Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení finanční výkonnosti podniku prostřednictvím benchmarkingu
Štěpánová, Eva ; Přibylová, Petra (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení výkonosti vybraného podniku na základě benchmarkingu s konkurenčními společnostmi. Práce je rozdělena na pět kapitol. V první části je problematika rozebrána z teoretického hlediska. V další kapitole je představena společnost THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH a.s. a provedena strategická analýza. Čtvrtá kapitola se týká samotného benchmarkingu a závěrečného zhodnocení se SWOT analýzou. Poslední část práce se věnuje návrhům a opatřením pro zlepšení finanční i obchodní situace společnosti.
Návrh marketingové strategie pro vybraný "event"
Hochvaldová, Jana
Předmětem této bakalářské práce je rozbor současné marketingové strategie eventu „Týden kávy“. Cílem bakalářské práce je zlepšení současné marketingové strategie a navržení marketingové strategie pro event Týden kávy 2019. Práce je složena ze tří částí, první je literární rešerše, na kterou navazuje část analytická a návrhová. V první části jsou popsány teoretické poznatky zkoumaného problému. V analytické části je detailně analyzováno vnitřní a vnější prostředí eventu, na něž navazuje sběr primárních dat pomocí dotazníkového šetření. Na základě výsledků analýz jsou odhalena slabá místa eventu, která budou pomocí návrhu nové marketingové strategie odstraněna.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Kubík, Petr ; Herodek, Jan (oponent) ; Folprechtová, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje tématu Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení. Práce je zaměřena na zkoumání a hodnocení finanční situace vybraného podnikatelského subjektu v letech 2014 - 2018. V teoretické části této práce jsou popsány jednotlivé ukazatele finanční analýzy. Následné praktické využití ukazatelů v analýze současného stavu.
Návrh marketingové strategie pro ovocná piva pivovaru Rebel
Červená, Eliška
Předmětem bakalářské práce je rozbor současné marketingové strategie pivovaru Rebel v Havlíčkově Brodě. Cílem práce je návrh na zlepšení marketingové strategie a marketingového mixu společnosti. První částí je literární rešerše, která obsahuje veškeré teoretické poznatky ke zkoumanému problému. Druhou částí práce je návrhová část. V návrhové části je nejprve představen Měšťanský pi-vovar Havlíčkův Brod a. s., jeho historie i současnost. Následuje detailní situační analýza. Následně je proveden sběr primárních dat pomocí dotazníkového šetření. Na základě těchto analýz a výsledků dotazníku jsou nalezena problémová místa, která jsou návrhem nové marketingové strategie odstraněna.
Systém pro snadné sledování a vyhodnocování výrobních procesů (GMES)
Kluz, David ; Ulenfeld, Aleš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou společnosti Hyundai Dymos Czech vzhledem k systému informovanosti manažmentu společnosti o stavu výroby. Během práce jsou identifikovány důležité informace o výrobě, které je nutno předávat v rámci společnosti. V práci je navržen a realizován systém pro efektivní předávání těchto informací v rámci společnosti pomocí webového portálu a aplikace pro mobilní telefony.
Zhodnocení a financování investičního záměru ve společnosti Jabara, s.r.o.
Drábková, Ivana ; Dvořáková, Dagmar (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Diplomové práce „Zhodnocení a financování investičního záměru ve společnosti Jabara, s.r.o.“ je rozdělena na tři základní části. Nejprve zhodnocení celkové situace podniku pomocí základních analýz. Následovat bude zjištění, zda má společnost Jabara, s.r.o. dostatek financí i dalších kritérií na rozvoj podniku investicí. Na závěr budou uvedeny možnosti vhodné formy financování dané investice.
Návrh obchodního modelu pro vývojové studio Touch Art
Maštalíř, Roman ; Beneš, Marek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout takový obchodní model, který vede k rozvoji vývojového studia Touch Art. Snahou je zlepšit společenské a zákaznické znalosti a požadavky, síť tvorby hodnot a postup vedení. Za tímto účelem práce obsahuje analýzu daného prostředí, ve kterém se studio pohybuje, uvedení do problematiky vývoje, objasnění si cílů a vizí, marketingovou analýzu, analýzu vnitřních faktorů a analýza oborového okolí. Výstupem této práce je pak posloupnost kroků a jejich zhodnocení, které musí vývojové studio uskutečnit, aby dosáhlo silnější pozice na trhu.
Využití controllingu v podniku
Mrkvová, Eva ; MBA, Vladimír Křiva, (oponent) ; Konečný, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce posuzuje dosavadní systém a stav kontroly ve společnosti PREMO s.r.o. Ze strategického plánování je zpracována analýza SWOT, dále analýza odvětví pomocí Porterova modelu. Pro zhodnocení finanční situace budou použitý vybrané ukazatele operativního plánování za poslední 3 roky, dále vyhodnotím procesy Marketing a Prodej a ze soustav ukazatelů vypočítám ukazatel Altmanova indexu a Du Pont analýzu. Výsledkem využití controllingu ve společnosti bude implementace controllera, vymezení jeho povinností a úkolů. Druhý návrh se zabývá zlepšením zpracování interních firemních zpráv pomocí reportingu.
Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Akordeon Servis na vybraných zahraničních trzích
Koutná, Stanislava ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Práce pojednává o aktuálním tématu MSP v české ekonomice a jejich problémech při sestavování marketingových strategií.Teoretická část je aplikována na malé společnosti AKORDEN SERVIS vyrábějící akordeony DELICIA. Po podrobné situační analýze podniku následují doporučené strategie pro udržení konkurenceschopnosti a pro vstup na nové trhy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.