Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
History and current state of recreational mathematics and its relation to serious mathematics
Bártlová, Tereza ; Pick, Luboš (vedoucí práce)
disertační práce v českém jazyce Tato disertační práce je věnována studiu rekreační matematiky se zvláštním zřetelem na její historii, vztah k odborné matematice a didaktickému významu. Práce sestává z pěti článků a stručného úvodu. V prvním článku zkoumáme historii rekreační matematiky. Zaměřujeme se na vývoj matematických úloh v průběhu dějin a snažíme se jmenovat významné osobnosti, které měly vliv na vývoj rekreační matematiky. Druhý článek je věnován Edwinu Abbottovi Abbottovi a jeho knize Flatland. Jedná se o jednu z prvních popularizačních knih o geometrii. Ve třetím článku se věnujeme jedné z významných o- sobností rekreační matematiky, Martinu Gardnerovi. Na jeho práci volně navazuje čtvrtý článek, který se zabývá zrádností matematické a fyzikální intuice a ilustruje ji na mate- matických aprílových žertech. Poslední článek je věnovaný implementaci rekreační mate- matiky do vzdělávání studentů. 1
PŘESTAVBA PRŮMYSLOVÝCH AREÁLŮ A ZÓN - LOKALITA "ČTYŘI DVORY" ČESKÉ BUDĚJOVICE
Hraba, Adam ; Pospíšil, Zdeněk (oponent) ; Boháč, Ivo (vedoucí práce)
Primárním cílem předkládané studie je stavba SCIENCE CENTRA v Českých Budějovicích. Budova je pojata jako neformální středisko vzdělávání regionálního charakteru, které se zaměřuje na cílenou popularizaci vědy a nových technologii. Důraz je kladen zejména na interaktivní pojetí celé expozice a možnosti si každou nabytou vědomost prakticky vyzkoušet. Dalšími důležitými faktory v koncepci budovy je snížení energetické spotřeby stavby a nároku na počty zaměstnanců za pomoci vysoké automatizace řízení provozních procesů. Výsledný tvar objektu navazuje na hmotovou podstatu a geometrii svého bezprostředního okolí.
TECHMANIA - marketingová studie
Holečková, Veronika ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Tato práce má poskytnout odpověď na otázku "Jak se stát jednou z deseti nejnavštěvovanějších turistických cílů v ČR". Jejím hlavním cílem je tedy navrhnout a najít taková opatření, která by Techmanii pomohla dosáhnout vytouženého záměru.Vlastní struktura textu je rozdělena do 4 kapitol, které se zaměřují na následující témata. První kapitola se zabývá historií a vývojem muzejnictví, porovnává rozdíly mezi technickým muzeem a interaktivním science centrem. Dále nabízí pohled na vývoj a transformaci science center se zaměřením na analýzu této problematiky v ČR. V neposlední řadě zmiňuje specifika marketingu pro oblast cestovního ruchu a tedy i pro produkt nabízený Techmania science centrem. Druhá kapitola se věnuje samotné Techmanii, jejímu poslání, činnosti a způsobu realizace tohoto ojedinělého projektu. Na závěr nastiňuje vývoj do budoucna. Ve třetí kapitole se pak čtenář seznámí s aktuálním marketingovým mixem, který Techmania využívá pro svoji propagaci. Podrobně bude rozebrán produkt, cenová a distribuční strategie, komunikační mix a formy partnerství. V závěru kapitoly bude následovat shrnutí současné situace. Na to naváže čtvrtá kapitola, která se bude podrobně zaobírat marketingovým mixem deseti nejnavštěvovanějších památek ČR, ze kterého vyvodí doporučení a návrhy pro Techmanii. Kapitola také analyzuje a hodnotí spolupráci města s centrem a v závěrečné části se zabývá vhodným komunikačním mixem, který by odrážel současné potřeby Techmanie. V závěru jsou pak shrnuty výsledky zjištěné během práce a obohacené o vlastní vydedukované názory autora.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.