Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Informační systém mikropodniku
Vomáčková, Anna ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Úkolem této diplomové práce bylo vytvořit informační systém pro zvolený mikropodnik a do podniku tento systém implementovat. Tato práce si klade za cíl zhodnotit možná rizika, přínosy a náklady zavedení, pokusit se stanovit optimální postup pro zavádění IS do mikropodniků a formulovat doporučení pro obdobné projekty. První, teoretická část práce je věnována podnikovým informačním systémům obecně. Druhá, praktická část práce seznamuje čtenáře se zvoleným mikropodnikem, sleduje proces tvorby informačního systému a jeho úpravy až po jeho zavedení do podniku. Stanovený úkol práce byl splněn vytvořením relační databáze v Microsoft Access a instalací databáze v mikropodniku. Výsledkem práce je kromě funkčního informačního systému závěrečné zhodnocení přínosů a nákladů a obecná doporučení pro tvorbu a implementaci IS pro obdobné projekty. Přínos práce tkví v tom, že reflektuje specifika mikropodniků a na praktickém případě ukazuje celý proces tvorby a zavedení včetně závěrečného zhodnocení.
Metodika tvorby e-shopu v prostředí dovozce malosériových vozů
Čermáková, Barbora ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Žižka, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou metodické podpory tvorby e-shopu pro dovozce malosériových vozů. Cílem práce je návrh metodického vzoru tvorby elektronického obchodu pro podnikatelské subjekty s definovanými znaky a její ověření v prostředí dovozce malosériových vozů. Prvním krokem kdosažení cíle jsou charakterizovány podstatné znaky podnikatelského subjektu a je analyzován aktuální stav poznání v oblasti e-commerce. Dále je zvolen přístup k formulaci metodického vzoru. Posledním krokem je formální popis metodického vzoru, který je následně ověřen vprostředí dovozce malosériových vozů. Výsledný metodický vzor může být použit obdobnými podnikatelskými subjekty, kteří si chtějí vytvořit elektronický obchod vlastními silami.
Financování mikropodniků
Hladík, Miroslav ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Mísař, Jan (oponent)
Tématem diplomové práce je rozbor a porovnání možností financování nespecifických mikropodniků, kterých je na trhu naprostá většina. Vzhledem k faktu, že významná část těchto podniků není zcela inovativních nýbrž kopírují již existující běžný model, mohou se zpravidla spolehnout převážně na klasické typy financování ze strany finančních institucí. Alternativní formy jako jsou rizikový a rozvojový kapitál nebo private equity se totiž specializují převážně na jiné segmenty co do objemu investice a růstového potenciálu. Práce tak dává praktický přehled, nejen začínajícím mikropodnikatelům, o možnostech financování rozvoje jejich podnikání včetně ukázky na reálně zafinancovaném podniku a čeho se vyvarovat při úvěrovém jednání. Čtenář se tak dozví na jakém základě se dá financovat běžný mikropodnik a jaké má možnosti další alternativní podpory například ze strany státu.
Specifika personální práce v mikropodnicích
Hartmanová, Radka
Hartmanová, R. Specifika personální práce v mikropodnicích. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2013. Diplomová práce se zabývá specifiky personální práce v mikropodnicích, zhodnocuje její jednotlivé prvky a porovnává s přístupem větších podniků. V první části práci jsou formou literární rešerše rozebrány teoretické zdroje, dále v praktické části poznatky z následně provedených polostrukturovaných rozhovorů s majiteli mikropodniků a výsledků vyplývajících z dotazníkového šetření týkajících se personální práce. Součástí práce je zhodnocení užitečnosti personální práce v podnicích a zahrnuje také doporučení pro zaměstnavatele.
Účetní a daňové povinnosti mikropodniků ve vybraných zemích EU
Slivoňová, Hana ; Skálová, Jana (vedoucí práce) ; Janhubová, Jaroslava (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce jsou mikropodniky se zaměřením na jejich daňové a účetní povinnosti. Práce nejdříve seznamuje s pojmem mikropodnik, vymezuje mikropodniky z kvantitativního i kvalitního hlediska, uvádí jejich výhody, nevýhody, problémy i přednosti. V práci jsou popsány IFRS pro SME a aktivita ISAR s ukázkou rozvahy a výsledovky pro mikropodniky. Následující část je zaměřena na mikropodniky v České Republice, na kterou navazují mikropodniky v Evropské unii a v jednotlivých vybraných státech. Mezi tyto státy patří Bulharsko, Lotyšsko, Polsko a Švédsko. Zde se práce věnuje účetním a daňovým systémům těchto zemí se zaměřením na výjimky a zjednodušení, kterými tyto země vycházejí mikropodnikům vstříc.
Účetnictví mikropodniků v EU
Moudrá, Erika ; Skálová, Jana (vedoucí práce) ; Janhubová, Jaroslava (oponent)
Bakalářská práce "Účetnictví mikropodniků v EU" se zabývá vymezením a specifiky mikrosubjektů a jejich regulací v Evropské unii a v České republice. Dále obsahuje porovnání českého a finského účetního systému, kdy vymezuje historii účetnictví v obou zemích a rozdílné pohledy na pět vybraných oblastí z účetnictví. Na konci práce je shrnutí kladů a záporů obou účetních legislativ.
Návrh vnitropodnikové strategie
Kamený, Štěpán ; Cejthamr, Václav (vedoucí práce) ; Vrbová, Lucie (oponent)
Cílem diplomové práce je na základě strategické analýzy navrhnout strategii marketingového mixu pro konkrétní mikropodnik - maloobchod s mobilními telefony a příslušenstvím. V teoretické části jsou nejprve definovány malé a střední podniky a blíže specifikovaný jejich význam. Druhá kapitola pak popisuje strategický marketing, marketingový mix a vybrané metody použité k analýze podniku. Úvodem do praktické části je třetí kapitola popisující historii mobilní komunikace ve světě i v Česku, současnost trhu s mobilními telefony a směr budoucího vývoje. Čtvrtá kapitola seznamuje s analyzovaným podnikem. V kapitolách pět a šest je provedena situační analýza (SWOT, analýza prostředí) a následuje charakteristika současného marketingového mixu podniku. Na jejich výsledky navazuje poslední sedmá kapitola obsahující návrhy a doporučení strategie pro marketingový mix podniku.
Zpracování podnikatelského plánu a návrh podnikatelské strategie mikropodniku v oblasti informačních technologií
Ptáčková, Michaela ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Švehla, Martin (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu a návrh strategie startujícímu mikropodniku v oblasti informačních technologií. Diplomová práce bude usiluje o vytvoření pravdivého obrazu o záměrech a potenciálu startujícího mikropodniku a podmínek jeho úspěchu na trhu. Firma použije tyto informace buď pro zvážení svého působení na trhu nebo pro účely přesvědčení ke spolupráci s novými obchodními partnery.
Přínosy zavedení a certifikace managementu jakosti v MSP
Podroužková, Jitka ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Nedvěd, Radek (oponent)
Diplomová práce se zabývá přínosy zavedení a certifikace managementu jakosti v malém a středním podnikání; v teoretické části charakterizuje podniky MSP a specifikuje přínosy certifikace podle 8 zásad ISO; v praktické části ukazuje přínosy na příkladu mikropodniku z oblasti telekomunikací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.