Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza vztahu mezi počtem nabídek a cenou veřejné zakázky u IT služeb na Slovensku
Misiryan, Ekaterina ; Pavel, Jan (vedoucí práce) ; Kučerová, Zuzana (oponent)
Práce se věnuje analýze vztahu mezi počtem nabízejících a konečnou cenou veřejné zakázky u IT služeb na Slovensku. Teoretická část práce se zabývá legislativní úpravou oblasti veřejných zakázek na Slovensku a v Evropské Unii. Poukazuje na základní principy a doporučuje nejvhodnější typy řízení pro odvětví IT služeb. Následující části se zaměřují na analýzu trhu veřejných zakázek na IT služby na Slovensku, charakterizuje trh ze strany nabídky a poptávky. Empirická část v rámci vícenásobné regresní analýzy zkoumá faktory ovlivňující vysoutěženou cenu veřejné zakázky. Vysvětlovanou proměnnou je poměr konečné a předpokládané hodnoty zakázky, vysvětlujícími proměnnými jsou počet nabízejících, typ řízení, váha ceny a typ zadavatele. Hlavním cílem práce je prokázání platnosti hypotézy o existenci negativního vztahu mezi počtem uchazečů a konečnou cenou veřejné zakázky.
Kategorizace služeb z business a IT hlediska
Matas, Radek ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Feuerlicht, Jiří (oponent)
S rychlejším technologickým pokrokem mají služby stále větší podíl na tvorbě HDP států. Otázkou je, zda jsou služby správně a dostatečně podporovány dostupnými prostředky informačních technologií. Práce bude příspěvkem k rozvoji nově vznikajícího akademického oboru Service Science, Management and Engineering zabývajícího se právě studiem služeb a stane se jeho součástí. Smysl kategorizace služeb je v určení jejich přehledné organizace pro další využití. Určité kategorizace služeb obecně nebo přímo v oboru informačních technologií byly již v průběhu let vytvořeny, ovšem budu se snažit přidat nové dělení nebo případně přidat své postřehy k vybraným stávajícím kategorizacím.
Analýza dopadu nových modelů distribuce SW na principy řízení IS/IT podniku
Polanský, Ondřej ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Vít, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá modelem distribuce aplikační funkcionality formou služeb (SaaS ? Software as a Service), transformací trhu s IT dle tohoto modelu a dopadem těchto změn do sféry řízení podnikové informatiky. Cílem práce je co nejlépe anticipovat dopad transformace IT průmyslu právě do oblasti služeb a na základě výsledků této prognózy odvodit nejvýznamnější změny, kterými projde jak samotná podniková informatika, tak způsob jejího řízení. Popis transformace IT průmyslu je možný na základě identifikace nejzávažnějších současných problémů tohoto průmyslu a popisu těch současných trendů, které k této transformaci směřují. Změny podnikové informatiky a jejího řízení jsou popisovány na základě vývoje od doby vzniku moderních podnikových informačních systémů (tj. počátek 90. let 20. století), s tím, že je kladen důraz na ty nejzávažnější problémy integrace IT do struktury podniku a nejvýznamnější metody, které se na řešení těchto problémů uplatňovaly či uplatňují. Velký důraz je v práci kladen na korporátní důsledky těchto změn, takže každý významný diskutovaný aspekt je zkoumán mimo jiné z pohledu jeho vstřebávání trhem či samotnou organizací, a to především z hlediska porovnávání nákladů a přínosů. Přínos práce spočívá především v analýze dopadů změn trhu s IT na subjekty na trhu působící, tedy jak na nabízející tak na poptávající. Z hlediska strany nabídky jde především o sekce věnující se vzájemným vztahům mezi poskytovateli aplikačních služeb (sdružování do tzv. SaaS platforem) a také nástupu celého modelu (viz např. tabulka 4.2 na str. 41). Z hlediska poptávajících na IT trhu, tedy z hlediska řízení podnikové informatiky, je přidaná hodnota práce především v těch částech, které se věnují možnému navázání SaaS aplikací na model řízení IT služeb, a dále např. integraci SaaS aplikací z hlediska uživatele (část 6.4.6). První tři kapitoly práce se zabývají úvodem do celého konceptu poskytování aplikační funkcionality formou služeb, současnému IT průmyslu a jeho problémům a také pravděpodobnému vývoji celého tohoto nového segmentu. Další kapitoly obsahují nejprve charakteristiku současného řízení podnikové informatiky a také aplikaci výše zjištěných poznatků o SaaS modelu na podnikovou informatiku. Poslední kapitola je orientována praktičtěji a obsahuje zjednodušený popis metody definice IT služeb v podniku a tvorby katalogu služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.