Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv zralosti business procesů na provoz IT procesů
Král, Filip ; Kalina, Jaroslav (vedoucí práce) ; Veber, Jaromír (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na zkoumání vlivu zralosti vnitropodnikového prostředí a zralosti business procesů mimo oblast IT/IS na provoz IT procesů. Práce vychází z koevoluční teorie od autorů Benbya a McKelvey. Autor práce vychází ze zralostních modelů Business Process Maturity Model (BPMM), Process and Enterprise Maturity Model (PEMM) a metodiky pro řízení informačních technologií Control Objectives for Information and Related Technology (COBIT) 4.1. Diplomová práce je rozdělena do tří hlavních části -- teoretická část, analytická část a výzkumná část. Součástí diplomové práce je dotazníkový výzkum. Výstupy diplomové práce mohou být použity jako metodická pomůcka pro zlepšení a zefektivnění provozu IT procesů.
Zavedení ITIL v malých a středních podnicích
Labská, Julie ; Faina, Michal (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato práce se zaměřuje nejprve na obecný popis ITIL V3 (Information Technology Infrastructure Library) a jeho pět elementárních částí, aby se čtenář seznámil s podstatnými pojmy a měl alespoň základní přehled o tomto přístupu ke správě IT služeb. V teoretické rovině je více do hloubky rozebrána část Service Strategy, jejíž analýze se posléze věnuje i praktická část této práce. Pro potřeby práce je zde definován pojem malý a střední podnik (SMB -- Small and Medium Business), v souladu s doporučeními Evropské Komise. Pro tyto společnosti jsou popsány výhody a nevýhody spojené nejen s jejich provozem, ale také se zaváděním ITIL. V praktické části práce je na příkladu malé firmy provedena analýza jejího současného stavu v oblasti strategie služeb, jejímž výsledkem je zhodnocení tohoto stavu podle zásad ITIL, poukázání na chybné procesy, či špatně definované služby a rozhodnutí, zda je pro firmu výhodné stávající strategii služeb měnit.
Kategorizace služeb z business a IT hlediska
Matas, Radek ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Feuerlicht, Jiří (oponent)
S rychlejším technologickým pokrokem mají služby stále větší podíl na tvorbě HDP států. Otázkou je, zda jsou služby správně a dostatečně podporovány dostupnými prostředky informačních technologií. Práce bude příspěvkem k rozvoji nově vznikajícího akademického oboru Service Science, Management and Engineering zabývajícího se právě studiem služeb a stane se jeho součástí. Smysl kategorizace služeb je v určení jejich přehledné organizace pro další využití. Určité kategorizace služeb obecně nebo přímo v oboru informačních technologií byly již v průběhu let vytvořeny, ovšem budu se snažit přidat nové dělení nebo případně přidat své postřehy k vybraným stávajícím kategorizacím.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.