Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh technologie obrábění pro výrobu součásti základna kamery
Trčka, Vojtěch ; Polzer, Aleš (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zefektivněním procesu obrábění součásti Základna kamery ve spolupráci se společností PEVOT Produkt s.r.o. První část je zaměřena na rozbor stávající technologie obrábění z hlediska použitých technologií, dále byla vypracována analýza spotřebovaného času pro posouzení efektivity současného procesu obrábění. Druhá část diplomové práce je zaměřena na návrh inovativní technologie obrábění součásti a návrh postprocesoru pro výrobní zařízení ZPS VMC 560. V závěru práce jsou zhodnoceny obě varianty výroby. Jsou vypracovány analýzy spotřebovaného času pro výrobu součásti a výrobních nákladů.
Návrh na zefektivnění procesu obrábění ojnice
Holub, Milan ; Kalivoda, Milan (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá procesem obrábění výkovku ojnice ve společnosti SANBORN a.s. a to z důvodu navrhnout efektivnější způsob obrábění. První část je zaměřena na analýzu stávajícího stavu výroby, která se provádí na více strojních zařízení. Ve druhé části jsou navrhnuta zefektivnění jednotlivých obráběcích operaci a je využito moderní multifunkční obráběcí centrum OKUMA MULTUS, což zvýší produktivitu a kvalitu obráběné součásti. V závěru jsou zhodnoceny strojní a vedlejší časy pro jednotlivé výrobní operace a provedena celková finanční analýza.
Ztráty jednofázového asynchronního motoru s trvale připojeným kondenzátorem
Štaffa, Jiří ; Hájek, Vítězslav (oponent) ; Mach, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zvyšováním účinnosti jednofázového asynchronního motoru s permanentně připojeným kondenzátorem. Celou práci lze dělit do dvou částí, jedna je obecnějšího charakteru a druhá se zabývá analýzou a měřením. První část je věnována konstrukčnímu provedení motoru, objasnění principu funkce, rozběhu a chodu motoru, a výpočtu účinnosti motoru, kde jsou zahrnuty typy ztrát snižující účinnost motoru. Druhá část je tvořena analýzou ztrát, která sestává z měření zatěžovacích momentových charakteristik, měření motoru při stavu nakrátko, naprázdno, měření mechanických a dodatečných ztrát. Dále byly měřeny hodnoty potřebné pro věrohodné vytvoření simulačního modelu (odpor jednotlivých vinutí apod.). Po vytvoření modelu v ANSYS Maxwell s využitím modulu RMxprt, po analytickém vypočtení zatěžovacích charakteristik a po získání charakteristik využitím metody konečných prvků lze tyto charakteristiky porovnat a určit tak správnost vytvořeného modelu. Toto měření a simulace bude provedeno i u motoru s kvalitnějšími plechy v magnetickém obvodu. Následně budou simulovány možné úpravy snižující jednotlivé ztráty, které byly nastíněny v předchozích kapitolách.
Zvyšování účinnosti axiálních kompresorů leteckých motorů
Fojtl, Michal ; Weis, Martin (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje problematice axiálních kompresorů leteckých motorů a zvyšování jejich účinnosti. V první části popisuje princip činnosti kompresoru, vznikající ztráty, vznik pumpování kompresoru a jeho charakteristiky. Druhá část se zabývá možnými řešeními na zvýšení účinnosti a stlačení. Tato řešení jsou shrnuta v závěru a je navržena jejich možná kombinace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.