Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Španělské přímé investice v České republice
ŠMEJKALOVÁ, Dana
Předmětem bakalářské práce je analýza španělských přímých investic v České republice. První část práce je zaměřena na přímé zahraniční investice obecně, definuje je, přibližuje jejich vývoj v České republice a stanovuje jejich základní druhy. Jádro práce zahrnuje analýzu španělských firem, které působí na českém trhu, s přihlédnutím k jejich teritoriální a sektorové orientaci, jejich hodnocení českého trhu a motivace vstupu na něj, využívání investičních pobídek španělskými investory a představení největších španělských firem.
Systém motivace a stimulace pracovního jednání
KASPEROVÁ, Michaela
Hlavním cílem této práce byla analýza systému motivace a stimulace pracovního jednání ve Velké pojišťovací společnosti, a. s. Dílčím cílem této práce pak bylo zaměřit se na fungování zpětné vazby mezi vedením firmy a jejími zaměstnanci. V literární části práce jsem se snažila stručně shrnout teoretické informace k motivaci a k teoriím s ní souvisejících. Zmínila jsem také dva motivační styly vedení, pochvalu, motivační kritiku a v neposlední řadě stimulaci a pojem stimul. V praktické části jsem pak stručně charakterizovala Velkou pojišťovací společnost, a. s. a zpracovala jsem zde dotazníkové šetření, které jsem prováděla v této společnosti v měsíci únoru roku 2010, kterého se zúčastnilo 40 respondentů z oddělení správy pojištění. Dotazník, který obsahuje 27 otázek, je přiložen k nahlédnutí v příloze této bakalářské práce. Díky výsledkům získaných z tohoto šetření jsem posléze zamítla obě dvě vytvořené hypotézy, které jsem vytvořila v metodice. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že dotazovaní zaměstnanci jsou nespokojeni se zpětnou vazbou mezi nimi a vedením společnosti. Hodnocení, které zde probíhá 2x ročně je podle výsledků šetření nedostačující. Dalším problémem, který vyšel z šetření najevo je nízký výskyt morálních stimulů, jako jsou pochvaly a uznání. Dotazovaní zaměstnanci uvádějí, že tyto stimuly se ve společnosti vyskytují jen velmi málo nebo nejsou uplatňovány vůbec. Na základě těchto výsledků jsem proto navrhla dvě hlavní změny v systému motivace a stimulace této společnosti. První změnou by mělo být častější poskytování zpětné vazby zaměstnancům a to třikrát až čtyřikrát ročně. Druhou změnou by pak mělo být častější uplatnění morálních stimulů {--} pochval a uznání.
Motivace a stimulace pracovního jednání a podniková kultura
JANDOVÁ, Jana
Cílem bakalářské práce byla analýza motivace a stimulace pracovního jednání ve vybraném podniku a navržení případné změny se zohledněním dopadů podnikové kultury. Průzkum byl realizován ve firmě GAMA GROUP a.s. Závod 9. Zkoumaný soubor činilo 52 zaměstnanců. Použitou metodikou bylo dotazníkové šetření. Z výsledků vyplynulo, že motivační program firmy není moc propracovaný a ani podniková kultura nedosáhla dostatečné jednotnosti a síly, což se projevuje zejména v problematické komunikaci, nespokojenosti se současnou úrovní motivace a stimulace, zejména v oblasti odměňování, a malým ztotožněním s firmou. Pro další rozvoj kultury a zvýšení spokojenosti pracovníků jsem navrhla efektivnější využívání lidských zdrojů, zlepšení komunikace a přepracování systému odměňování.
Systém motivace zaměstnanců
TOBIÁŠOVÁ, Jana
Moje závěrečná práce je zaměřena na průzkum pracovní motivace a spokojenosti se zaměstnaneckými výhodami ve vybrané společnosti. Hlavním cílem práce je analyzovat současný systém motivace zaměstnanců v Rybářství Třeboň, a.s., zhodnotit úroveň poskytovaných benefitů a navrhnout případné změny.
Komunikace se zákazníkem ve vybrané firmě
Kurimská, Martina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Ve své bakalářské práci se věnuji prezentaci a analýze komunikace se zákazníkem v konkrétní firmě. Jedná se o společnost Maxin Prague s.r.o., která poskytuje služby na trhu příjezdového cestovního ruchu. Cílem práce je analyzovat používané způsoby komunikace a navrhnout doporučení a možnosti dalšího vývoje této oblasti. V rámci práce v krátkosti definuji oblast cestovního ruchu. Dále uvádím informace o konkurenci, popisuji postavení firmy na trhu. Náslědně analyzuji způsoby komunikace se zákazníkem a navrhuji možnosti dalšího rozšíření a vylepšení v této oblasti. Prostřednictvým analýzy samotné nabídky firmy hodnotím proces tvorby nabídky a opět doporučím další možnosti vývoje. Při psaní závěrečné práce budu využívat informace a zkušenosti s několikaleté práci v uvedené firmě, dále budu používat odbornou literaturu a internetové zrdoje. Má bakalářská práce by měla dopomoci shrnout současné fungování firmy v oblasti komunikace se zákazníky a měla by inspirovat k dalším možnostem vývoje v budoucnu.
Analysis of employee satisfaction in the company XY
Spodniaková, Miroslava ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent)
Cílem mojí práce je analýza spokojenosti pracovníků ve společnosti XY. V úvodě se zabývám cílem a předmětem práce, následně je zpracovaná teorie vysvětlující motivaci, stimulaci a pracovní spokojenost. Ve třetí kapitole je vyhodnocený výzkum spokojenosti zaměstnanců vykonaný v podniku XY. V návaznosti na zjištěné nedostatky jsou navržena řešení, která by mohla pomoci zlepšit současnou situaci společnosti.
Foreign direct investment
Fertaľová, Zuzana ; Doláková, Helena (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Práce hodnotí toky přímych zahraničních investic do devíti z nových členksých štátů, zejména z jejích původních členů. Toky PZI osvětluje na základě systému investičních pobídek, ekonomické situace, politické situace a atraktivity krajín pro zahranicní investoři. Cílen práce je porovnání toků PZI do jednotlivých zemí na základě zvolených charakteristik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.