Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rubix Cube Demonstration on Mobile Platforms
Liptáková, Daša ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Bachelor thesis describes mobile application, which will be ser. The application is implemented for Android OS. User takes six photos of each side of Rubik's cube. The application will convert them into graphical 3D model and show it to user. After the user confirms the detected configuration, the application will solve it and shows the user how to solve it using graphical steps. Each step will be displayed to the user to follow along.
Aplikace CAD/CAM softwaru PowerMILL 2020 při reverzním inženýrství
Rais, Tomáš ; Sliwková, Petra (oponent) ; Polzer, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá představením využití softwaru PowerMILL 2020 při reverzním inženýrství a také představení aditivních technologií v tomto softwaru. Jako vzorová součást pro tuto práci byl zvolen dílec Rubikovy kostky. V první části budou stanoveny jednotlivé rozměry, ke kterým budou přiřazeny jednotlivé výrobní tolerance pro zajištění funkčnosti součásti. V druhé části budou navrženy nástroje, vypočteny technologické podmínky a navrženy stroje pro výrobu. Tyto technologické podmínky budou požity v další kapitole, kde bude vytvořen NC program pro výrobu součásti. V poslední kapitole bude provedeno stručné technicko – ekonomické zhodnocení navržené varianty.
Aplikace usnadňující skládání Rubikovy kostky pomocí rozšířené reality
Španěl, Martin ; Kamenický, Jan (vedoucí práce) ; Kotera, Jan (oponent)
V této práci je představen program asistující se složením Rubikovy kostky pomocí počítačového vidění prostřednictvím rozšířené reality. To se děje ve dvou fázích - nejprve je rozpoznán stav, do kterého je kostka zamíchána a potom jsou postupně ukazovány tahy. Oboje nevyžaduje žádný vstup od uživatele kromě dat z kamery a uživatel může při rozpoznávání stěny kostky ukazovat v jakémkoli pořadí z jakýchkoli úhlů při skládání může držet kostku jakkoli otočenou. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Využití metod umělé inteligence pro řešení hlavolamu Rubikova kostka
Kočvara, Jakub ; Zbořil, František (oponent) ; Luža, Radim (vedoucí práce)
Cílem této práce je přiblížiit čtenáři principy rychlostního skládání Rubikovy kostky a využití umělé inteligence při řešení pomocí těchto metod. Aplikace by měla pomoci řešiteli s logickým myšlením i s učením nových algoritmů.
3D aplikace pro platformu Android
Smejkal, Jakub ; Švub, Miroslav (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce řeší implementaci 3D aplikace pro platformu Android. Aplikace realizuje simulátor rubikovy kostky. Ovládání je realizováno s pomocí inerciální jednotky plus dalších druhů rozhraní. Pro podporu uživatelova řešení problému Rubikovy kostky je naimplementována i umělá inteligence.
Evoluční řešení Rubikovy kostky
Kollner, Aleš ; Bidlo, Michal (oponent) ; Jaroš, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou řešení hlavolamu Rubikovy kostky. Popisuje hlavolam Rubikovy kostky s nejznámějšími metodami pro jeho složení. Hlavní náplní této práce je navrhnutí evoluční metody, která pro libovolnou konfiguraci kostky povede k jejímu složení. Práce rovněž zakódování problému, navržený evoluční algoritmus a jeho správného nastavení, implementaci. V závěru práce jsou zhodnoceny dosažené výsledky a provedeno srovnání s již existujícími metodami.
Evoluční řešení Rubikovy kostky
Mališ, Radim ; Sekanina, Lukáš (oponent) ; Jaroš, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá evoluční metodou řešení hlavolamu Rubikova kostka. Celosvětově rozšířený hlavolam je už po několik desítek let nejen hračkou pro děti a dospělé, ale téměř životním stylem pro zástupy nadšenců a rovněž značnou výzvou pro odborníky z počítačové oblasti, kteří se pokoušejí o jeho efektivní automatizované řešení. Potenciál pro řešení problému by v sobě mohly skrývat i evoluční algoritmy. V rámci této práce byla navržena aplikace využívající, kromě genetických algoritmů, řady technik, jako jsou lineární genetické programování, nebo lokální prohledávání, jejichľ účelem je zefektivnit evoluční proces. Byla rovněž vytvořena sada testů zkoumající vliv velikosti populace, křížení, mutace a dalších. Všechny testy byly vyhodnoceny pomocí statistiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.