Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 155 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh modernizace železniční stanice Polička
Zvejška, Ivo ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh rekonstrukce železniční stanice Polička, tak aby splňovala podmínky pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. V té souvislosti bylo nutno navrhnout nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Dále byla zvýšena rychlost v hlavní koleji a zrušeno napojení zrušených vleček. Rovněž byla navržena rekonstrukce odvodnění.
Návrh rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 35,0000 a 38,621 včetně technologie prací
Marek, Josef ; Guziur, Petr (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo navrhnutí optimalizace geometrických parametrů koleje na železniční trati Chrudim – Borohrádek v km 35,000 – 38,621. Rekonstrukce železničního svršku a návrh obnovy odvodnění tratě. Práce dále řeší rozhledové poměry na přejezdech. Součástí práce je také řešení technologie prací.
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Týniště nad Orlicí - Choceň
Hlávka, Miloslav ; Šiške, Vladimír (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi zvýšení traťové rychlosti v úseku Týniště nad Orlicí – Choceň. Navrhované zvýšení rychlosti je posuzováno ve čtyřech variantách. Jedna varianta nezahrnuje změnu geometrických parametrů koleje. Zbylé tři varianty zahrnují změnu geometrických parametrů koleje. U všech variant je také posuzováno omezení rychlosti v místech železničních přejezdů, kolejových rozvětvení, poloh návěstidel.
Vývoj kvality koleje
Nejezchlebová, Jitka ; Kulich, Pavel (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vývojem kvality v čase. V teoretické části je popsána metodika pro měření a vyhodnocování kvality koleje. Praktická část se zabývá úsekovým hodnocením na dvoukolejné trati Brno Maloměřice – Adamov. Pro vyhodnocení byl použit systém MATLAB. Pro vybrané úseky byla provedena regrese grafů pro zjištění vývoje kvality všech parametrů. Regrese byly využity i ke zjištění, který parametr se v čase zhoršuje nejrychleji, ve které koleji se parametry zhoršují rychleji a zda lze říct, že před nebo po opravě je nárůst rychlejší.
Třetí kolej v úseku Blansko - Rájec-Jestřebí
Šíp, Radek ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce „Třetí kolej v úseku Blansko – Rájec-Jestřebí“ je návrh třetí koleje v úseku Blansko – Rájec-Jestřebí s cílem dosáhnout co nejvyšší traťové rychlosti s maximálním využitím stávajícího tělesa dráhy a pozemků s právem hospodaření SŽDC, s.o. Dále je nutno prověřit rekonstrukci či přestavbu všech inženýrských a stavebních objektů v úseku jako jsou mosty, propustky, úrovňové železniční přejezdy a nástupiště. Přidání třetí koleje si také vyžádá rozsáhlé konstrukční úpravy v žst. Blansko a žst. Rájec-Jestřebí. V rámci stavby bude prověřena také výstavba nové zastávky Spešov.
Studie rekonstrukce žst. Náměšť nad Oslavou
Mazálek, Ondřej ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Náměšť nad Oslavou, tak aby splňovala podmínky pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. V té souvislosti bylo nutno navrhnout 3 nástupní hrany s výškou 550 mm nad temenem kolejnice. Dále byla zvýšena rychlost v hlavních kolejích a další částí práce bude rekonstrukce odvodnění.
Vyhodnocení vlivu podpražcových podložek ve zkušebním úsekuv žst. Planá nad Lužnicí
Švanda, Tomáš ; Langer, Vojtěch (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Podpražcové podložky jsou pružné desky umístěné na spodní ploše pražce. Cílem těchto prvků je mimo jiné zpomalit rozpad geometrických parametrů koleje a snížit tak potřebu zásahu do koleje, tedy náklady na údržbu. V současné době jsou podpražcové podložky osazeny ve třech zkušebních úsecích v síti SŽDC. Vliv podpražcových podložek je průběžně sledován. Ve zkušebních úsecích je přesnou nivelací sledována výšková poloha kolejnic. Bakalářská práce je věnována zkušebnímu úseku v žst. Planá nad Lužnicí. V rámci práce bylo provedeno měření nivelace v roce 2015, naměřená data byla vyhodnocena a porovnána s předchozími měřeními. Do vyhodnocení vlivu podpražcových podložek byly dle dispozice zapracována také data z měření měřícím vozem.
Rekonstrukce železniční tratě Olomouc - Šumperk mezi km 35,2 a km 38,2
Benáčková, Jana ; Malý, Tomáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukcí železničního svršku na trati Olomouc – Šumperk v úseku km 35,2 – 38,2. Při rekonstrukci je potřeba řešit železniční přejezdy podle platných předpisů a obnovu odvodnění tratě.
Studie nové tramvajové trati v Brně, úsek Stará Osada - Táborská
Cíchová, Kristýna ; Všetečka,, Martin (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu rozšíření městské infrastruktury prostřednictvím nově koncipované dvoukolejné tramvajové trati v lokalitě Židenice. Navržená trasa vede od ulice Bubeníčkova přes Gajdošovu až k Táborské ulici, s důrazem na efektivní napojení na stávající tramvajovou síť směrem do obou trasových směrů. Součástí této práce je také revitalizace prostoru ulice Gajdošovy. Zvláštní pozornost je věnována optimálnímu umístění bezbariérových tramvajových zastávek s hmatovými úpravami.
Návrh rekonstrukce železničních stanic Ždírec nad Doubravou a Hlinsko v Čechách
Fabiánová, Lucie ; Vacek, Josef (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh rekonstrukce žst. Ždírec nad Doubravou a žst. Hlinsko v Čechách, tak aby umožňovala přístup pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. Vyřešení a úprava kolejiště (zekonstrukce zhlaví), navržení rekonstrukce železničního spodku a odvodnění stanic.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 155 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.