnout implementaci zavedení moderních přístupů řízení sebehodnocení společnosti ve formě pomocí Modelu excelence EFQM jako cestu k nalezení silných stránek a oblastí ke zlepšení. Práce obsahuje porovnání se systémem řízení jakosti jak na bázi ISO 9001, tak na bázi Modelu excelence EFQM.
|
| |
|
Hodnocení výkonnosti vybrané obchodní korporace s využitím modelu Start
Urban, Tomáš ; Schneeweiss, Petra (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení výkonnosti podniku Deceunick, spol. s r. o. za využití Modelu START vycházejícího z logiky Modelu Excelence EFQM. První část obsahuje teoretická východiska týkající se výkonnosti a metod jejího měření. Druhá část je pak orientována na popis vybraného podniku a vyhodnocení výsledků plynoucích z dotazníkového průzkumu. Ve finální fázi této práce jsou navržena opatření ke zlepšení současné situace.
|
|
Hodnocení výkonnosti vybrané obchodní korporace s využitím modelu Start
Obšilová, Lucie ; Hanuš, František (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením výkonnosti vybrané společnosti pomocí Modelu START. Úvodní část se věnuje objasnění teoretických východisek, základních pojmů a dané metody měření výkonnosti. V analytické části je představena hodnocená organizace, provedeno šetření pomocí zvoleného modelu a dle výsledků jsou interpretovány silné stránky a oblasti pro zlepšení. V poslední sekci jsou na základě výstupů z analýzy navrhnuta opatření pro zvýšení výkonnosti firmy.
|
| |
|
Hodnocení výkonnosti vybraného podniku podle modelu Start a návrhy na zlepšení
Míča, Pavel ; Putnová, Anna (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje výkonnost vybraného podniku pomocí modelu START. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska, která se týkají oblasti vícekriteriálních modelů. V analytické části je představen a vyhodnocen, na základě modelu START, aktuální stav vybrané organizace, následně jsou identifikovány silné stránky a příležitosti ke zlepšení, na které by se měla společnost ve svém budoucím směřování zaměřit. V další části jsou pro některé příležitosti ke zlepšení provedeny návrhy řešení vedoucí ke zvýšení výkonnosti organizace.
|
| |
|
Vliv formativního hodnocení na sebehodnocení žáků ve výuce informatiky na ZŠ
Vaníček, Petr ; Novák, Jaroslav (vedoucí práce) ; Tocháček, Daniel (oponent)
Diplomová práce se zabývá otázkou, jaké jsou rozdíly v sebehodnocení u žáků, kteří pracovali s formativním hodnocením, a těch, kteří byli hodnoceni učitelem a běžnou klasifikací. Cílovou skupinou byli žáci 2. stupně základní školy, sledovaným vyučovacím předmětem informatika. Cílem práce tedy bylo zjistit, jakým způsobem se projeví na žákově sebehodnocení zavedení formativního hodnocení do výuky. V teoretické části autor definuje klíčové pojmy s důrazem na typy školního hodnocení, hodnocení žáka vrstevníkem, jeho sebehodnocení a klasifikaci. Dále se dotýká výuky IVT na 2. stupni základní školy z pohledu rámcového vzdělávacího programu a školního vzdělávacího programu. Pro výzkum byla zvolena kvalitativní výzkumná strategie - technika zúčastněné pozorování. Výzkum probíhal paralelně v 8. A, kde byli žáci učitelem během pololetí sledováni a hodnoceni běžnou klasifikací, pouze v jeho závěru obdrželi k vyplnění sebehodnotící dotazníky. Žáci 8. B průběžně po celou dobu pracovali se vzájemným hodnocením a sebehodnocením, učitel zde zastával roli pozorovatele a mentora. Na závěr pololetí vyplňovali stejný sebehodnotící dotazník. Z výzkumu vyplynulo, že žáci třídy B uměli lépe pracovat s dotazníkem sebehodnocení, dokázali přesněji a reálněji zhodnotit své schopnosti a dosažené znalosti, a jejich...
|