Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie rozvoje podniku potravinářské výroby
SCHÁNILCOVÁ, Kamila
V diplomové práci bylo hlavním tématem zpracování vnitřní a vnější analýzy podniku a na základě provedené strategické analýzy, sestavit novou rozvojovou strategii podniku. Nová rozvojová strategie je zaměřená na záchranu podniku před likvidací a na rozšíření výroby při udržení kontinuity podnikání. Pomocí vnější analýzy byl zjištěn vývoj vnějšího okolí podniku. Analýza vnitřního prostředí umožnila specifikovat vnitřní zdroje podniku a jejich využívání podnikem. Návrh nové rozvojové strategie obsahuje scénář budoucího vývoje vnějšího okolí, novou vizi a poslání podniku. Dále byly stanoveny strategické cíle, které budou dosaženy novou strategií podniku. Nová rozvojová strategie je zacílena na získávání nových trhů a zákazníků, zařazením nových lahůdek do výrobního portfolia pro spotřebitele preferující zdravý životní styl. Konkurenční výhoda je v tradici, poctivosti výroby lahůdek a osobním přístupu k zákazníkovi.Podnik se nachází v těžké finanční situaci, a tak je pro něj nezbytné zavést jisté změny, které ho zachránily před likvidací
Rozvojová strategie v oblasti cestovního ruchu pro ZOO Chleby
Panušová, Petra ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá tvorbou rozvojové strategie v oblasti cestovního ruchu pro ZOO Chleby. Po zhodnocení významu zoologických zahrad v České republice následuje teoretická část, vztahující se zejména k problematice marketingu služeb cestovního ruchu. Práce se dále soustředí na komplexní analýzu vnějšího a vnitřního prostředí ZOO Chleby, zejména na zhodnocení konkurence a významu v rámci turistické oblasti Polabí. Stěžejní část analýzy pak tvoří vlastní marketingový výzkum, který zahrnuje dvě dotazníková šetření mezi potenciálními i stávajícími návštěvníky chlebské zoo. Závěrečná část je věnována formulaci jednotlivých částí rozvojové strategie, včetně nástrojů marketingového mixu a návrhu konkrétních opatření pro ředitele ZOO Chleby.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.