Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kvalita a konkurenceschopnost.
Dvořák, Pavel ; Toul, Jiří (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Zaměření na problematiku Kvality a Konkurenceschopnosti by mělo být samozřejmostí všech podniků. Zajistit kvalitu a tím uspokojit zákazníka ve formě zavedením ISO norem a jejich důrazným dodržováním a kontrolou. Dlouhodobá konkurenceschopnost se zajistí tím, že se již děti budou vychovávat k celoživotnímu vzdělávání. Jazykové vzdělávání musí být samozřejmost, které se bude učit již v mateřských školách. Propojení politiky státu v otázkách infrastruktur a vzdělávání, přinese z pohledu budoucnosti pozitivum tím, že se továrny nebudou přesouvat dále na Východ, ale budou dále zaměstnávat naše „lidi“. Nesmí se bránit Inovacím a vkládat do nich prostředky, které nám z efektivní výrobu. Přitom se musí klást velký důraz na Bezpečnost práce. Nemělo by se myslet jen na krátkodobý zisk, ale měl by na to být pohled budoucnosti. Společnost se bude dále vytvářet a vyvíjet. Nemůže zůstat pouze teď ve vytvořeném systému. Je potřeba neustále držet krok s pokrokem a dát zelenou novým technologiím a zajisti právě prosperitu našim potomkům.
Optimalizace procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU
Štindlová, Ivana ; Bubeníková, Petra (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU Automotive s.r.o., Moravská Třebová, a na základě zjištěných skutečností podat vlastní návrhy pro zlepšení procesu řízení in-terních a zákaznických reklamací, které povedou k zefektivnění procesu, a tím k úspoře času, nákladů a celkovému zlepšení řízení jakosti ve firmě. Zároveň je cílem stanovit podmínky, za kterých je možné stanovené návrhy realizovat.
Nástroje managementu kvality
Husák, Martin ; Sivtseva, Aleksandra (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je psána formou rešerše. Dává si za cíl zmapovat nástroje a metody, které mají za úkol zlepšovat jakost a udržet ji na požadované úrovni. Text je rozdělen do dvou kapitol. První kapitola je věnována definici jakosti, jejím historickým vývojem, základními koncepcemi, které pomáhají jakost definovat a v závěru kapitoly je uveden přehled tzv. otců jakosti. Ve druhé kapitole jsou popsány nástroje, které se k řízení jakosti používají. Jsou rozděleny do dvou skupin - sedm základních nástrojů jakosti a sedm nových nástrojů.
Návrh štíhlé výroby s využitím produktů Kaizen k zajištění jakosti
Bubeníková, Petra ; Kučera, Jan (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav výrobního procesu firmy ALFA s.r.o. Moravská Třebová, podat vlastní návrhy pro zavedení štíhlé výroby k úspoře času, nákladů a posílení jakosti ve firmě a stanovit podmínky realizace, za kterých je možné stanovené návrhy uskutečnit. Dílčím cílem práce je taktéž vysvětlení přínosů, které firmě při realizaci stanovených návrhů vyplynou. V první části je zpracován přehled metodiky štíhlé výroby a pomocí vybraných metod a analýzy pracovního procesu jsou v druhé části práce stanoveny návrhy. Pomocí návrhu tak dochází po jejich realizaci k redukci plýtvání a k úspoře času, nákladů a posílení jakosti pro zákazníka jako základu pro zavedení štíhlé výroby v podniku.
Metodologie Six Sigma v průmyslu
Kubíček, Jan ; Řezníčková, Hana (oponent) ; Hammer, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá popisem metodologie Six Sigma. Je popsáno obecné pojednání o metodologii Six Sigma a o její historii a využití. V rámci této práce je popsán nejpoužívanější cyklus aplikace Six Sigma projektu DMAIC společně s nástroji, které se v jednotlivých fázích mohou vyskytnout. V práci je pojednáno o programu Six Sigma ve společnosti Sanmina-SCI Czech Republic s.r.o.
Analýza nákladů na nízkou jakost ve vybraném výrobním podniku
Uherka, Dominik ; Knoflíček, Radek (oponent) ; Rozehnalová, Jana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu nákladů ve společnosti XYZ CZ s.r.o. a jejím cílem je snížení záručních nákladů a zvýšení kvality produktu. V úvodu jsou popsány základní systémy pro řízení kvality, ze kterých jsem čerpal informace, abych mohl analyzovat data a navrhnout nejvhodnější řešení. Následně proběhl systémový rozbor firmy XYZ CZ s.r.o., popis současného stavu ve společnosti a analýza nákladů. Data získaná z analýzy nákladů jsem zpracoval pomocí nástrojů kvality a proběhlo jejich vyhodnocení, které přešlo k návrhu řešení. V závěru jsem provedl technicko - ekonomické zhodnocení dosažených výsledků.
Digitalizace dat pro neshodné kusy (NOK) ve firmě
Ježek, Jiří ; Zuth, Daniel (oponent) ; Maradová, Karla (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na digitalizaci dat pro neshodné kusy se statusem NOK z výrobní linky. Jedná se především o návrh řešení, který pomůže k eliminaci již v dnešní době přežitých analogových metod. Pro volbu digitalizace budou v práci navrhnuty dvě fáze realizace řešení společně se způsobem reportování dat. Tato zefektivnění následně povedou nejen k časovým, ale i ekonomickým úsporám společnosti. V závěru práce jsou doporučení pro další vývoj a ekonomické zhodnocení.
Návrh optimalizace kontrolních zkoušek procesu extruze
Pavlíková, Michaela ; Šrámek, Jan (oponent) ; Maradová, Karla (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na optimalizaci kontrolních zkoušek výrobního procesu extruze ve společnosti Fraenkische CZ s.r.o., která se specializuje na výrobu plastových trubek. Cílem této práce je rozbor současného stavu, systémový rozbor řešené problematiky, statistické zpracování s vyhodnocením a návrh nové metodiky optimalizace kontrolních zkoušek procesu extruze s vlastním závěrem a doporučením pro praxi. V úvodní části je vytvořen náhled do managementu kvality, přes který se dostávám k obecnému seznámení s plasty a jejich zpracování. Proběhl rozbor společnosti a jejích výrobních procesů. Tyto informace posloužily k analýze aktuálního návrhu seznamu kontrolních zkoušek, načež jsem za pomoci základních nástrojů kvality připravila nový. Vyhodnocení finančních úspor, kterých je možné dosáhnout při zavedení optimalizace, bylo dosaženo využitím základních statistických výpočtů. V závěru jsem provedla zhodnocení výsledků a stanovila několik doporučení pro vylepšení aktuálních procesů ve společnosti.
Průběh zakázky ve vybraném podniku
Hančová, Tereza ; Kuba,, Karel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá průběhem zakázky ve vybraného podniku. Teoretická část vymezuje základní poznatky a mnou vybrané metody, které budou v průběhu práce zpracovány. V praktické části práce jsou provedeny analýzy na základě metod vymezených v teoretické části, například metoda START nebo Ishikawův digram, kterými se bude práce hodně zabývat. Na základě zjištěných výsledků jsou sestaveny návrhy na zlepšení průběhu zakázky v podniku.
Optimalizace procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU
Štindlová, Ivana ; Bubeníková, Petra (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU Automotive s.r.o., Moravská Třebová, a na základě zjištěných skutečností podat vlastní návrhy pro zlepšení procesu řízení in-terních a zákaznických reklamací, které povedou k zefektivnění procesu, a tím k úspoře času, nákladů a celkovému zlepšení řízení jakosti ve firmě. Zároveň je cílem stanovit podmínky, za kterých je možné stanovené návrhy realizovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.