Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie rozvoje podniku potravinářské výroby
SCHÁNILCOVÁ, Kamila
V diplomové práci bylo hlavním tématem zpracování vnitřní a vnější analýzy podniku a na základě provedené strategické analýzy, sestavit novou rozvojovou strategii podniku. Nová rozvojová strategie je zaměřená na záchranu podniku před likvidací a na rozšíření výroby při udržení kontinuity podnikání. Pomocí vnější analýzy byl zjištěn vývoj vnějšího okolí podniku. Analýza vnitřního prostředí umožnila specifikovat vnitřní zdroje podniku a jejich využívání podnikem. Návrh nové rozvojové strategie obsahuje scénář budoucího vývoje vnějšího okolí, novou vizi a poslání podniku. Dále byly stanoveny strategické cíle, které budou dosaženy novou strategií podniku. Nová rozvojová strategie je zacílena na získávání nových trhů a zákazníků, zařazením nových lahůdek do výrobního portfolia pro spotřebitele preferující zdravý životní styl. Konkurenční výhoda je v tradici, poctivosti výroby lahůdek a osobním přístupu k zákazníkovi.Podnik se nachází v těžké finanční situaci, a tak je pro něj nezbytné zavést jisté změny, které ho zachránily před likvidací
Posouzení podnikání podniku SILEKTRO s.r.o.
Bezděková, Lucie ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Kučerová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl zhodnotit celkové finanční zdraví podniku Silektro s.r.o. a vlivu jednotlivých složek jeho makro a mikro okolí na podnikání. Nejprve je nastíněn teoretických základ a zvolené postupy. V praktické části jsou pak postupně aplikovány jednotlivé metody kombinující interní a externí analýzu podniku. Ke stěžejním metodám práce patří finanční analýza, PEST analýza a Porterův model konkurenčních sil. Poslední použitou metodou je syntéza závěrů s pomocí SWOT analýzy. Požadovaným výstupem práce je vyhodnocení provedených analýz a posouzení celkové situace, ve které se podnik ve sledovaném období nacházel.
Analýza sortimentu TON, a.s.
Koutská, Jitka ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza sortimentu vyráběného společností TON a.s., jeţ je tradičním českým výrobcem nábytku a zejména ţidlí z ohýbaného dřeva, který svou pozici na trhu dokázal udrţet po dobu celých 150 let zejména díky citlivému vnímání změn v potřebách zákazníka, kterým své produktové portfolio neustále přizpůsobuje. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy spojené s marketingovým mixem, sortimentem výrobků a jsou popsány metody a analýzy jako jsou SLEPT analýza, Porterova analýza, Portfolio analýza a Paretova analýza, které jsou uplatněny v praktické části diplomové práce. Na základě provedených analýz jsou v závěru práce vyslovena doporučení týkající se optimalizace vyráběného sortimentu a efektivnějšího vyuţití některých prvků marketingového mixu při uplatňování produktového portfolia na cílových trzích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.